Countryman Skrevet 18. januar 2016 Del Skrevet 18. januar 2016 God morgen Jeg ønsker å komme igang med annonseringer på nettsiden min men får det ikke helt til. Har forsøkt meg på, og prøvd å forstå meg på Tradedoubler, men det hele virker så komplisert og uforståelig at jeg har gitt det opp. Forhåpentligvis finnes det andre systemer/tjenester som er litt mer lettforståelige. Noen som har et godt tips til hvor og hvordan jeg kommer igang med dette? Tusen takk for hjelpen Lenke til kommentar
Professor Balthazar Skrevet 18. januar 2016 Del Skrevet 18. januar 2016 Vel, dersom du har en egen nettside så kan du jo starte med å skrive på nettsiden din noe ala dette: "Jeg har produkt X for salg og prisen er kr. YYY,-. Om varen må sendes så tilkommer det frakt kr. 160,-. Lenke til kommentar
vidor Skrevet 18. januar 2016 Del Skrevet 18. januar 2016 Google Ads er veldig enkelt. Lenke til kommentar
Countryman Skrevet 18. januar 2016 Forfatter Del Skrevet 18. januar 2016 Vel, dersom du har en egen nettside så kan du jo starte med å skrive på nettsiden din noe ala dette: "Jeg har produkt X for salg og prisen er kr. YYY,-. Om varen må sendes så tilkommer det frakt kr. 160,-. Takk, men det var ikke egne produkter jeg ønsket å annonsere Google Ads er veldig enkelt. Ok jeg har forklart meg dårlig Jeg ønsker å annonsere for andre nettsider og deres produkter på min nettside. (Google ads har jeg testet ja, funket fint for å høyne besøksratioen til siden min ) Vet det finnes en del "programmer" for dette, slik som Tradedoubler, men den var så komplisert at jeg ikke fikk det helt til og ble lei av å måtte kontakte kundeservice hele tiden Lenke til kommentar
vidor Skrevet 18. januar 2016 Del Skrevet 18. januar 2016 Jeg ønsker å annonsere for andre nettsider og deres produkter på min nettside. Google Ads fungerer fint til det også. Enkelt å lime inn i sin egen kode. Ikke fall for fristelsen å klikke på bannerene selv. Gjør du dette blir du tatt og du får ingen utbetaling. Lenke til kommentar
Countryman Skrevet 18. januar 2016 Forfatter Del Skrevet 18. januar 2016 Jeg ønsker å annonsere for andre nettsider og deres produkter på min nettside. Google Ads fungerer fint til det også. Enkelt å lime inn i sin egen kode. Ikke fall for fristelsen å klikke på bannerene selv. Gjør du dette blir du tatt og du får ingen utbetaling. Okey? Da beklager jeg at jeg misforstod istad Skal sjekkes ut umiddelbart - takk Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå