Gå til innhold

Hvordan softmodde 9800SE?

anon12234

Anbefalte innlegg

Hei, jeg har tenkt å kjøpe meg et PowerColor 9800SE.

Jeg har oxo tenkt å prøve å softmodde det, men så lurer jeg på hvordan dette gjøres??

Jeg vill ikke ha svar med linker som sier at det er mulig, jeg vill ha personal messages eller svar med linker som sier hvordan det gjøres......

/^^

Endret av Henrik2k
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
vel, du kan legge inn pro bios, da enabler det alle de fire siste pipelinesene, men det gjør du og med den driveren ;)

men det blir et fullverdig pro kort

Så det er samme prinsippet som 9500np til 9700 modden? Så hvis det ikke går er det bare å fjerne drivere anntar jeg... kult.

Må skaffe meg et slik kort etterhvert. Hadde 9500 som var moddbart, men var defekt og fikk tilbake et som ikke var moddbart :grine:

Hvordan har det gått med dere som har testet det?

Endret av It's me
Lenke til kommentar

hvilke 9800se kort er det som har nødvendig minneshit å sånn da?

(jeg tenker på merker) Powercolor osv......

Jeg vill ikke ha anbefalinger, det tar jeg senere, jeg vill vite hvilke kort som har nødvendig utstyr og shit.....

har sjekket litt på noen sider, det er da ingen 9800se kort som har 256 minne,,,,,,,vet drre om noen??

Endret av Henrik2k
Lenke til kommentar
hvilke 9800se kot er det som har 256minnebus da?

Alle 9800se aiw har 256bit, det sies og at hercules og connect3d har størst prosent for 8 friske pipelines. AIW koster vel max 200kr mer enn vanlig SE, men da får du og tv-inn og fjernkontroll!!

Endret av duqe77
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...