Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

En eks som har fått meg bannet fra to forumer uten årsak.

Anbefalte innlegg

Er det noen som har opplevd noe lignende. At en eks får deg bannet fra forumer uten årsak? Jeg fikk beskjed på ene forumet at eksen hadde sagt noe styggt om meg, og så ble jeg bannet. Vet ikke årsaken. På det andre forumet så hadde eksen rappotert at jeg skrev som anonym bruker og av og til som vanlig bruker i samme innlegg, men det var med uhell, og dermed ble jeg bannet for livet i det forumet. 

Noen som har opplevd noe lignende? eller hørt om noe lignende? Synes det var urettmessig. 

Anonymous poster hash: 4c6d8...bc3
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Normalt er slike "anmeldelser" anonyme. Hvordan vet du at det var din eks. som sendte inn de klagene?

Moderator fortalte meg det. Og dermed ble jeg bannet på to ulike forumer. Det ene er jeg bannet for livet på, og det andre vet jeg ikke hvor lenge jeg er bannet på. Men dette går utover flere personer, for her bor det 10 personer i et kollektiv i hele bygningen som bruker samme nettverk. 

Lenke til kommentar

Merkeligste måten å ta hevn på jeg har hørt om. Du kan evt prate med moderator og forklare det som det er?

Jeg tror at han gjør det som hevn for at forholdet vårt ikke funket ja. 

Han sier at han har anmeldt meg for å skrive løgner om han på nettet også. Jeg har kun skrevet anonyme innlegg på nettet. 

Han har holdt på sånn før, uten å ha anmeldt meg. Men det ser ut som om han liker å ha noe hengende over meg. 

Lenke til kommentar

moderatorer på forum som dette kan ingenting og dem er instruert til å alltid adlyde damer for å øke andelen damer på forumet..... jeg ble banna av en eller annen moderatoridiot på dette forumet fordi jeg kritiserte en post dama hannes hadde lagt ut.... helt gyldig kritikk men moderatoridioten ble vel sur eller noe.... evt sjalu fordi jeg og henne drev og sendte masse pm til hverandre.... han er vel fremdeles moderator og kommer til å gi meg advarsel for denne posten sikkert.... tragiske folk

Endret av Henrik2k
Lenke til kommentar

TS : Ikke heng deg opp i truslene , er det sånn at dette er et problem også her på diskusjon kan du selvsagt sende meg en pm så kan jeg ta en titt på saken , men ellers er det generelt tomme trusler slike karer kommer med med mindre de selv har admin / mod status og selv da er det flere på laget som kan reagere.

Henrik : Tåpelig kommentar du kommer med, for det første så er ingen av moderatorene som jeg vet er "instruert" til å være snillere mot kvinner enn menn , for det andre så viser du allerede i dette innlegget at du er villig til å bruke ord som idioter , moderatoridiot og drar det såpass langt at du påstår at vedkommende er / har vært sjalu.

Om du har en klage på en moderator kan du og bør ta dette via retningslinjene , du har også muligheten til å henvende deg privat til andre moderatorer her på diskusjon.no og til og med på administrativt nivå, eksempelvis :

Admins : Jarmo

Moderatorer : iLpostino , iStereo , Latias , Malvado (som er gamle kjenninger av deg) bare for å nevne noen som du kanskje kjenner eller denne listen : https://www.diskusjon.no/index.php?app=forums&module=extras&section=stats&do=leaders

Så rett og slett skjerp deg og bruk hue!

• Liker 5
Lenke til kommentar

Normalt er slike "anmeldelser" anonyme. Hvordan vet du at det var din eks. som sendte inn de klagene?

Moderator fortalte meg det. Og dermed ble jeg bannet på to ulike forumer. Det ene er jeg bannet for livet på, og det andre vet jeg ikke hvor lenge jeg er bannet på. Men dette går utover flere personer, for her bor det 10 personer i et kollektiv i hele bygningen som bruker samme nettverk. 

Hvis det er en trøst, er det heldigvis ikke mange som bor i 10-manns kollektiv livet ut.

Han sier at han har anmeldt meg for å skrive løgner om han på nettet også. Jeg har kun skrevet anonyme innlegg på nettet. 

Enkelte ting er straffbart å skrive selv om man er anonym.

Lenke til kommentar

Poenget var spørsmålet om hvordan han fant ut at det var henne som hadde skrevet de anonyme innleggene, ikke at hun ble anmeldt.

Endret av Emancipate
Lenke til kommentar

Kan jo påpeke at det er kun Administrator som har tilgang til den mest sensitive informasjonen , siden Anonyme brukere skal være anonyme betyr det dermed at vi ikke har nub sjangs ( Moderatorer og under) til å faktisk se hvem som skriver , så dermed er tilgangen til slik informasjon (på dette forumet) begrenset til Administratorer om det skulle være en god grunn til at man må avsløre hvem en anonym bruker er (når det gjelder død og liv ).

Er det sånn at dette har skjedd på dette forumet bør TS ta kontakt med meg eller en Administrator ( Jarmo eksempelvis ) så skal vi se hva vi kan gjøre videre i dette tilfellet.

Lenke til kommentar

TS : Ikke heng deg opp i truslene , er det sånn at dette er et problem også her på diskusjon kan du selvsagt sende meg en pm så kan jeg ta en titt på saken , men ellers er det generelt tomme trusler slike karer kommer med med mindre de selv har admin / mod status og selv da er det flere på laget som kan reagere.

Henrik : Tåpelig kommentar du kommer med, for det første så er ingen av moderatorene som jeg vet er "instruert" til å være snillere mot kvinner enn menn , for det andre så viser du allerede i dette innlegget at du er villig til å bruke ord som idioter , moderatoridiot og drar det såpass langt at du påstår at vedkommende er / har vært sjalu.

Om du har en klage på en moderator kan du og bør ta dette via retningslinjene , du har også muligheten til å henvende deg privat til andre moderatorer her på diskusjon.no og til og med på administrativt nivå, eksempelvis :

Admins : Jarmo

Moderatorer : iLpostino , iStereo , Latias , Malvado (som er gamle kjenninger av deg) bare for å nevne noen som du kanskje kjenner eller denne listen : https://www.diskusjon.no/index.php?app=forums&module=extras&section=stats&do=leaders

Så rett og slett skjerp deg og bruk hue!

Ja, det er kjedelig å få slike trusler, og han har sagt at han har "stalket" meg her inne og. Men heldigvis så får jeg være her inne uten problem :) . Men det var to forumer, der jeg er bannet fra, uten årsak, på grunn av eksen desverre. Forstår ikke vitsen med å holde på sånn.

Lenke til kommentar

Poenget var spørsmålet om hvordan han fant ut at det var henne som hadde skrevet de anonyme innleggene, ikke at hun ble anmeldt.

Jeg hadde kun skrevet om kjærlighetssorg, om ting jeg har opplevd i livet, og han kjente seg igjen, og mente at det var trakasserende. Men det var ikke snakk om å navngi noen. Og jeg kom ikke ut med noe som kan indikere det var han. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...