Fredrik N. Skrevet 17. januar 2016 Del Skrevet 17. januar 2016 på mesisingset, nordmøre Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 17. januar 2016 Del Skrevet 17. januar 2016 Åhh! Så fint Fredrik! Nydelig komponert med veien, sola, bebyggelsen og hele sulamitten! ! Lenke til kommentar
Leif Olsson Skrevet 17. januar 2016 Del Skrevet 17. januar 2016 Flott miljøbilde Hilsen Leif Lenke til kommentar
Fredrik N. Skrevet 17. januar 2016 Forfatter Del Skrevet 17. januar 2016 Takk Helene og Leif ! Dette var faktisk årets første bilde for min del (har ikke hatt tid før i år). Var heldig med lyset akkurat her og like etterpå ble det bare helt grått og snøen lavet ned. mvh Fredrik Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 18. januar 2016 Del Skrevet 18. januar 2016 Fint lys på himmel og spesielt i vannkanten mot veien. Ellers er bildet litt mørkt, men det er mulig du er redd for det fine lyset der jeg har nevnt blir forringet ved en noe lysere tone. Mvh Ragnar Lenke til kommentar
Moerk Skrevet 18. januar 2016 Del Skrevet 18. januar 2016 Fin stemning og flott motiv. Hvis lyset i bildet matcher det lyset som ga deg inspirasjon til å fotografere, har du gjort det helt riktig - etter min mening. Mørketiden er lang der jeg bor og er også den fineste tiden å fotografere på. Bare synd at det da er så je... kaldt. Lenke til kommentar
Fredrik N. Skrevet 18. januar 2016 Forfatter Del Skrevet 18. januar 2016 Takk Moerk og Ragnar for konstruktiv omtale av bildet. Bildet var nok bevisst undereksponert (for å unngå utbrenning i skyene). Kunne vel ha lysnet det i LR, men synes bildet formidler bra hva jeg opplevde av lys der og da. mvh Fredrik Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 19. januar 2016 Del Skrevet 19. januar 2016 flott lys i bildet. Kompen sitter brukbart, men jeg ville kanskje sett litt mer luft mellom linje og nedre høyre hjørne hvis mulig. Ellers intet å si på dybdeskarphet, farger og detaljer selv om bygningsmassen ligger i et noe dunkelt område av bildet. Roar Lenke til kommentar
Fredrik N. Skrevet 19. januar 2016 Forfatter Del Skrevet 19. januar 2016 Takk for råd, Roar! Har ikke mer å gå på på høyresiden her.. - Fredrik Lenke til kommentar
Gjest Slettet+0987123 Skrevet 19. januar 2016 Del Skrevet 19. januar 2016 Flott komponert og med et nydelig lys , stemningsfullt ! Mvh Alec Lenke til kommentar
Fredrik N. Skrevet 20. januar 2016 Forfatter Del Skrevet 20. januar 2016 Takk for din hyggelige kommentar, Alec! mvh Fredrik Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg