@lf Skrevet 17. november 2003 Del Skrevet 17. november 2003 Hvilken Cpu blokk burde jeg kjøpe for å ha i kombinasjon med et pelt på 226 W? Vil helst ha svar fra folk med erfaringer rundt dette... Lenke til kommentar
C0bra Skrevet 17. november 2003 Del Skrevet 17. november 2003 Har ingen erfaring, men det er ikke lenge siden jeg også spurte det spørsmålet.. fikk da til svar at Danger Den Maze 4-1 var den beste(-1 betyr at det følger med coldplate) Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 17. november 2003 Del Skrevet 17. november 2003 Har ingen erfaring, men det er ikke lenge siden jeg også spurte det spørsmålet.. fikk da til svar at Danger Den Maze 4-1 var den beste(-1 betyr at det følger med coldplate) Det medfører riktighet Lenke til kommentar
ExcuZ Skrevet 20. november 2003 Del Skrevet 20. november 2003 hva trenger jeg for å legge til et TEC\peltier elemet til min Amd xp2500, som er kjølt med wather chill men som fortsatt holder over 40grader! siden wather chill cpu blokken har et hakk i kobberen, så vil jo ikke et TEC passe på begge, eller tar jeg grundig feil? Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 21. november 2003 Del Skrevet 21. november 2003 Har ingen erfaring, men det er ikke lenge siden jeg også spurte det spørsmålet.. fikk da til svar at Danger Den Maze 4-1 var den beste(-1 betyr at det følger med coldplate) Jepp, har den selv og den er meget bra, fås hos netconnection. Lenke til kommentar
alex100 Skrevet 21. november 2003 Del Skrevet 21. november 2003 Vil tro du trenger en ekstra strømforsyning også. Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 21. november 2003 Del Skrevet 21. november 2003 Ja kjøpte en hos netconnection som er beregnet til å sette i en av 5,25 brønnene , denne har ingen ledninger men skrukoblinger til å koble til dermed får du ingen unødvendige kabler som henger og slenger, denne har jeg koblet til at relekort som står i en pci slot dermed slår den seg av og på når jeg slår av/ på maskinen, annbefales. Lenke til kommentar
Flames Skrevet 21. november 2003 Del Skrevet 21. november 2003 Hvilke temperaturer kan man forvente seg ved bruk av en slik vannblokk og 226w peltier ? Lenke til kommentar
Demogorgon Skrevet 22. november 2003 Del Skrevet 22. november 2003 jeg hadde når jeg prøvekjørte et 118w pelt med en magnumblokk ca -12 grader idel på en småkolkka xp 1800tbred Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå