themisfit Skrevet 17. november 2003 Del Skrevet 17. november 2003 får endel feilmeldinger og slikt opp når jeg starter windows. dette er pga tidligere virusfiler, som er fjernet, men som blir kallet opp ved oppstart av windows. spørsmålet er om man kan reparere windows (går ut fra at det bare er mappen windows i c:\ som blir berørt), uten å tape noen data forøvrig på disken?? jeg har originalcdene til xp. Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 17. november 2003 Del Skrevet 17. november 2003 Kjør i gang vanlig inst. med XPèn og hopp over den første repareringen, gå videre til den neste muligheten og velg; reparer.... Som regel går det greit. Lenke til kommentar
Admin'c Skrevet 17. november 2003 Del Skrevet 17. november 2003 er bare å reparere men backup er altid lurt, før du reparerer kan du jo sjekke i msconfig (start->kjør->skriv inn msconfig->enter fungerer ikke for win 2k) at det ikke i winini eller i systemini står de filene maskinene maser om, står dem der disable dem Lenke til kommentar
SirGalrim Skrevet 18. november 2003 Del Skrevet 18. november 2003 Altså ikke ved å trykke R når den spør om du vil reparere eller instalere? o.O Jeg trykker R for å prøve å reparere ødelagt windows, men kommer bare til dos-promt der ingen ting fungerer (ikke cd.. engang) :gretten: Lenke til kommentar
SirGalrim Skrevet 18. november 2003 Del Skrevet 18. november 2003 Finner bare en reparer mulighet jeg... :grine: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå