Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

speedtest på internett viser 25Mbit hastighet, men får ikke lastet ned filer via nettleser

Anbefalte innlegg

gjelder samtdlige servere eg bruker på alle mulige filer, og fra forskjellige internettsider, det starter opp, og laster ned med utrolig dårlig fart. f.eks quick time player kommer det opp at det tar over 40 timer å laste ned...

og enkelte andre filer kommer det opp "mislykkes nettverksfeil"

bruker google chrome som nettleser og har windows 7 64bit,

PCen er ca 1 år gammel, og er nyformatert, så det er verken virus eller full hardisk med unødvendige filer.

noen som har en ide på hva som kan være gale?

Endret av VegardStr
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Du prøver å laste ned QuickTime player - det er universets måte å si "NEI!" på.

VLC min venn... VLC!

er overhode ikkje snakk om quick time, MEN at ingenting funker, prøver no å laste ned mozilla firefox, men det laster ned 0.1MB og så er det stopp. forstår du problemet bedre da?

Lenke til kommentar

Er nok snakk om en infisert PC her. Ta en ny formatering med en REN URØRT Windows ISO.

Sørg også for at du bruker riktige nettverksdrivere, o.l. Om problemet vedvarer ville jeg nok testet nettverket med en annen datamaskin uansett om alt tyder på PC-trøbbel utifra det du har skrevet til nå. 

Du prøver å laste ned QuickTime player - det er universets måte å si "NEI!" på.

VLC min venn... VLC!

For personer som holder på med VFX og slikt så holder det ikke å installere VLC. For å jobbe med .MOV formatet som er så "fantastisk"... Da må Quicktime dritten inn.

Endret av Enquad
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...