tss141 Skrevet 18. januar 2016 Del Skrevet 18. januar 2016 Jeg lager en presentasjon om denne filmen i norsk og skal si hvordan de bruker etos, logos og patos Noen som kan hjelpe? Lenke til kommentar
Aleks855 Skrevet 18. januar 2016 Del Skrevet 18. januar 2016 Vet du hva etos, logos og patos er? Lenke til kommentar
tss141 Skrevet 18. januar 2016 Forfatter Del Skrevet 18. januar 2016 Ja det vet jeg Etos er å framstå som troverdig, logos er klart og saklig innhold og patos er å spille på følelser/få kontakt med publikum Lenke til kommentar
Frank Drebin Skrevet 18. januar 2016 Del Skrevet 18. januar 2016 Jeg ville ha snakket/skrevet om hvordan reklamefilmen nesten bare bruker patos. Det er lite informasjon om selve produktet utenom at det er geitost. Tine har et godt nok omdømme til at de kan tillate seg å fokusere lite på etos og logos. 1 Lenke til kommentar
duckArmy Skrevet 21. januar 2016 Del Skrevet 21. januar 2016 Det å tillate seg selv et så tungt fokus på patos er vel i seg selv kanskje en ypperlig anvendelse av etos (i den forstand at de er klar over det gode omdømmet de har, og ikke bruker ekstra tid på å understreke det)? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå