elasticE Skrevet 17. januar 2016 Del Skrevet 17. januar 2016 Har en databenk med høydejustering. Kan justeres til en "ståbenk". For å slippe lange kabler, bør kabinettet være festet i benken. Hvor får jeg kjøpt et godt kabinettfeste? Lenke til kommentar
Habla Møberg Skrevet 17. januar 2016 Del Skrevet 17. januar 2016 Ja, det opphenget som du ser på denne siden. Der finnes en haug med tilsvarende oppheng, men det er mange av de som er klønete å feste, eller kommer for langt ned, eller noe annet. Akkurat denne som er avbildet på denne siden, er den typen jeg har montert noen hundre av. De er svingbare, du kan velge om du vil skru selve platen rett i bordet eller om du vil bruke de beslagene som senker den ned litt, og ikke minst så sitter stroppene skikkelig på denne. Flere modeller har stropper som svikter etter en tid, og da mister jo produktet sin hensikt. Hvor du kan kjøpe (bortsett fra på denne siden, som jeg ikke aner om selger til private) vet jeg ikke, men jeg har pleid å handle gjennom Imento.no tidligere, men de selger SVJV kun til bedrifter. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå