Lisbeth Grendal Skrevet 18. januar 2016 Del Skrevet 18. januar 2016 Dompap Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Leif Olsson Skrevet 18. januar 2016 Del Skrevet 18. januar 2016 Ænnå en flott " pappa " dompap ? Altid morsomt at fange slike vakre fugler på bilde ? Nå kommer lyset med sola ? Ha en fin dag! Hilsen Leif ? Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 18. januar 2016 Del Skrevet 18. januar 2016 Ser ikke dum ut denne dompapen ! Skarp og fin. Mvh Ragnar Lenke til kommentar
Lisbeth Grendal Skrevet 18. januar 2016 Forfatter Del Skrevet 18. januar 2016 Ænnå en flott " pappa " dompap ? Altid morsomt at fange slike vakre fugler på bilde ? Nå kommer lyset med sola ? Ha en fin dag! Hilsen Leif ? Ja, det var stas med dompap. Har aldri sett denne tidligere, og nå kom den relativt nært Tusen takk for hyggelig kommentar Leif Hilsen Lisbeth Lenke til kommentar
Lisbeth Grendal Skrevet 18. januar 2016 Forfatter Del Skrevet 18. januar 2016 Ser ikke dum ut denne dompapen ! Skarp og fin. Mvh Ragnar Tusen takk Ragnar. Svært hyggelig med denne på besøk. Har aldri sett dompap på nært hold før nå Mvh Lisbeth Lenke til kommentar
Lisbeth Grendal Skrevet 18. januar 2016 Forfatter Del Skrevet 18. januar 2016 Superfin Tusen takk for det Torhild Mvh. Lisbeth Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 19. januar 2016 Del Skrevet 19. januar 2016 Merker meg at øyet kommer brukbart fram hvilket er viktig. Antagelig noe skjemmet av cropping, men det får gå for de er så lett å komme tett på disse småtassene. Roar Lenke til kommentar
Lisbeth Grendal Skrevet 19. januar 2016 Forfatter Del Skrevet 19. januar 2016 Merker meg at øyet kommer brukbart fram hvilket er viktig. Antagelig noe skjemmet av cropping, men det får gå for de er så lett å komme tett på disse småtassene. Roar Tusen takk Roar, for hyggelig kommentar Synes det ble vanskelig å etterbehandle denne fuglen. Øyet sitter akkurat i den svarte kalotten på hodet, og forsvinner lett når man drar på litt i spaken. Derfor ble nok denne noe blodfattig i fargen. Men jeg får jobbe på, og se om jeg finner ut av det. Storbegeistret ble jeg iallefall, når denne fant ut at den skulle ta en tur. Har aldri sett dompap på nært hold, før nå Mvh Lisbeth Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg