BlueLou Skrevet 17. november 2003 Del Skrevet 17. november 2003 (endret) Ser at Lefdal i Oslo har fått en leveranse med Nokia 6620. Noen som har erfaring med denne? Endret 17. november 2003 av BlueLou Lenke til kommentar
Tommy Angelo Skrevet 17. november 2003 Del Skrevet 17. november 2003 I mine øyne er det eneste "nye" med 6220 at den støtter EDGE, men er det støtte for EDGE hos Netcom eller Telenor?? Noen som vet?? Lenke til kommentar
jorn_:-D Skrevet 17. november 2003 Del Skrevet 17. november 2003 (endret) Sikker på at det ikke er 6220 du mener? obs. Kom vist litt på etter skudd er.. Endret 17. november 2003 av jorn_:-D Lenke til kommentar
BlueLou Skrevet 17. november 2003 Forfatter Del Skrevet 17. november 2003 joda jeg mener 6220 Lenke til kommentar
jorn_:-D Skrevet 17. november 2003 Del Skrevet 17. november 2003 (endret) det blir vel kanskje den nye "business" mobilen,, for 6210 var jo en sånn telefon, og etter det jeg har sjønt, så blir dette oppfølgeren med kamera og fargeskjerm og edge. Men det er sikkert en god telefon, men jeg får litt "kontor folk i dress" inntrykk av den telefonen. men jeg liker designet! Vet ikke hvordan den er sammelignet med f.eks t610. Ville trodd at den (6220) var hakket bedre. Endret 17. november 2003 av jorn_:-D Lenke til kommentar
bergetun Skrevet 18. november 2003 Del Skrevet 18. november 2003 (endret) det blir vel kanskje den nye "business" mobilen,, for 6210 var jo en sånn telefon, og etter det jeg har sjønt, så blir dette oppfølgeren med kamera og fargeskjerm og edge. Men det er sikkert en god telefon, men jeg får litt "kontor folk i dress" inntrykk av den telefonen. men jeg liker designet!Vet ikke hvordan den er sammelignet med f.eks t610. Ville trodd at den (6220) var hakket bedre. Kan ikke fatte at det skal bli den skal bli den nye business telefonen for den foeles og ser ut som en leke tyggis telefon.. Jeg kjoepte den nettopp til min Sviger bror og det eneste nye er EDGE og mulighet for aa spille av video. Men avspilling av video blir fullstending ubrukelig paa den daarlige skjermen. Endret 18. november 2003 av bergetun Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå