VegardStr Skrevet 17. januar 2016 Del Skrevet 17. januar 2016 (endret) gjelder samtdlige servere eg bruker på alle mulige filer, og fra forskjellige internettsider, det starter opp, og laster ned med utrolig dårlig fart. f.eks quick time player kommer det opp at det tar over 40 timer å laste ned... og enkelte andre filer kommer det opp "mislykkes nettverksfeil" bruker google chrome som nettleser og har windows 7 64bit, PCen er ca 1 år gammel, og er nyformatert, så det er verken virus eller full hardisk med unødvendige filer. noen som har en ide på hva som kan være gale? Endret 17. januar 2016 av VegardStr Lenke til kommentar
Buckzie Skrevet 17. januar 2016 Del Skrevet 17. januar 2016 Du prøver å laste ned QuickTime player - det er universets måte å si "NEI!" på. VLC min venn... VLC! 2 Lenke til kommentar
VegardStr Skrevet 17. januar 2016 Forfatter Del Skrevet 17. januar 2016 Du prøver å laste ned QuickTime player - det er universets måte å si "NEI!" på. VLC min venn... VLC! er overhode ikkje snakk om quick time, MEN at ingenting funker, prøver no å laste ned mozilla firefox, men det laster ned 0.1MB og så er det stopp. forstår du problemet bedre da? Lenke til kommentar
xClaymanx Skrevet 18. januar 2016 Del Skrevet 18. januar 2016 Antivirus installert? Noe annen mumbo jumbo programvare? Lenke til kommentar
danielch Skrevet 18. januar 2016 Del Skrevet 18. januar 2016 (endret) Er nok snakk om en infisert PC her. Ta en ny formatering med en REN URØRT Windows ISO. Sørg også for at du bruker riktige nettverksdrivere, o.l. Om problemet vedvarer ville jeg nok testet nettverket med en annen datamaskin uansett om alt tyder på PC-trøbbel utifra det du har skrevet til nå. Du prøver å laste ned QuickTime player - det er universets måte å si "NEI!" på. VLC min venn... VLC! For personer som holder på med VFX og slikt så holder det ikke å installere VLC. For å jobbe med .MOV formatet som er så "fantastisk"... Da må Quicktime dritten inn. Endret 18. januar 2016 av Enquad Lenke til kommentar
VegardStr Skrevet 18. januar 2016 Forfatter Del Skrevet 18. januar 2016 problemet er løst =) avinstalerte google chrome, åpnet internet explorer og lastet ned chrome på nytt, da fungerte det utmerket igjen =) Lenke til kommentar
MrMountainLurk Skrevet 19. januar 2016 Del Skrevet 19. januar 2016 Står ikke noe om dette gjelder WiFi eller med ethernetkabel? Om det gjelder WiFi, sjekk om det er likt når du bruker kabel. Uansett kjappere å teste med annen driver til nettverkskortet enn å reinstallere Windows? Lenke til kommentar
danielch Skrevet 19. januar 2016 Del Skrevet 19. januar 2016 problemet er løst =) avinstalerte google chrome, åpnet internet explorer og lastet ned chrome på nytt, da fungerte det utmerket igjen =) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå