Roar Kneppen Skrevet 18. januar 2016 Del Skrevet 18. januar 2016 Little Egret = Silkehegre Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
okjo Skrevet 18. januar 2016 Del Skrevet 18. januar 2016 Flott av silkehegra som her poserer fint på en dekorativ tørrkvist som den åpenbart har benyttet mange ganger før, her kommer de gule bena og klørne godt frem. Bakgrunnen fremhever fuglen. Har truffet på silkehegrer på Kanariøyene og Azorene- Mvh Oddmund Lenke til kommentar
Fredrik N. Skrevet 18. januar 2016 Del Skrevet 18. januar 2016 Skarpt og fint av hegra dette! Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 18. januar 2016 Del Skrevet 18. januar 2016 Sylskarpt portrett av hegren. Fin positur, og konturer i den hvite fjærdrakten kommer særdeles godt fram. Ser at fotoutstyret også holdt mål i 2007 ! (Og selvfølgelig også fotograf) Mvh Ragnar Lenke til kommentar
Lisbeth Grendal Skrevet 18. januar 2016 Del Skrevet 18. januar 2016 Nydelig portrett av silkehegra, og en herlig bakgrunn. Litt av en prestasjon å få til dette for frihånd og i kano med fart. Morsom type, nesten litt Leif Justerstil Mvh Lisbeth Lenke til kommentar
Gjest Slettet+0987123 Skrevet 18. januar 2016 Del Skrevet 18. januar 2016 Nydelig portrettert silkehegre , sylskarp med en flott og dus bakgrunn . Fint komponert og med fine farger og fint lys . Det eneste jeg ville ha gjort noe med er å klone vekk den oransje flekken i høyre billedkant . Mvh Alec Lenke til kommentar
Torhild Jansen Skrevet 18. januar 2016 Del Skrevet 18. januar 2016 Så elegant og flott hvit utgave av arten, riktig flott bilde - det må ha vært en stødig kano hilsen Torhild Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 18. januar 2016 Del Skrevet 18. januar 2016 Åhh! Deilig uten ramme! :D Utrolig skarpt og fint! Fine detaljer i fjærdrakta. Lenke til kommentar
Albert Andersson Skrevet 18. januar 2016 Del Skrevet 18. januar 2016 Hei, Roar. Flott bilde av silkehegre, som er helt ukjent for meg. Eksponeringen er perfekt, lyset er bra og fargene meget behagelige ! Det er virkelig imponerende å få et så bra resultat på bevegelig underlag i fart, - det hadde ikke jeg klart. Du har presentert noen eksotiske fugler tidligere, også, og har du flere, så "kom med dem" ! M v h Albert. Lenke til kommentar
GroKoDilla Skrevet 19. januar 2016 Del Skrevet 19. januar 2016 Hehe - jeg klapper ;-) Men omtrent like mye for den flotte fangsten ;-) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg