Gå til innhold

Låvebru i vinterskrud

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Stemningsfullt og vakkert!

​Flott stemnings bilde lady Helene :)

Hilsen

Leif

Nikon man

Veien lager fint dyp i et bilde som først og fremst har trær i hovedrollen.

Fint å se disse uten løv, der de får spille fritt, med et vell av grener mot det varme baklyset.

Hei, Helene.

Flott komposisjon, fint utsnitt, vakkert lys og duse farger munner ut i et høyst severdig bilde ! :)

M v h

Albert.

Fint komponert og stemningsfullt med fine farger og fint lys .

Liker det .

Mvh

Alec

Som alltid flotte bilder fra deg , fint lys og god stemning

i bilde .

Fint utsnitt, spesielt lys som kommer fram her.

Vellykket resultat.

Mvh Ragnar

Hei alle sammen og tusen takk for fine, positive kommentarer. Det er kjekt å høre! :)

Egentlig skulle jeg ønsket meg litt mer av låven med på bildet, men det lot seg ikke gjøre uten å få med masse uønskede ting i samme slengen :hrm:

Lyset i bakgrunnen kommer fra et tettsted bakenfor.  Lyset i forgrunnen er fra gatebelysning.  Uten dette ville det vært helt mørkt. :)

Lenke til kommentar

Ok utsnitt og komp, men ser tre ting jeg ville endret.

Først en beskjæring nede så den venstre kanten av låvebrua skjæres av nedre ramme. M.a.o. en drøy Cm. på mins kjerm. Men det fordrer igjen litt kutt i høyre siden for å få litt luft mellom kant og hjørne nede der.

Til slutt noe tilsvarende første forslag slik at kanten langs bruas venstre side skjæres av venstre ramme.

Muligens ta så mye at høyre skrådel av låvetaket skjæres av ramma.

Take it or leave it. Forslagene er gratis.

Nevner at det ofte gir mer spenning når linjer og/eller elementer skjæres av bildekant enn om det gjenstår ei lita glipe.

Men du behøver jo ikke å være enig.

Roar

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...