nor50 Skrevet 18. januar 2016 Del Skrevet 18. januar 2016 (endret) Jeg har en Acer Aspire easyStore H340 som har stått ubrukt lenge da jeg ikke har funnet CD'en som må legges inn på hoved-pc'en. Lastet ned denne nå https://www.microsoft.com/en-us/download/confirmation.aspx?id=1622 og har fått kontakt. Men, jeg klarer ikke å huske passordet. Noen måte å lese av det på? Endret 18. januar 2016 av nor50 Lenke til kommentar
xClaymanx Skrevet 18. januar 2016 Del Skrevet 18. januar 2016 Ville nok bare prøvd å kjøre cmd linje for å få resatt/slettet innloggingspassordet. Fungerte sist jeg prøvde det med Server12 Lenke til kommentar
BearCat Skrevet 18. januar 2016 Del Skrevet 18. januar 2016 (endret) ntpasswd løser problemet :-) Edit: (eller rettere sagt, det programmet kan nullstille/slette passordet ditt. Dersom noen filer f.eks er kryptert med passordet, da kan det gå galt... ) Endret 18. januar 2016 av BearCat Lenke til kommentar
nor50 Skrevet 18. januar 2016 Forfatter Del Skrevet 18. januar 2016 (endret) Klarte å få laget en gjesteinnlogging på et eller annet vis, så nå får jeg kopiert ut filene... Endret 18. januar 2016 av nor50 Lenke til kommentar
mobile999 Skrevet 31. januar 2016 Del Skrevet 31. januar 2016 Det er mulig å legge inn nytt passord på administratorkontoen, men du må ta ut harddisken med operativsystemet og koble den til (helst med usb) til en annen datamaskin. Det involverer dessuten bruk av regedit. Lenke til kommentar
Uffda Skrevet 1. februar 2016 Del Skrevet 1. februar 2016 Du kan og laste ned avtive password changer, og boote fra den - så resette passord. Lenke til kommentar
mobile999 Skrevet 1. februar 2016 Del Skrevet 1. februar 2016 Du kan og laste ned avtive password changer, og boote fra den - så resette passord. Det fungerer ikke noe særlig godt når man ikke kan koble skjerm til serveren. Lenke til kommentar
BmOnline Skrevet 3. februar 2016 Del Skrevet 3. februar 2016 Jeg har en Acer Aspire easyStore H340 som har stått ubrukt lenge da jeg ikke har funnet CD'en som må legges inn på hoved-pc'en. Lastet ned denne nå https://www.microsoft.com/en-us/download/confirmation.aspx?id=1622 og har fått kontakt. Men, jeg klarer ikke å huske passordet. Noen måte å lese av det på? Det kan jo hende at du ved innloggingen kan taste inn administrator, eller gå inn i sikkermodus at du klarer å komme inn en av de to veiene? BmOnline Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå