Ovidia2 Skrevet 18. januar 2016 Del Skrevet 18. januar 2016 White wedding Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 18. januar 2016 Del Skrevet 18. januar 2016 Jeg bøyer meg i støvet og blir der...!! Kanonstilig bilde! Og det røde håret setter prikken over i'en!! Stoooor applaus!! Lenke til kommentar
Moerk Skrevet 18. januar 2016 Del Skrevet 18. januar 2016 Her er det nok snøen man må bøye seg i. Kanskje jeg er for kritisk, men personlig ville jeg foretrukket litt roligere omgivelser som ikke stjeler for mye oppmerksomhet fra hovedobjektet. Ideen med hvit kjole og nysne (uskyldighetens farge) er i utgangspunktet kjempegod. Ville foretrukket å få se litt mer ansikt samt gitt den nydelige jenta større plass i bildet. Lurer på om ikke ideen til scenariet er "tatt på sparket". Lenke til kommentar
Albert Andersson Skrevet 18. januar 2016 Del Skrevet 18. januar 2016 Hei, TCL Photography. Du viser igjen at du har god fantasi, og evner å få satt ideene ut i livet ! dette fungerer glimrende, synes jeg, lysningen der bruden står, gir spennende variasjoner i lys og skygge. Et virkelig blikkfang ! M v h Albert. Lenke til kommentar
Ovidia2 Skrevet 18. januar 2016 Forfatter Del Skrevet 18. januar 2016 Tusen takk for kommentarene. Jo det er mange versjoner jeg fikk her så jeg legger ved et par til.. MVH Tove Lenke til kommentar
okjo Skrevet 19. januar 2016 Del Skrevet 19. januar 2016 Veldig flotte og spesielle..begge Mvh Oddmund Lenke til kommentar
Lasse Lindgren Skrevet 19. januar 2016 Del Skrevet 19. januar 2016 Blir inponert av bildene dine , dette er helt topp . Lenke til kommentar
Moerk Skrevet 19. januar 2016 Del Skrevet 19. januar 2016 Bilde nr.2. Et stort YES. Dette bildet så jeg ikke i går. Lenke til kommentar
GroKoDilla Skrevet 19. januar 2016 Del Skrevet 19. januar 2016 Au... Snakk om å lide for skjønnheten... eller er det studiobilde? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg