Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

Overføre bilder til minnepenn.


Anbefalte innlegg

 

Svaret er så enkelt som dårlige datakunnskaper, det er det som er grunnen. Derfor spør jeg mye, kan ikke folk akseptere det? Når jeg spør blir enkelte pottesure fordi for dem er svaret såre enkelt. Jeg er IKKE et nettroll. Og mange av svarene er ikke enkle å forstå. 

Hvis du ikke klarer å legge frem dine spørsmål på en forståelig måte, så kan du heller ikke regne med å få forståelige svar. Det er en lite konstruktiv fremgangsmåte å beskylde andre for å bli pottesure. 

 

Er det bruk av minnepenn du har problemer med, eller er det bruk av OneDrive?

 

I går skrev du at du skulle ut å kjøpe minnepenn i dag. Er det slik å forstå at du startet en tråd om å overføre bilder til minnepenn for 2 uker siden uten å faktisk eie en minnepenn?

 

Svar på disse spørsmålene, så får du kanskje hjelp. 

 

Jeg beklager hvis herren ikke synes jeg skriver godt norsk. Du er sikkert en ekspert, men jeg skriver som jeg gjør og det får ikke du gjort noe med. Jeg eide en minnepenn, men det må være lov å spørre. Jeg har nå to minnepenner, så slipper du å lure på det. Nå er det OneDrive jeg har problemer med. Der har jeg probremer, men det synes vel du er fryktelig dumt. Beklager hvis du ikke er fornøyd. 

post-120861-0-46494100-1454335906_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg beklager hvis herren ikke synes jeg skriver godt norsk. Du er sikkert en ekspert, men jeg skriver som jeg gjør og det får ikke du gjort noe med. Jeg eide en minnepenn, men det må være lov å spørre. Jeg har nå to minnepenner, så slipper du å lure på det. Nå er det OneDrive jeg har problemer med. Der har jeg probremer, men det synes vel du er fryktelig dumt. Beklager hvis du ikke er fornøyd. 

Hva med å være litt mere vennlig innstilt, og heller prøve å beskrive hvilket problem du har? Jeg har ikke sagt et negativt ord om ditt skriftspråk, så du kan slutte med dine uhøflige hentydninger og sarkasme.

 

Hvilket problem har du med OneDrive? På PC og/eller mobiltelefon? Hvilken telefon, og med hvilket operativsystem? Over WiFi eller mobilnett (3G/4G)? Dette er informasjon som hjelper for å finne en løsning. 

 

Hvis du virkelig ønsker hjelp med OneDrive, så bør du opprette en ny tråd og være litt mer ydmyk. 

Lenke til kommentar

 

Jeg beklager hvis herren ikke synes jeg skriver godt norsk. Du er sikkert en ekspert, men jeg skriver som jeg gjør og det får ikke du gjort noe med. Jeg eide en minnepenn, men det må være lov å spørre. Jeg har nå to minnepenner, så slipper du å lure på det. Nå er det OneDrive jeg har problemer med. Der har jeg probremer, men det synes vel du er fryktelig dumt. Beklager hvis du ikke er fornøyd. 

Hva med å være litt mere vennlig innstilt, og heller prøve å beskrive hvilket problem du har? Jeg har ikke sagt et negativt ord om ditt skriftspråk, så du kan slutte med dine uhøflige hentydninger og sarkasme.

 

Hvilket problem har du med OneDrive? På PC og/eller mobiltelefon? Hvilken telefon, og med hvilket operativsystem? Over WiFi eller mobilnett (3G/4G)? Dette er informasjon som hjelper for å finne en løsning. 

 

Hvis du virkelig ønsker hjelp med OneDrive, så bør du opprette en ny tråd og være litt mer ydmyk. 

 

Jeg vet ikke hvilket operativsystem jeg har på mobil. Har aldri sjekket, og det med å være mer ydmyk, den returnerer jeg til deg. OneDrive : Får ikke til å overføre bilder fra min HTC 8 til OneDrive. Det har jeg nevnt 25 ganger nå. Hvis du har lest tråden så står det om hva jeg sliter med. Hvis du er så snill å forklare meg fremgangsmåten, så er du veldig hjelpsom. Alt annet er overført til minnepenn, så det er også i orden. 

Lenke til kommentar

HTC 8S eller 8X? Begge kom vel med Windows Phone 8 opprinnelig. Da anbefaler jeg deg å opprette en tråd i mobildelen av forumet, med en beskrivende tittel (eksempelvis "Hjelp med OneDrive på Windows Phone").

Nei. Jeg gir opp. Nå er det nok. Jeg vet ikke hvilken betegnelse det er på telefonen. Hvor finner jeg det? 

Lenke til kommentar

 

HTC 8S eller 8X? Begge kom vel med Windows Phone 8 opprinnelig. Da anbefaler jeg deg å opprette en tråd i mobildelen av forumet, med en beskrivende tittel (eksempelvis "Hjelp med OneDrive på Windows Phone").

Nei. Jeg gir opp. Nå er det nok. Jeg vet ikke hvilken betegnelse det er på telefonen. Hvor finner jeg det? 

 

Jeg har ikke Windows Phone foran meg, men hvis du går til Instillinger - Om - Mer informasjon (eller lignende) finner du hvilken versjon av operativsystemet du har. Det er det som har betydning, ikke hvilken produsent telefonen er levert av. Hvis du har oppdatert telefonen til Windows Phone 8.1, så ligger allerede OneDrive på telefonen. Hvis du ikke har oppdatert telefonen, så ligger det sikkert en oppdatering klar under "instillinger" et sted.

 

Jeg kan ikke hjelpe deg mer uten å ha en Windows Phone foran meg, men opprett en tråd i mobilforumet så får du sikkert svar. Det er ikke veldig vanskelig å finne ut av. På min Windows Phone 8.1 telefon ble alle bilder synkronisert automatisk til OneDrive. Dette ble satt opp når jeg logget meg inn på telefonen første gang. Har du kun Windows Phone 8 mener jeg å huske at du må laste ned en app selv. Oppdaterer du telefonen til 8.1 så regner jeg med at du kanskje finner ut av det på egenhånd. Lykke til!

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-376f9

Sjekker denne tråden for en god latter iblant.. Haha sorry as, men izzet du er en legende.

Uansett så har han klart å bytte profilbilde i dag. Hvor fant han det? På en minnepinne?

 

Edit: navn og typebetegnelse på mobilen finner du på esken, som du helt sikkert har kastet, eller på kvitteringen du har rotet bort. Du kan også spørre i butikken der du kjøpte den, dersom du finner frem. Hvis du i det hele tatt har telefonen kan du også ta et bilde av den, men spør for Guds skyld ikke hvordan du poster et bilde på diskusjon.no.

Endret av Slettet-376f9
Lenke til kommentar

 

 

HTC 8S eller 8X? Begge kom vel med Windows Phone 8 opprinnelig. Da anbefaler jeg deg å opprette en tråd i mobildelen av forumet, med en beskrivende tittel (eksempelvis "Hjelp med OneDrive på Windows Phone").

Nei. Jeg gir opp. Nå er det nok. Jeg vet ikke hvilken betegnelse det er på telefonen. Hvor finner jeg det? 

 

Jeg har ikke Windows Phone foran meg, men hvis du går til Instillinger - Om - Mer informasjon (eller lignende) finner du hvilken versjon av operativsystemet du har. Det er det som har betydning, ikke hvilken produsent telefonen er levert av. Hvis du har oppdatert telefonen til Windows Phone 8.1, så ligger allerede OneDrive på telefonen. Hvis du ikke har oppdatert telefonen, så ligger det sikkert en oppdatering klar under "instillinger" et sted.

 

Jeg kan ikke hjelpe deg mer uten å ha en Windows Phone foran meg, men opprett en tråd i mobilforumet så får du sikkert svar. Det er ikke veldig vanskelig å finne ut av. På min Windows Phone 8.1 telefon ble alle bilder synkronisert automatisk til OneDrive. Dette ble satt opp når jeg logget meg inn på telefonen første gang. Har du kun Windows Phone 8 mener jeg å huske at du må laste ned en app selv. Oppdaterer du telefonen til 8.1 så regner jeg med at du kanskje finner ut av det på egenhånd. Lykke til!

 

Det gjelder OneDrive på pc! 

Lenke til kommentar

Det gjelder OneDrive på pc! 

Du skrev for noen få poster siden (post #44): "OneDrive : Får ikke til å overføre bilder fra min HTC 8 til OneDrive. Det har jeg nevnt 25 ganger nå. Hvis du har lest tråden så står det om hva jeg sliter med."

 

HTC har så vidt meg bekjent ikke produsert noen PC ved navn HTC 8, så nå melder jeg "pass".

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...