andreas-- Skrevet 18. januar 2016 Del Skrevet 18. januar 2016 Hei folkens. Jeg har hatt mange forskjellige iPhones opp gjennom tiden. Har per dags dato iPhone 6. Det er nå dags for ny telefon og jeg lurer derfor på om jeg skal prøve noe annet. Jeg kjøpte Sony Z3 Compact når denne kom på markedet, noe jeg angret enormt på. Skuffelsen av den telefonen var enorm og det får meg til å helle mot iPhone nok en gang. Greia er bare at jeg begynner å gå litt "lei" av det samme hele tiden. Derfor spør jeg dere om eventuelle alternativer til dette. Jobber selv i el-bransjen, men har ikke personlige erfaringer med andre modeller enn som sagt Z3 og iPhone. Lagring er ikke viktig, overlever lenge med de 16GB jeg har per nå. Kameraet er jo greit på alle alternativer så ikke legg fokus på dette. Batteri er vel noe som iPhone kan forbedre seg på. Er også svært opptatt av byggkvalitet eller kvalitetsfølelse, om jeg kan kalle det. Noen ideer om andre modeller? Lenke til kommentar
MobilNerd Skrevet 18. januar 2016 Del Skrevet 18. januar 2016 Jeg kjenner også på det at jeg har lyst å prøve no nytt innimellom. Da bruker jeg å låne meg en android telefon eller kjøpe meg en billig windows phone. Da tar det meg ikke lange tiden før jeg er glad for at jeg bruker iphone. Så hvis du vil ha no "nytt" kjøp en iphone plus modell ;-) Lenke til kommentar
rogkas Skrevet 18. januar 2016 Del Skrevet 18. januar 2016 Noen ideer om andre modeller? Tja, du kommer helt sikkert til å få råd om alle de ulike merkene i markedet, så jeg kan vel bare gjøre det med en gang, så er det gjort... Hvis du skal ha noe innen Android/Windows som kan konkurrere med iPhone 6s, så bør du hvert fall kikke i samme prisklasse. Om du velger Samsung, LG, Sony, Microsoft eller en eller annen av de andre spiller antagelig ikke så stor rolle. Skal jeg tro på de som bruker Android/Windows så er alle sammen gode telefoner. Kjøp den som frister deg mest. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå