Gå til innhold

6620


BlueLou

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

det blir vel kanskje den nye "business" mobilen,, for 6210 var jo en sånn telefon, og etter det jeg har sjønt, så blir dette oppfølgeren med kamera og fargeskjerm og edge. Men det er sikkert en god telefon, men jeg får litt "kontor folk i dress" inntrykk av den telefonen. men jeg liker designet!

Vet ikke hvordan den er sammelignet med f.eks t610. Ville trodd at den (6220) var hakket bedre. :roll:

Endret av jorn_:-D
Lenke til kommentar
det blir vel kanskje den nye "business" mobilen,, for 6210 var jo en sånn telefon, og etter det jeg har sjønt, så blir dette oppfølgeren med kamera og fargeskjerm og edge. Men det er sikkert en god telefon, men jeg får litt "kontor folk i dress" inntrykk av den telefonen. men jeg liker designet!

Vet ikke hvordan den er sammelignet med f.eks t610. Ville trodd at den (6220)  var hakket bedre.  :roll:

Kan ikke fatte at det skal bli den skal bli den nye business telefonen for den foeles og ser ut som en leke tyggis telefon.. Jeg kjoepte den nettopp til min Sviger bror og det eneste nye er EDGE og mulighet for aa spille av video.

 

Men avspilling av video blir fullstending ubrukelig paa den daarlige skjermen.

Endret av bergetun
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...