Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Jeg kysset en annen :(

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

å si noe så tullete og ubetydelig blir risikosport spør du meg, kanskje det gjør mer skade på forholdet....

å gjøre noe så tullete er risikosport. Men gjort er gjort, da er vel ærlighet det beste? Kjæresten har jo også sagt at det ikke er noe han ville gjort det slutt av, da har TS ingenting å frykte. Det minste man kan gjøre i den situasjonen er jo å være trygg og fortelle det, slik at kjæresten også kan stole på henne i fremtiden, tenker jeg. 

Anonymous poster hash: e9cc8...850

• Liker 1
Lenke til kommentar

å si noe så tullete og ubetydelig blir risikosport spør du meg, kanskje det gjør mer skade på forholdet....

å gjøre noe så tullete er risikosport. Men gjort er gjort, da er vel ærlighet det beste? Kjæresten har jo også sagt at det ikke er noe han ville gjort det slutt av, da har TS ingenting å frykte. Det minste man kan gjøre i den situasjonen er jo å være trygg og fortelle det, slik at kjæresten også kan stole på henne i fremtiden, tenker jeg. 

folk sier mye rart, å vite hvordan man reagerer følelsesmessig er noe annet....  kanskje typen blir nervøs hver gang hun drar ut.... kanskje det blir et sjalusiproblem i forholdet.... ikke værd det... et par sekunders kyss, who the fuck cares

Lenke til kommentar

Jeg har selv vært i et forhold med tillitsproblemer, og vet hvor jævlig det er å gå rundt og være usikker hele tiden. Jeg var i mot utroskap før denne hendelsen, og enda mer sikker på at jeg ikke vil være den jenta som et utro nå som jeg har kysset med en annen. Jeg har kjempedårlig og samvittighet, og vet at dette var et engangstilfelle. Tror helt ærlig ikke kjæresten min vil vite det engang, både fordi jeg mener å huske han har sagt det tidligere og fordi jeg tror det bare vil skape sjalusi og usikkerhet hver gang jeg går ut døra og skal på en fest. Unødvendig sjalusi og usikkerhet, vel og merke. Det jeg gjorde, var en stor feil og noe jeg ikke kommer til å la skje igjen. Derfor har jeg bestemt meg for å la være og si noe. Jeg tar dette på min samvittighet, istedet for å risikere en kjæreste som tror jeg ikke klarer å være tro mot han.

Ts

Anonymous poster hash: 39923...2c7

Lenke til kommentar

Jeg har selv vært i et forhold med tillitsproblemer, og vet hvor jævlig det er å gå rundt og være usikker hele tiden. Jeg var i mot utroskap før denne hendelsen, og enda mer sikker på at jeg ikke vil være den jenta som et utro nå som jeg har kysset med en annen. Jeg har kjempedårlig og samvittighet, og vet at dette var et engangstilfelle. Tror helt ærlig ikke kjæresten min vil vite det engang, både fordi jeg mener å huske han har sagt det tidligere og fordi jeg tror det bare vil skape sjalusi og usikkerhet hver gang jeg går ut døra og skal på en fest. Unødvendig sjalusi og usikkerhet, vel og merke. Det jeg gjorde, var en stor feil og noe jeg ikke kommer til å la skje igjen. Derfor har jeg bestemt meg for å la være og si noe. Jeg tar dette på min samvittighet, istedet for å risikere en kjæreste som tror jeg ikke klarer å være tro mot han.

Ts

Det har du jo strengt talt allerede gjort, bare at han ikke vet det :p

Lenke til kommentar

Ts

Det har du jo strengt talt allerede gjort, bare at han ikke vet det :p

Godt mulig, men her er ikke saken at jeg er typen til å være utro gang på gang. Hadde jeg virkelig ville vært utro, hadde jeg blitt med fyren hjem, fremfor å faktisk dra hjem til min kjære. Jeg gjorde en stor feil, og jeg skjønner helt ærlig ikke hva som gikk av meg.. Jeg har ALLTID vært supertrofast mot den jeg er sammen med, vært kald mot alle som har prøvd seg. Men i går natt skjedde det tydeligvis noe, og det er IKKE noe jeg kommer til å la skje igjen. Har ikke gjort noe lignende gjennom de tre årene vi har vært sammen, og jeg ser ikke hva positivt det kan komme ut av at jeg forteller han om kysset, annet enn at jeg får lettet på egen samvittighet. For dårlig samvittighet har jeg. Jeg gråt da jeg var for meg selv i dag og blir kvalm når jeg tenker på hendelsen. At noen er uenig i at jeg velger å ikke si noe, skal jeg akseptere. Jeg er veldig for å være ærlig, men i situasjonen her er det litt sånn "det han ikke vet, har han ikke vondt av"

Ts

Lenke til kommentar

Hei. Du har kommet opp i en kjedelig situasjon, men skjedd er skjedd. Du bør naturligvis være ærlig mot han du er sammen med. Du har dårlig samitet og kanskje tenker endel på det.

Du var jo med på det. Om det kommer noe godt ut av at du forteller det. Vel. Mest sannsynlig ikke, men du har iallefall fortalt det og du trenger ikke angre på at du IKKE har sagt det.

Men en ting jeg lurer på. Var det mange som så at du kyssa han fyren? Var det mange der inne som kjenner han du er sammen med? Casen er det om det var det, så kanskje de fortelle der til han du er sammen med å ikke deg og det sårer nok mere for han.

Hvis man føler seg kvalm og ikke helt bra av å tenke  på en sånn ting, så bør man få det ut iallefall, så slipper du den beskymringa.

Lenke til kommentar

(...)

Godt mulig, men her er ikke saken at jeg er typen til å være utro gang på gang.

​(...)

I går: Jeg er ikke typen til å være utro.

I dag: Jeg er ikke typen til å være utro gang på gang.

i morgen(?): Jeg er typen til å være utro.

Om du ikke er ærlig ovenfor din kjæreste prøv vertfall å være ærlig ovenfor deg selv.

• Liker 2
Lenke til kommentar

Det beste er vel å fortelle kjæresten din fakta.. Siden tabben allerede er begått så kan du vel egt bare takke deg selv.

Hadde jeg vært deg hadde jeg tenkt meg veldig godt om, siden det er du som har begått en feil som går på din samvittighet, så det er vel egentlig en ganske god ide å la han slippe og høre om det, så du ikke ødelegger han. Du sier han har fortalt at han ikke hadde gjort det slutt, MEN menn/gutter er som regel litt større i kjeften enn det vi egentlig er.  

Det beste er ikke alltid det det smarteste, vis han ikke har merket noe forskjell på deg, eller spurt om det var noe så skjønner jeg egentlig ikke hvorfor du skal dra han inn i ditt problem, som du har lagd for deg selv :) 

Lenke til kommentar

Spørsmål, kordan kan du vite at dettte aldri kjem til å skje om du ikkje klarer å begrense alkoholkonsumet ditt?

Ville du ville vite det om han kyssa ei anna?

Eit kyss er jo relativt uskyldig, men hadde eg fått servert den at du var so full at du ikkje visste kva du gjorde eller hadde kontroll over deg sjølv, ville eg sterkt vurdert deg som kjæreste. Er soklart bare mi meining då, kanskje like greit å la vær å seie det, då det er stor sjangs for å skape misstillit seinare i forhaldet.

Lenke til kommentar

Hei. Du har kommet opp i en kjedelig situasjon, men skjedd er skjedd. Du bør naturligvis være ærlig mot han du er sammen med. Du har dårlig samitet og kanskje tenker endel på det.

Du var jo med på det. Om det kommer noe godt ut av at du forteller det. Vel. Mest sannsynlig ikke, men du har iallefall fortalt det og du trenger ikke angre på at du IKKE har sagt det.

Men en ting jeg lurer på. Var det mange som så at du kyssa han fyren? Var det mange der inne som kjenner han du er sammen med? Casen er det om det var det, så kanskje de fortelle der til han du er sammen med å ikke deg og det sårer nok mere for han.

Hvis man føler seg kvalm og ikke helt bra av å tenke på en sånn ting, så bør man få det ut iallefall, så slipper du den beskymringa.

Det var ingen som så oss. Jeg var ikke med noen som han kjenner/kjenner han, og da vi kysset, var dessuten alle dratt. Så jeg er ganske sikker på at han ikke kommer til å få høre det fra noen andre.

Ts

Lenke til kommentar

(...)

Godt mulig, men her er ikke saken at jeg er typen til å være utro gang på gang.

​(...)

I går: Jeg er ikke typen til å være utro.

I dag: Jeg er ikke typen til å være utro gang på gang.

i morgen(?): Jeg er typen til å være utro.

Om du ikke er ærlig ovenfor din kjæreste prøv vertfall å være ærlig ovenfor deg selv.

Og hva skal det bety? Det er kanskje vanskelig å tro, men dette var et engangstilfelle. En gang utro, betyr ikke nødvendigvis alltid utro. Ikke i dette tilfellet. Det kysset ga meg ingenting, og jeg sverger på at det ikke kommer til å skje igjen.

Ts

Lenke til kommentar

Spørsmål, kordan kan du vite at dettte aldri kjem til å skje om du ikkje klarer å begrense alkoholkonsumet ditt?

Ville du ville vite det om han kyssa ei anna?

Eit kyss er jo relativt uskyldig, men hadde eg fått servert den at du var so full at du ikkje visste kva du gjorde eller hadde kontroll over deg sjølv, ville eg sterkt vurdert deg som kjæreste. Er soklart bare mi meining då, kanskje like greit å la vær å seie det, då det er stor sjangs for å skape misstillit seinare i forhaldet.

Jeg ville ikke visst det. Ja, hvis dette var noe han gjorde hver gang han var på byen, men ikke hvis det var en feil som bare skjedde en gang. Bedre å være uvitende da, enn å bekymre seg her gang personen skal på byen. Det er min tankegang, og som sagt, så mener jeg å huske at han har sagt det samme.

Jeg var dessuten ikke så full at jeg mistet kontroll. Var ikke som at jeg løp bort til han for å kysse han. Han kysset meg, jeg ble tatt på senga og gikk så snart jeg innså hva som faktisk skjedde.

Ts

Lenke til kommentar

Dårlig samvittighet bør du ha, for du har trådt over en grense.  For hver dag du ikke forteller om dette til din kjære, vil det bli mye vanskeligere å bringe på bane.  Du sier du har lært, men jeg vil påstå at du ikke har lært, før du vet hvordan hvordan din kjære ville reagert på dette, og før du virkelig kjenner på redselen for å miste ham.  Du gjør hverken ham eller deg selv noen tjeneste ved å holde tett om dette.  Vil du klare å holde maska den dagen han kanskje spør om du noen gang har vært utro?

• Liker 1
Lenke til kommentar

Dårlig samvittighet bør du ha, for du har trådt over en grense. For hver dag du ikke forteller om dette til din kjære, vil det bli mye vanskeligere å bringe på bane. Du sier du har lært, men jeg vil påstå at du ikke har lært, før du vet hvordan hvordan din kjære ville reagert på dette, og før du virkelig kjenner på redselen for å miste ham. Du gjør hverken ham eller deg selv noen tjeneste ved å holde tett om dette. Vil du klare å holde maska den dagen han kanskje spør om du noen gang har vært utro?

Jeg vet veldig godt hvordan det er å være i et forhold med mistillit og usikkerhet, og ønsker ikke å utsette kjæresten min for dette for et teit kyss som betydde ingenting. Jeg kjenner han godt nok til å vite at han ikke hadde gjort det slutt, jeg kjenner han godt nok til å være ganske sikker på at han ikke vil vite. Hvorfor ødelegge for han?

Ts

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...