Gunfreak Skrevet 18. januar 2016 Del Skrevet 18. januar 2016 Jeg har en Samsung xcover og 2, som har latterlig lite intern minne. Så litte at jeg ikke kan ha Facebook appen i mobilen. Jeg har sdkort, men kan ikke flytte Facebook til sdkort. (Men kan flytte Facebook til sdkort på min tab3...) Hvorfor kan jeg flytte til sd på pad, men ikke på mobil. Lenke til kommentar
L/\R~ Skrevet 18. januar 2016 Del Skrevet 18. januar 2016 Hvilken android versjon er det på tlf? Lenke til kommentar
L/\R~ Skrevet 18. januar 2016 Del Skrevet 18. januar 2016 Den androidversjonen støtter ikke overføring av apper til minnekort. Da må du ev. roote tlfen hvis det ikke er noen programvareoppdatering tilgjengelig. 1 Lenke til kommentar
AndrèFronDrei Skrevet 18. januar 2016 Del Skrevet 18. januar 2016 Var drittlei den dårlige Facebook-appen. Uinstallerte programmet og valgte heller bare å legge en Chrome-shortcut til mobilsidene til FB på hjemskjermen. Minst like responsivt og kan fremdeles gjøre 97.13 % av alle tingene jeg normalt ville gjort i appen. Lenke til kommentar
agnard Skrevet 18. januar 2016 Del Skrevet 18. januar 2016 Jeg bruker slim facebook, det er webutgaven av facebook, bare med etpar forbedringer. http://forum.xda-developers.com/android/apps-games/app-slimfacebook-1mb-0-permissions-t3254174 fortsatt i beta, så du må se på post 2 hvordan du får lastet ned 1 Lenke til kommentar
L/\R~ Skrevet 18. januar 2016 Del Skrevet 18. januar 2016 Var drittlei den dårlige Facebook-appen. Uinstallerte *avinnstallerte* programmet og valgte heller bare å legge en Chrome-shortcut til mobilsidene til FB på hjemskjermen. Minst like responsivt og kan fremdeles gjøre 97.13 % av alle tingene jeg normalt ville gjort i appen. Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 18. januar 2016 Forfatter Del Skrevet 18. januar 2016 Takk da prøver jeg slimFacebook Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå