Ragnar115 Skrevet 19. januar 2016 Del Skrevet 19. januar 2016 Hva telefon (smart) har best batteri iform av hvor lenge det kan gå mellom kvar lading. Tenker da på top smarttelefonene som Sony Z5 og Samsung Galaxy har lyst på ny telefon og LYD og batteri er avgjørende. Tips til telefon? Lenke til kommentar
Shirmah Skrevet 19. januar 2016 Del Skrevet 19. januar 2016 Sony Z5 har vesentlig bedre batteritid, mye bedre skjerm, og tåler jo fukt og vann på en vesentlig bedre måte. Når det gjelder lydkvalitet aner jeg ikke om det er store forskjeller. Lenke til kommentar
Brattus Skrevet 19. januar 2016 Del Skrevet 19. januar 2016 Sony Z5 har vesentlig bedre batteritid Hva legger du i vesentlig? Er ikke store forskjellen på dem, men Z5 har nok litt bedre batteritid ja mye bedre skjerm Vell, jeg liker bedre AMOLED skjerm, men kanskje det bare er meg? Når du skriver lyd, mener du da lydkvalitet på høytalerene eller lyd til hodetelefoner? Lenke til kommentar
Brattus Skrevet 19. januar 2016 Del Skrevet 19. januar 2016 (endret) Z5 har bedre batteritid enn Lumia 950.. Sony Z5 er også den eneste av de mobilene nevnt her som har stero høytalere, som vanligvis betyr bedre lyd Lumia 950. Forøvrig et dumt svar når TS spesifikt spørr om Z5 vs S6 Endret 19. januar 2016 av Brattus Lenke til kommentar
Salvesen. Skrevet 19. januar 2016 Del Skrevet 19. januar 2016 Se her, Sony har tapt seg etter Z3 på batteritid, og samsung ser ut til å ha kommet seg veldig! http://www.gsmarena.com/battery-test.php3 Lenke til kommentar
Moskus Skrevet 19. januar 2016 Del Skrevet 19. januar 2016 Z5 har bedre batteritid enn Lumia 950.. Sony Z5 er også den eneste av de mobilene nevnt her som har stero høytalere, som vanligvis betyr bedre lyd Har Z5 bedre enn 950 i praksis? Det tviler jeg på, men det er min vurdering. Lumia 950. Forøvrig et dumt svar når TS spesifikt spørr om Z5 vs Lumia 950 Hvis det var dette han spurte om så er det jo et glimrende svar... Men seriøst: ST spør etter en telefon med god batteritid, og jeg har gitt et helt utmerket svar. Jeg er en ivrig mobilbruker, men med 950 har jeg faktisk typisk 20-30% igjen av batteriet på slutten av dagen. Lenke til kommentar
fflex Skrevet 19. januar 2016 Del Skrevet 19. januar 2016 (endret) Det er i 5.2" ish størrelse du ønsker å holde deg? Moto X Force er også en tlf å vurdere i "topp batteri" kategorien: https://www.dustinhome.no/product/5010895379/moto-x-force Sony Z5 Compact er også en å vurdere, som skal ha litt bedre batteritid enn standard Z5: http://www.techradar.com/reviews/phones/mobile-phones/sony-xperia-z5-compact-1303154/review/4 Endret 19. januar 2016 av fflex Lenke til kommentar
Brattus Skrevet 19. januar 2016 Del Skrevet 19. januar 2016 Har Z5 bedre enn 950 i praksis? Det tviler jeg på, men det er min vurdering. Hvis det var dette han spurte om så er det jo et glimrende svar... Haha, ja, det var nok det Kunne gjerne tenkt meg å prøve Lumia 950 da jeg vet det er en konge mobil, men får bare satse på at de en gang får en avtale med snapchat, har alt for mange venner som bruker det.. Lenke til kommentar
Ragnar115 Skrevet 19. januar 2016 Forfatter Del Skrevet 19. januar 2016 Sony Z5 har vesentlig bedre batteritid Hva legger du i vesentlig? Er ikke store forskjellen på dem, men Z5 har nok litt bedre batteritid ja mye bedre skjerm Vell, jeg liker bedre AMOLED skjerm, men kanskje det bare er meg? Når du skriver lyd, mener du da lydkvalitet på høytalerene eller lyd til hodetelefoner? til hodetelefoner Lenke til kommentar
Ragnar115 Skrevet 19. januar 2016 Forfatter Del Skrevet 19. januar 2016 (endret) Z5 har bedre batteritid enn Lumia 950.. Sony Z5 er også den eneste av de mobilene nevnt her som har stero høytalere, som vanligvis betyr bedre lyd Lumia 950. Forøvrig et dumt svar når TS spesifikt spørr om Z5 vs S6 Velger å åpne for at alle telefoner kan kastes inn her. Vil ikkje låse meg på de 2 om det eksisterer bedre alternativer til meg der ute og de var skrive inn der som eksempler på noen lunde hva telefoner eg har sett på og vurdert, og beklager for at eg ikkje kom godt nok frem i selve innlegget Er derimot imot Windows telefoner da eg ikkje kan bruke de programmene eg er så glad i (Snapchat), og regner gjerne med Spotify ikkje eksisterer der heller? Ser Samsung Galaxy A8 har 98 timer "Endurance" rateing i motsetning til Galaxy S6 og Z5 med sine 73 timer. Ganske ok forskjell der. Hvor "rett" er disse tidene Salvesen? Endret 19. januar 2016 av Ragnar115 Lenke til kommentar
Gjest medlem-169651 Skrevet 19. januar 2016 Del Skrevet 19. januar 2016 Z3 modellene var kjent for å ha god batteritid. Sony påstår at Z5 serien er enda bedre, men det har vært en del klager på at batteritiden på disse er relativt skuffende. Skal du ha god batteritid må du nesten velge noe med svak cpu og relativt moderate specs. Lenke til kommentar
Karl Skapeland Skrevet 19. januar 2016 Del Skrevet 19. januar 2016 (endret) Hva telefon (smart) har best batteri iform av hvor lenge det kan gå mellom kvar lading. Tenker da på top smarttelefonene som Sony Z5 og Samsung Galaxy har lyst på ny telefon og LYD og batteri er avgjørende. Tips til telefon? Vet at det ikke er det du spør etter, men har en Binatone "The Brick" som ser ut som en levning fra 80-tallet. Kjøpte den på Enklere Liv i fjor, for 500 kr. Den har 3 måneders standby-tid. Men dum som et brød. Endret 19. januar 2016 av Karl Skapeland Lenke til kommentar
Gjest medlem-169651 Skrevet 19. januar 2016 Del Skrevet 19. januar 2016 (endret) Her er en test av mange forskjellige smarttelefoner. Kanskje du blir noe klokere: http://www.expertreviews.co.uk/mobile-phones/1402071/best-battery-life-2015-60-smartphones-tested Skjønt den konkluderer med at S6 Edge har best batteritid av alle. Noe som ikke stemmer i min virkelighet i alle fall. Endret 19. januar 2016 av medlem-169651 Lenke til kommentar
Ragnar115 Skrevet 19. januar 2016 Forfatter Del Skrevet 19. januar 2016 Det er i 5.2" ish størrelse du ønsker å holde deg? Moto X Force er også en tlf å vurdere i "topp batteri" kategorien: https://www.dustinhome.no/product/5010895379/moto-x-force Sony Z5 Compact er også en å vurdere, som skal ha litt bedre batteritid enn standard Z5: http://www.techradar.com/reviews/phones/mobile-phones/sony-xperia-z5-compact-1303154/review/4 Størrelsen er ikkje veldig vesentlig, selv om bortimot den størrelsen på de telefonene er ein grei størrelse. Her er en test av mange forskjellige smarttelefoner. Kanskje du blir noe klokere: http://www.expertreviews.co.uk/mobile-phones/1402071/best-battery-life-2015-60-smartphones-tested Takker Lenke til kommentar
Ragnar115 Skrevet 21. januar 2016 Forfatter Del Skrevet 21. januar 2016 Ønsker gjerne erfaring fra Sony Z5 (evt. compact), Samsung Galaxy S6, evt. Iphone 6 / 6S / 6+ brukere for synspunkter på deres mobil samt. om de har klart å finne diverse feil eller slikt. Hørt det var mye tull med Z3 feks Lenke til kommentar
minigrill Skrevet 21. januar 2016 Del Skrevet 21. januar 2016 Kamerat av meg kjøpte seg z5. Hadde visst ganske sh*t batteritid, gikk varm når man streamet og litt sånt. Har selv iPhone 6. Helt greit fornøyd i grunn. Det er Apple, så du vet hva du får. Skal jeg ha ny telefon snart, så tror jeg at jeg venter til LG g5/iPhone 7. Lenke til kommentar
Ragnar115 Skrevet 21. januar 2016 Forfatter Del Skrevet 21. januar 2016 (endret) Kamerat av meg kjøpte seg z5. Hadde visst ganske sh*t batteritid, gikk varm når man streamet og litt sånt. Har selv iPhone 6. Helt greit fornøyd i grunn. Det er Apple, så du vet hva du får. Skal jeg ha ny telefon snart, så tror jeg at jeg venter til LG g5/iPhone 7. Takker Blir garantert ikkje Z5 på meg da Men er ikkje ein apple person. iPhone 6 sin levetid på batteriet er vel ganske dritt? (og synes enkelte av telefonene er sykelig dyre) EDIT: LG V10 kom ut i oktober, er den "mye" dårligere enn denne LG G5 siden du ikkje har vurdert den? Endret 21. januar 2016 av Ragnar115 Lenke til kommentar
Runcie Skrevet 24. januar 2016 Del Skrevet 24. januar 2016 Spotify finnes til Lumia 950 btw. 1 Lenke til kommentar
Ragnar115 Skrevet 26. januar 2016 Forfatter Del Skrevet 26. januar 2016 Spotify finnes til Lumia 950 btw. Takker for den infoen Men eg hater Windows telefoner. Synes det blir alt for begrenset. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå