Gjest Bruker-245639 Skrevet 18. januar 2016 Del Skrevet 18. januar 2016 Jeg har selv vært i et forhold med tillitsproblemer, og vet hvor jævlig det er å gå rundt og være usikker hele tiden. Jeg var i mot utroskap før denne hendelsen, og enda mer sikker på at jeg ikke vil være den jenta som et utro nå som jeg har kysset med en annen. Jeg har kjempedårlig og samvittighet, og vet at dette var et engangstilfelle. Tror helt ærlig ikke kjæresten min vil vite det engang, både fordi jeg mener å huske han har sagt det tidligere og fordi jeg tror det bare vil skape sjalusi og usikkerhet hver gang jeg går ut døra og skal på en fest. Unødvendig sjalusi og usikkerhet, vel og merke. Det jeg gjorde, var en stor feil og noe jeg ikke kommer til å la skje igjen. Derfor har jeg bestemt meg for å la være og si noe. Jeg tar dette på min samvittighet, istedet for å risikere en kjæreste som tror jeg ikke klarer å være tro mot han. Ts Anonymous poster hash: 39923...2c7 Det har du jo strengt talt allerede gjort, bare at han ikke vet det Anonymous poster hash: e9cc8...850 Godt mulig, men her er ikke saken at jeg er typen til å være utro gang på gang. Hadde jeg virkelig ville vært utro, hadde jeg blitt med fyren hjem, fremfor å faktisk dra hjem til min kjære. Jeg gjorde en stor feil, og jeg skjønner helt ærlig ikke hva som gikk av meg.. Jeg har ALLTID vært supertrofast mot den jeg er sammen med, vært kald mot alle som har prøvd seg. Men i går natt skjedde det tydeligvis noe, og det er IKKE noe jeg kommer til å la skje igjen. Har ikke gjort noe lignende gjennom de tre årene vi har vært sammen, og jeg ser ikke hva positivt det kan komme ut av at jeg forteller han om kysset, annet enn at jeg får lettet på egen samvittighet. For dårlig samvittighet har jeg. Jeg gråt da jeg var for meg selv i dag og blir kvalm når jeg tenker på hendelsen. At noen er uenig i at jeg velger å ikke si noe, skal jeg akseptere. Jeg er veldig for å være ærlig, men i situasjonen her er det litt sånn "det han ikke vet, har han ikke vondt av" Ts Anonymous poster hash: 39923...2c7 Hvor mange kvinner har ikke sagt dette gang på gang. Gjerne etter hver gang. Altså, hvis du ønsker å holde deg trofast så vil jeg råde deg til å innrømme at det faktisk kan skje at du er utro. Først da vil du klare å være ærlig med deg selv når det brygger opp til utenomekteskaplig sengevals. Det er den ærligheten som gjør at du da, i en veldig fristende situasjon, vil klare å ta de rette valgene. Det vil også gjøre det lettere for deg selv å begrense alkoholinntaket. Å benekte sine svake og mørke sider er som regel den største tabben en gjør om en virkelig ønsker å holde sin sti ren. Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 18. januar 2016 Forfatter Del Skrevet 18. januar 2016 Jeg har selv vært i et forhold med tillitsproblemer, og vet hvor jævlig det er å gå rundt og være usikker hele tiden. Jeg var i mot utroskap før denne hendelsen, og enda mer sikker på at jeg ikke vil være den jenta som et utro nå som jeg har kysset med en annen. Jeg har kjempedårlig og samvittighet, og vet at dette var et engangstilfelle. Tror helt ærlig ikke kjæresten min vil vite det engang, både fordi jeg mener å huske han har sagt det tidligere og fordi jeg tror det bare vil skape sjalusi og usikkerhet hver gang jeg går ut døra og skal på en fest. Unødvendig sjalusi og usikkerhet, vel og merke. Det jeg gjorde, var en stor feil og noe jeg ikke kommer til å la skje igjen. Derfor har jeg bestemt meg for å la være og si noe. Jeg tar dette på min samvittighet, istedet for å risikere en kjæreste som tror jeg ikke klarer å være tro mot han. Ts Anonymous poster hash: 39923...2c7 Det har du jo strengt talt allerede gjort, bare at han ikke vet det Anonymous poster hash: e9cc8...850 Godt mulig, men her er ikke saken at jeg er typen til å være utro gang på gang. Hadde jeg virkelig ville vært utro, hadde jeg blitt med fyren hjem, fremfor å faktisk dra hjem til min kjære. Jeg gjorde en stor feil, og jeg skjønner helt ærlig ikke hva som gikk av meg.. Jeg har ALLTID vært supertrofast mot den jeg er sammen med, vært kald mot alle som har prøvd seg. Men i går natt skjedde det tydeligvis noe, og det er IKKE noe jeg kommer til å la skje igjen. Har ikke gjort noe lignende gjennom de tre årene vi har vært sammen, og jeg ser ikke hva positivt det kan komme ut av at jeg forteller han om kysset, annet enn at jeg får lettet på egen samvittighet. For dårlig samvittighet har jeg. Jeg gråt da jeg var for meg selv i dag og blir kvalm når jeg tenker på hendelsen. At noen er uenig i at jeg velger å ikke si noe, skal jeg akseptere. Jeg er veldig for å være ærlig, men i situasjonen her er det litt sånn "det han ikke vet, har han ikke vondt av" Ts Anonymous poster hash: 39923...2c7 Hvor mange kvinner har ikke sagt dette gang på gang. Gjerne etter hver gang. Altså, hvis du ønsker å holde deg trofast så vil jeg råde deg til å innrømme at det faktisk kan skje at du er utro. Først da vil du klare å være ærlig med deg selv når det brygger opp til utenomekteskaplig sengevals. Det er den ærligheten som gjør at du da, i en veldig fristende situasjon, vil klare å ta de rette valgene. Det vil også gjøre det lettere for deg selv å begrense alkoholinntaket. Å benekte sine svake og mørke sider er som regel den største tabben en gjør om en virkelig ønsker å holde sin sti ren. Jeg benekter ikke mine tabber. Jeg gjorde en stor feil, tok nesten meg selv litt på senga, og vet at jeg skal være enda mer påpasselig med å ikke gjøre noe lignende igjen. Andre som er utro gang på gang, angrer seg kanskje ikke like mye som det jeg gjør da. Denne feilen fikk meg til å våkne opp og skjønne at utroskap ikke er noe for meg. Jeg angrer som en hund og vet faktisk ikke om jeg kunne levd med meg selv hvis dette hadde skjedd gang på gang. Derfor skal jeg gjøre alt i min makt for å unngå det. Jeg vet nå hvor jævlig det føles, jeg er superskuffet over meg selv og kommer ikke til å tillate meg selv å gjøre noe sånt igjen. Det ga meg nemlig ingenting. Spennende var det heller ikke. Men at jeg gjorde en feil - ja, det skal jeg innrømme og ikke si noe på. Samtidig som det kunne vært mye verre enn et uskyldig kyss. Jeg ønsker hvertfall ikke å fortelle min kjære om dette, rett og slett for å skåne han. Jeg gjorde en feil, og det skal jeg ta all skylden for. Skal ikke fortelle han noe for å lette på egen samvittighet. Da hadde jeg isåfall gjort det fordi jeg hadde følt at han ville visst det, noe jeg er ganske sikker på at han ikke vil. Ts Anonymous poster hash: 39923...2c7 Lenke til kommentar
heartlife Skrevet 18. januar 2016 Del Skrevet 18. januar 2016 Jeg var på byen i går med noen jenter, ganske så full. Pratet litt med en fyr som satt ved bordet ved siden av gjennom kvelden. Skjedde ingenting da, men på slutten av kvelden, kysset vi. Jeg har superdårlig samvittighet, angrer som en hund. Har aldri gjort noe slikt før, og er HELT i mot utroskap. Kan ikke fatte at jeg nå har vært utro selv. Er noe jeg ikke engang i min villeste fantasi kunne tenke meg. Jeg angret så snart vi kysset og gikk med en gang. Men vet ikke om jeg nå skal si det til min samboer eller ikke. Vi har det helt fantastisk sammen, vært sammen i 3 år. Jeg vet med meg selv at dette aldri kommer til å skje igjen, jeg har lært. Men burde jeg fortelle? Jeg hadde blitt kjempeskuffet om det var min, og tror ikke jeg selv ville visst det om det var han og bare et engangstilfelle. Har likevel superdårlig samvittighet. Føler meg skitten. Anonymous poster hash: 39923...2c7 Sier du det så har du i det minste vært ærlig. Men forstår at du er redd for å miste han, og at det kanskje er best å holde munn om det. Men jeg ville nok ha sagt det. Lenke til kommentar
Sofia093 Skrevet 19. januar 2016 Del Skrevet 19. januar 2016 (endret) Men en ting.. Hvis en fyr har skysset deg er det fortsatt et spørsmål som står ubesvart. Kom han bort til deg uprovosert og skysset deg mens du snakket med venninnene dine, eller satt dere to sammen privat og snakket lenge? For hvis dere satt lenge sammen og snakket har du tydeligvis sendt ut signaler om at du er singel og at han kan skysse deg. Ikke at du har sagt noe, men innfallet om å skysse deg kom vel ikke fra det blå. Noe må jo ha fortalt han at nå er det en passende tidspunkt å eskalere flørtingen med et skyss. Nevnte du aldri til han at du hadde type? Så fortell kjæresten din det før noen andre forteller han at de så dama hans sitte å flørte med en annen fyr hele kvelden og at de skysset. Husk at uansett om du ikke føler du var flørtete var du full. Da kan du ha oppført deg annerledes og ting som andre forteller kan overdrives. Tenk om noen forteller kjæresten din om kvelden og overdriver eller tenk om noen om 6 måneder nevner den kvelden når kjæresten din er der, fordi de glemmer seg. Edit: Ser ofte på utesteder at fulle folk glemmer hva intimsoner er. De kommer bare tettere og tettere innpå når de snakker, i hvert fall når det er høy musikk. Det kan sikkert noen tolke som flørting. Endret 19. januar 2016 av Sofia093 Lenke til kommentar
Espp Skrevet 19. januar 2016 Del Skrevet 19. januar 2016 Snipp Unnskyld meg, men hvis han skysset henne hjem var alt han gjorde så burde det jo gå greit. 2 Lenke til kommentar
Sofia093 Skrevet 19. januar 2016 Del Skrevet 19. januar 2016 (endret) Snipp Unnskyld meg, men hvis han skysset henne hjem var alt han gjorde så burde det jo gå greit. Ja, men hvis de satt og snakket lenge og etterpå skysset han henne, kan andre rundt se det som mye mer enn det det var. Tenk om noen forteller det til kjæresten og ting blir overdrevet. Siden hun ikke sa i fra med en gang vet ikke kjæresten hvem han skal tro på og en liten hendelse blir plutselig stor. Jeg mener alt løser seg best om man er ærlig. Edit: Hvis en ukjent gutt bare kom bort og skysset henne helt ut av det blå er det jo helt ufarlig. Men det hadde jeg fortsatt sagt det til kjæresten fordi det er en absurd historie. Hvem skysser fremmede helt plutselig liksom. Da blir det mer en morsom historie å fortelle kjæresten. Endret 19. januar 2016 av Sofia093 Lenke til kommentar
anon12234 Skrevet 19. januar 2016 Del Skrevet 19. januar 2016 Snipp Unnskyld meg, men hvis han skysset henne hjem var alt han gjorde så burde det jo gå greit. Ja, men hvis de satt og snakket lenge og etterpå skysset han henne, kan andre rundt se det som mye mer enn det det var. Tenk om noen forteller det til kjæresten og ting blir overdrevet. Siden hun ikke sa i fra med en gang vet ikke kjæresten hvem han skal tro på og en liten hendelse blir plutselig stor. Jeg mener alt løser seg best om man er ærlig. Edit: Hvis en ukjent gutt bare kom bort og skysset henne helt ut av det blå er det jo helt ufarlig. Men det hadde jeg fortsatt sagt det til kjæresten fordi det er en absurd historie. Hvem skysser fremmede helt plutselig liksom. Da blir det mer en morsom historie å fortelle kjæresten. Må da strengt tatt være lov å snakke og få skyss av en gutt selv om man er jente og er i forhold. Skyss er ganske ufarlig er det ikke? Lenke til kommentar
Sofia093 Skrevet 19. januar 2016 Del Skrevet 19. januar 2016 (endret) snip Endret 19. januar 2016 av Sofia093 Lenke til kommentar
Espp Skrevet 19. januar 2016 Del Skrevet 19. januar 2016 Okei, nå skal jeg hjelpe deg. Jeg tullet pga. måten du skrev "kyss" på. Uten s foran betyr det kyss slik som tråden her handler om, med s foran betyr det å kjøre noen fra a til b. 1 Lenke til kommentar
Sofia093 Skrevet 19. januar 2016 Del Skrevet 19. januar 2016 Okei, nå skal jeg hjelpe deg. Jeg tullet pga. måten du skrev "kyss" på. Uten s foran betyr det kyss slik som tråden her handler om, med s foran betyr det å kjøre noen fra a til b. Oja, haha dere er smarte. Beklager. Ser selv at det er feil. Trodde dere virkelig mente at å kysse på alle andre var helt greit når man var i et forhold haha. Begynte å tenke at jeg var glad dere ikke var min kjæreste Lenke til kommentar
Ardenus Skrevet 19. januar 2016 Del Skrevet 19. januar 2016 Hvem skysser fremmede helt plutselig liksom. Da blir det mer en morsom historie å fortelle kjæresten. Ble ihvertfall morsomt nå Om hun og han flørta sammen kan bare TS svare på. Om du burde fortelle samboeren din, jeg ville ha gjort det, men vi er forskjellige. Lenke til kommentar
Ateist Skrevet 20. januar 2016 Del Skrevet 20. januar 2016 Et kyss er som regel ikke så farlig, det ville jeg tro var noe de fleste kunne tilgi som engangstilfelle. Jeg ville sagt det, tenk hvis kjæresten din finner ut via noen andre, det er verre da man mister tillit. Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 20. januar 2016 Forfatter Del Skrevet 20. januar 2016 Jeg var på byen i går med noen jenter, ganske så full. Pratet litt med en fyr som satt ved bordet ved siden av gjennom kvelden. Skjedde ingenting da, men på slutten av kvelden, kysset vi. Jeg har superdårlig samvittighet, angrer som en hund. Har aldri gjort noe slikt før, og er HELT i mot utroskap. Kan ikke fatte at jeg nå har vært utro selv. Er noe jeg ikke engang i min villeste fantasi kunne tenke meg. Jeg angret så snart vi kysset og gikk med en gang. Men vet ikke om jeg nå skal si det til min samboer eller ikke. Vi har det helt fantastisk sammen, vært sammen i 3 år. Jeg vet med meg selv at dette aldri kommer til å skje igjen, jeg har lært. Men burde jeg fortelle? Jeg hadde blitt kjempeskuffet om det var min, og tror ikke jeg selv ville visst det om det var han og bare et engangstilfelle. Har likevel superdårlig samvittighet. Føler meg skitten. Anonymous poster hash: 39923...2c7 Problemet er at du tar samboeren din for gitt, og at selv om du rasjonelt sett mener at dere har det kjempefint sammen, så er du seksuelt mettet på ham. Her er noen spørsmål du bør stille deg selv. Tenk på hva som er det underliggende behovet du prøver å dekke, og hvordan dette behovet IKKE dekkes av din samboer. - Hvorfor var du på byen med venninner? Er disse venninnene single? - Hvorfor prater du en hel kveld med en fyr du ikke kjenner? Dette er ikke noe som bare "skjedde". Du ledet deg selv inn i kysset. Og det holder ikke å si "fordi jeg hadde lyst" eller "fordi det er gøy". - Hva gjør deg umåtelig kåt, og hvordan er dette i forhold til samboeren din? - Er livet med samboeren din rutinepreget? Hvor ofte gjør dere noe nytt og spennende, og når var sist? Jeg ber deg ikke svare på spørsmålene her. Bare tenk over det. Finn ut hva som mangler. Sannheten er at det ikke er veldig vanskelig å kysse jenter selv om de er i et forhold - så lenge de setter seg selv i en situasjon hvor de kan bli kysset og sjekket opp. Hvis du ikke ønsker å være i den situasjonen igjen, så velg det bort. Ikke dra på byen kun med venninner. Ikke sitt og prat en hel kveld med en ny fyr. Hvorfor i all verden skulle du gjøre det uansett hvis du ikke bygde en mulighet for noe mer eller lekte med tanken om alternativer? Anonymous poster hash: 2d0e6...0d1 1 Lenke til kommentar
SailorMoon Skrevet 25. januar 2016 Del Skrevet 25. januar 2016 Jeg var på byen i går med noen jenter, ganske så full. Pratet litt med en fyr som satt ved bordet ved siden av gjennom kvelden. Skjedde ingenting da, men på slutten av kvelden, kysset vi. Jeg har superdårlig samvittighet, angrer som en hund. Har aldri gjort noe slikt før, og er HELT i mot utroskap. Kan ikke fatte at jeg nå har vært utro selv. Er noe jeg ikke engang i min villeste fantasi kunne tenke meg. Jeg angret så snart vi kysset og gikk med en gang. Men vet ikke om jeg nå skal si det til min samboer eller ikke. Vi har det helt fantastisk sammen, vært sammen i 3 år. Jeg vet med meg selv at dette aldri kommer til å skje igjen, jeg har lært. Men burde jeg fortelle? Jeg hadde blitt kjempeskuffet om det var min, og tror ikke jeg selv ville visst det om det var han og bare et engangstilfelle. Har likevel superdårlig samvittighet. Føler meg skitten. Anonymous poster hash: 39923...2c7 Problemet er at du tar samboeren din for gitt, og at selv om du rasjonelt sett mener at dere har det kjempefint sammen, så er du seksuelt mettet på ham. Her er noen spørsmål du bør stille deg selv. Tenk på hva som er det underliggende behovet du prøver å dekke, og hvordan dette behovet IKKE dekkes av din samboer. - Hvorfor var du på byen med venninner? Er disse venninnene single? - Hvorfor prater du en hel kveld med en fyr du ikke kjenner? Dette er ikke noe som bare "skjedde". Du ledet deg selv inn i kysset. Og det holder ikke å si "fordi jeg hadde lyst" eller "fordi det er gøy". - Hva gjør deg umåtelig kåt, og hvordan er dette i forhold til samboeren din? - Er livet med samboeren din rutinepreget? Hvor ofte gjør dere noe nytt og spennende, og når var sist? Jeg ber deg ikke svare på spørsmålene her. Bare tenk over det. Finn ut hva som mangler. Sannheten er at det ikke er veldig vanskelig å kysse jenter selv om de er i et forhold - så lenge de setter seg selv i en situasjon hvor de kan bli kysset og sjekket opp. Hvis du ikke ønsker å være i den situasjonen igjen, så velg det bort. Ikke dra på byen kun med venninner. Ikke sitt og prat en hel kveld med en ny fyr. Hvorfor i all verden skulle du gjøre det uansett hvis du ikke bygde en mulighet for noe mer eller lekte med tanken om alternativer? Anonymous poster hash: 2d0e6...0d1 Er enig i mye av det du skriver. Men å prate med en fyr er ikke det samme som å si at du vil kysse pluss mer med han. Er mange jeg prater med fordi jeg syns de er spennende som person. Altså felles interesser, tanker mm. Dette betyr ikke automatisk at det er en seksuell tiltrekning bare fordi det er en mann. Lenke til kommentar
Sebby Skrevet 25. januar 2016 Del Skrevet 25. januar 2016 Jeg var på byen i går med noen jenter, ganske så full. Pratet litt med en fyr som satt ved bordet ved siden av gjennom kvelden. Skjedde ingenting da, men på slutten av kvelden, kysset vi. Jeg har superdårlig samvittighet, angrer som en hund. Har aldri gjort noe slikt før, og er HELT i mot utroskap. Kan ikke fatte at jeg nå har vært utro selv. Er noe jeg ikke engang i min villeste fantasi kunne tenke meg. Jeg angret så snart vi kysset og gikk med en gang. Men vet ikke om jeg nå skal si det til min samboer eller ikke. Vi har det helt fantastisk sammen, vært sammen i 3 år. Jeg vet med meg selv at dette aldri kommer til å skje igjen, jeg har lært. Men burde jeg fortelle? Jeg hadde blitt kjempeskuffet om det var min, og tror ikke jeg selv ville visst det om det var han og bare et engangstilfelle. Har likevel superdårlig samvittighet. Føler meg skitten. Anonymous poster hash: 39923...2c7 Problemet er at du tar samboeren din for gitt, og at selv om du rasjonelt sett mener at dere har det kjempefint sammen, så er du seksuelt mettet på ham. Her er noen spørsmål du bør stille deg selv. Tenk på hva som er det underliggende behovet du prøver å dekke, og hvordan dette behovet IKKE dekkes av din samboer. - Hvorfor var du på byen med venninner? Er disse venninnene single? - Hvorfor prater du en hel kveld med en fyr du ikke kjenner? Dette er ikke noe som bare "skjedde". Du ledet deg selv inn i kysset. Og det holder ikke å si "fordi jeg hadde lyst" eller "fordi det er gøy". - Hva gjør deg umåtelig kåt, og hvordan er dette i forhold til samboeren din? - Er livet med samboeren din rutinepreget? Hvor ofte gjør dere noe nytt og spennende, og når var sist? Jeg ber deg ikke svare på spørsmålene her. Bare tenk over det. Finn ut hva som mangler. Sannheten er at det ikke er veldig vanskelig å kysse jenter selv om de er i et forhold - så lenge de setter seg selv i en situasjon hvor de kan bli kysset og sjekket opp. Hvis du ikke ønsker å være i den situasjonen igjen, så velg det bort. Ikke dra på byen kun med venninner. Ikke sitt og prat en hel kveld med en ny fyr. Hvorfor i all verden skulle du gjøre det uansett hvis du ikke bygde en mulighet for noe mer eller lekte med tanken om alternativer? Anonymous poster hash: 2d0e6...0d1 Er enig i mye av det du skriver. Men å prate med en fyr er ikke det samme som å si at du vil kysse pluss mer med han. Er mange jeg prater med fordi jeg syns de er spennende som person. Altså felles interesser, tanker mm. Dette betyr ikke automatisk at det er en seksuell tiltrekning bare fordi det er en mann. Gjør det ikke!? Jeg trodde alle kvinner som snakket med menn frivillig, var tiltrukket til den aktuelle mannen? Lenke til kommentar
Sebby Skrevet 26. januar 2016 Del Skrevet 26. januar 2016 Håper inderlig alle skjønte at det var en spøk Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 26. januar 2016 Forfatter Del Skrevet 26. januar 2016 Poenget er vel heller at dersom en mann sitter og prater en hel kveld på byen med ei jente han ikke kjenner fra før, så er denne mannen vanligvis interessert i mer enn bare praten. Spesielt hvis han har mye til felles med dame. Spesielt hvis han har kommunisert at han er singel. Spesielt hvis dama er ute med en gjeng single venninner. Spesielt hvis dama er søt.Dermed setter hun seg selv i denne situasjonen. Det må kunne antas at hun er klar over dette, siden det er fullstendig innlysende. Hvis ikke er hun helt grønn og naiv. Derfor må det også kunne antas at hun setter seg i denne situasjonen fordi hun kjeder seg med samboeren, og ser etter noe nytt og spennende. Dette er ikke unaturlig eller forkastelig eller skittent eller noe som helst. Det sier rett og slett seg selv. Grunnen til at tråden ble opprettet er fordi hun overrasket seg selv da hun gjorde seg selv oppmerksom på at forholdet med samboeren er kjedelig, men hun prøver å fornekte det, og rasjonaliserer hvorfor forholdet er bra, og hvorfor det hun gjorde var feil. Men i realiteten er hun lei samboerskapet. Anonymous poster hash: 2d0e6...0d1 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 26. januar 2016 Forfatter Del Skrevet 26. januar 2016 Poenget er vel heller at dersom en mann sitter og prater en hel kveld på byen med ei jente han ikke kjenner fra før, så er denne mannen vanligvis interessert i mer enn bare praten. Spesielt hvis han har mye til felles med dame. Spesielt hvis dama er ute med en gjeng single venninner. Spesielt hvis dama er søt. Spesielt hvis han har kommunisert at han er singel.Dermed setter hun seg selv i denne situasjonen. Det må kunne antas at hun er klar over dette, siden det er fullstendig innlysende. Hvis ikke er hun helt grønn og naiv. Derfor må det også kunne antas at hun setter seg i denne situasjonen fordi hun kjeder seg med samboeren, og ser etter noe nytt og spennende. Dette er ikke unaturlig eller forkastelig eller skittent eller noe som helst. Det sier rett og slett seg selv. Grunnen til at tråden ble opprettet er fordi hun overrasket seg selv da hun gjorde seg selv oppmerksom på at forholdet med samboeren er kjedelig, men hun prøver å fornekte det, og rasjonaliserer hvorfor forholdet er bra, og hvorfor det hun gjorde var feil. Men i realiteten er hun lei samboerskapet. Anonymous poster hash: 2d0e6...0d1 Lenke til kommentar
SailorMoon Skrevet 26. januar 2016 Del Skrevet 26. januar 2016 Håper inderlig alle skjønte at det var en spøk Haha Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå