Mattis_a Skrevet 17. januar 2016 Del Skrevet 17. januar 2016 Noen som har noen tips om hvor man begynner? En salgs 'arbeidsliste'hadde Vært et pluss takk for svar! Lenke til kommentar
ExpensiveGameFinder Skrevet 17. januar 2016 Del Skrevet 17. januar 2016 1. Sjekk nok olje 2. Sjekk strøm 3. Sjekk plugger 4. Sjekk fordeler, da mener jeg også inni for å sjekke kontaktplater er ok etc. 5. Sjekk coil 6. Sjekk at den får bensin. 7. Hvis den er tungstartet prøv å helle litt bensin i gasseren eller "start-spray" Det jeg gjør hvertfall når jeg skal starte gamle vw Lenke til kommentar
Minus Skrevet 17. januar 2016 Del Skrevet 17. januar 2016 Jeg hadde valgt å tappet av det som måtte finnes av olje og helle på ny.Turne motor for å se at den faktisk går rundt. Om den går rundt, så kan du gjøre forsøk på å starte den med ny olje. Denne ville jeg byttet ut relativt raskt slik at man får ut grums som har satt seg. Lenke til kommentar
sedsberg Skrevet 18. januar 2016 Del Skrevet 18. januar 2016 Bytt olje+filter. Bytt kjølevæske. (Kan sikkert utsettes til etter den har startet). Bytt bensin. Hell litt olje ned i hvert av tennplugghullene og vri motoren rundt manuelt noen ganger. Lenke til kommentar
sveibuen Skrevet 18. januar 2016 Del Skrevet 18. januar 2016 (endret) DU må også huske bremsene, disse er nok rustet fast :/ Å for guds skyld bytt oljen og filteret før du i det hele tatt vurderer å starte bilen Endret 18. januar 2016 av sveibuen Lenke til kommentar
sedsberg Skrevet 18. januar 2016 Del Skrevet 18. januar 2016 (endret) Det er nok mye som må bør gjøres før han kan ta den ut på veien. Endret 18. januar 2016 av sedsberg Lenke til kommentar
nebrewfoz Skrevet 18. januar 2016 Del Skrevet 18. januar 2016 Hvis bilen ikke har luftkjølt motor, kan det vel også være en ide å sjekke at kjølingen fungerer. Det er vel neppe mye vann igjen, og det skulle ikke forundre meg om en del av slangene er ganske så morkne ... Lenke til kommentar
ExpensiveGameFinder Skrevet 18. januar 2016 Del Skrevet 18. januar 2016 Ekke fare at motoren går i 1-2min uten kjøling 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå