Pug Skrevet 17. november 2003 Del Skrevet 17. november 2003 http://www.elkjop.no/is-bin/INTERSHOP.enfi...s_vartypes_text Elkjøp's sider sier at release er 26.11, men release datoen er jo 18.11?! Betyr dette at elkjøp ikke får inn før den 26., mens andre får den inn 18.? Lenke til kommentar
Peterman Skrevet 17. november 2003 Del Skrevet 17. november 2003 (endret) Elkjøp er ikke de eneste. Releasedatoen er fremskutt en uke hos cdon.com også. Problemer hos deres leverandør var grunnen de oppga i mailen de sendte. Endret 17. november 2003 av Peterman Lenke til kommentar
Oropher Skrevet 17. november 2003 Del Skrevet 17. november 2003 Jepp, den er utsatt over hele Europa, så vidt jeg vet. Lenke til kommentar
Radhoo Skrevet 17. november 2003 Del Skrevet 17. november 2003 Det er en fabrikk i Tyskland som har rota til produksjonen. ARGH!! Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 17. november 2003 Del Skrevet 17. november 2003 fyforbanna flomavstyggeord! Lenke til kommentar
Fragletrollet Skrevet 17. november 2003 Del Skrevet 17. november 2003 Lordoftherings er nerde filmer as Lenke til kommentar
Lch Skrevet 17. november 2003 Del Skrevet 17. november 2003 Grunnen her til lands er visstnok at en underleverandør hos SF hadde maskinhavari mens de drev og trykket cover og sånt. Gøy. Fragletrollet, hvilket passende navn for et troll. Dust. Lenke til kommentar
Kowalski Skrevet 18. november 2003 Del Skrevet 18. november 2003 (endret) Grunnen her til lands er visstnok at en underleverandør hos SF hadde maskinhavari mens de drev og trykket cover og sånt. Nei, dette stemmer ikke helt såvidt jeg vet. Den informasjonen jeg har fått tilsier at denne fabrikken i Tyskland er roten til problemet, og at den er forsinket over hele linja. Release vil bli annonsert, jeg kan godt poste det her straks jeg får bekreftelse på det. Edit: Litt av en tid å poste på.. Endret 18. november 2003 av Kowalski Lenke til kommentar
G2Petter Skrevet 18. november 2003 Del Skrevet 18. november 2003 Noen som vet om det er selve DVD'en som ikke er kommet i produksjon/er forsinka? betyr det at den vanlige DVD'en også er forsinka? Lenke til kommentar
Radhoo Skrevet 18. november 2003 Del Skrevet 18. november 2003 definer den vanlige dvd'en. Hvis du mener den dvd'en der du får se det du så på kino så er den allerede ute. Hvis du mener extented version og extented collectors editon så tror jeg at begge de er forsinket Lenke til kommentar
OlaTK Skrevet 18. november 2003 Del Skrevet 18. november 2003 ble så forbanna da jeg leste den mailen jeg fikk om at den var forsinka. Lenke til kommentar
G2Petter Skrevet 18. november 2003 Del Skrevet 18. november 2003 Mente extended uten giftbox... Lenke til kommentar
Kowalski Skrevet 19. november 2003 Del Skrevet 19. november 2003 Ok, mottok en faks fra SF om at offisiell release er 27.nov. Det vil si at butikkene får den litt tidligere, så om dere kjenner noen som jobber i et eller annet ledd i bransjen så er det en smal sak å fremskaffe den et par dager tidligere. Digresjon: Det er det forsåvidt uansett, all den tid man har useriøse aktører som Posten, bensinstasjoner o.l. på listen over forhåndsutsendelser. De greier aldri å overholde sperrefrister.. Lenke til kommentar
G2Petter Skrevet 23. november 2003 Del Skrevet 23. november 2003 Allright!!!! Så BÅDE "Fellowship of the Ring" og "The Two Towers" i extended edition i går!! Det var så at jeg ble helt utslitt. Så det hele på STORskjerm med surround. Var så avsindig fett! (Det må nevnes at TTT var på engelsk. Siden den ikke ble ferdig til tiden, var det noen glupinger i Oslo som hadde bestilt fra England.) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå