Gjest Slettet+0987123 Skrevet 18. januar 2016 Del Skrevet 18. januar 2016 Linjer... Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Trond Olav Løkken Skrevet 18. januar 2016 Del Skrevet 18. januar 2016 Flott utnyttelse av lys og skygge. Tok en stund før jeg så det var mer hjemlige omgivelser enn først antatt. Lenke til kommentar
Albert Andersson Skrevet 19. januar 2016 Del Skrevet 19. januar 2016 Hei, Alec. Igjen et godt eksempel på hva begavede fotografer kan hente ut fra nær sagt "hvor som helst" ! Jeg har dessverre ikke snev av denne evnen, men har ikke helt gitt opp håpet om at evnen til å "se" skal åpenbare seg en gang ... . Bildet gjør seg godt i s/h, og eksponering / skarphet / dybdeskarphet er meget bra ! M v h Albert. Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 19. januar 2016 Del Skrevet 19. januar 2016 Godt observert Alec! God bruk av lys og linjer Det er dette med å "se" som Albert nevner. Noen har det, andre ikke. Lenke til kommentar
HSP Skrevet 19. januar 2016 Del Skrevet 19. januar 2016 Vellykket lek med lys og skygger. Jeg liker komposisjonen med flere flater med forskjellig mønster og struktur. Henning Lenke til kommentar
okjo Skrevet 19. januar 2016 Del Skrevet 19. januar 2016 Veldig flott, stilig komposisjon og bruk av lys/skygge. Mvh Oddmund Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 19. januar 2016 Del Skrevet 19. januar 2016 Stilfull komposisjon. Passer utmerket i s/hv. Mvh ragnar Lenke til kommentar
Gjest Slettet+0987123 Skrevet 19. januar 2016 Del Skrevet 19. januar 2016 Takker for hyggelige og positive kommentarer - Trond Olav , Albert , Helene , Henning , Oddmund og Ragnar !!!!!! I disse kalde tider er det godt at det også finnes motiver i og i nærheten av heimen . Lampen og gardinene var ikke spesielt spennende motiver før de ble truffet av lyset/skyggene fra persiennene . Mvh Alec Lenke til kommentar
deleted Skrevet 19. januar 2016 Del Skrevet 19. januar 2016 (endret) Spennende linjer og teksturer. Før jeg leste beskrivelsen din, trodde jeg det nesten var manipulert Godt eksempel på at de enkleste motiver fungerer bra. God jobb! Endret 19. januar 2016 av WiRe Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 19. januar 2016 Del Skrevet 19. januar 2016 For eventuelt å øke spenningen i bildet er jeg litt inne på en beskjæring nede slik at den sorte trekanten nede forsvinner og diagonalen på det grå elementti med sorte striper til venstre blir skåret av nedre ramme. Scroll ned dekk til og se. Spenningen blir ofte best bed at slike linjer skjæres av bildekant framfor å bli hengende i lufta. Slik blir også elementenes orden roligere og renere også. Men du er sjefen. Roar Lenke til kommentar
Fredrik N. Skrevet 19. januar 2016 Del Skrevet 19. januar 2016 Godt sett, Alec. Kreativt og tøft ! Mvh Fredrik Lenke til kommentar
Gjest Slettet+0987123 Skrevet 19. januar 2016 Del Skrevet 19. januar 2016 Takker for hyggelige og positive kommentarer -WIRE , Roar og Fredrik !!! Roar : skal prøve meg på en mer beskåret utgave å legge den ut som v2. Mvh Alec Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 19. januar 2016 Del Skrevet 19. januar 2016 Takker for hyggelige og positive kommentarer -WIRE , Roar og Fredrik !!! Roar : skal prøve meg på en mer beskåret utgave å legge den ut som v2. Mvh Alec Du traff så absolutt brukbart i V2. Roar Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg