Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Jeg kysset en annen :(

Anbefalte innlegg

Jeg var på byen i går med noen jenter, ganske så full. Pratet litt med en fyr som satt ved bordet ved siden av gjennom kvelden. Skjedde ingenting da, men på slutten av kvelden, kysset vi.

Jeg har superdårlig samvittighet, angrer som en hund. Har aldri gjort noe slikt før, og er HELT i mot utroskap. Kan ikke fatte at jeg nå har vært utro selv. Er noe jeg ikke engang i min villeste fantasi kunne tenke meg. Jeg angret så snart vi kysset og gikk med en gang. Men vet ikke om jeg nå skal si det til min samboer eller ikke. Vi har det helt fantastisk sammen, vært sammen i 3 år. Jeg vet med meg selv at dette aldri kommer til å skje igjen, jeg har lært. Men burde jeg fortelle? Jeg hadde blitt kjempeskuffet om det var min, og tror ikke jeg selv ville visst det om det var han og bare et engangstilfelle. Har likevel superdårlig samvittighet. Føler meg skitten.

Anonymous poster hash: 39923...2c7

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Si det. Greit, du har lært, men kjæresten din fortjener å vite om det. Det er opp til henne om hun vil være sammen med deg etter dette eller ikke. Kanskje det er over grensen hennes, kanskje ikke. Det er det man må betale for å ha vært utro.

Anonymous poster hash: e9cc8...850

Vi har snakket om det før, og han sier at et kyss ville ikke vært kroken for døren for hans del. Så jeg vet at han ikke ville gjort det slutt av den grunn. Derfor jeg er usikker på om jeg i det hele tatt skal si noe. Vil ikke si det bare for å lette på min egen samvittighet, liksom.

Ts

Lenke til kommentar

Si det. Greit, du har lært, men kjæresten din fortjener å vite om det. Det er opp til henne om hun vil være sammen med deg etter dette eller ikke. Kanskje det er over grensen hennes, kanskje ikke. Det er det man må betale for å ha vært utro.

Vi har snakket om det før, og han sier at et kyss ville ikke vært kroken for døren for hans del. Så jeg vet at han ikke ville gjort det slutt av den grunn. Derfor jeg er usikker på om jeg i det hele tatt skal si noe. Vil ikke si det bare for å lette på min egen samvittighet, liksom.

Ts

Da er det bare å si det. Da er du hvertfall ærlig og får lettet på samvittigheten din, og er det ikke kroken på døren for hans del så gjør det jo ingenting. Jeg synes uansett det er best å være ærlig, selv om det var uskyldig. 

Lenke til kommentar

Kysset du ham eller kysset han deg? Hvis han kysset deg, kysset du tilbake? Det er en forskjell der.

Han kysset meg, men jeg kunne vel trekt meg unna snarere enn jeg gjorde. Kysset varte vel i 3-4 sek..

Ts

Da var det jo ikke din skyld. At du ikke presterte å reagere kjappere er vel litt pga at du var sørpe dritings. Blir nesten det samme som å si at du pulte en fyr hvis du ble voldtatt....

Jeg ville ikke sagt det.

Ikkje følg etter dette dømet, TS. I så fall undergraver du konseptet med monogami for heile samfunnet. Alle blir nøydd til å gå ut i fra at kjærasten sin lyg, og ein må berre anta at alle er utro.

Ja, for en anonym person på Internett har en stor påvirkningskraft på hele samfunnet..... Det er ikke gitt at dette er en sann/ ekte historie engang, kanskje det er en undersøkelse om hva folk sier om dette temaet...

Endret av Belphegor
Lenke til kommentar

Jeg ville ikke sagt det.

Ikkje følg etter dette dømet, TS. I så fall undergraver du konseptet med monogami for heile samfunnet. Alle blir nøydd til å gå ut i fra at kjærasten sin lyg, og ein må berre anta at alle er utro.

Ja, for en anonym person på Internett har en stor påvirkningskraft på hele samfunnet.

Niks, dette vil eg meine ikkje stemmer.

Har man ikke ganske stor påvirkningskraft hvis man klarer å undergrave konseptet for hele samfunnet?

Vennligst forklar hvordan en person som har lite påvirkningskraft og klarer å undergrave noe for hele samfunnet.

Lenke til kommentar

Kysset du ham eller kysset han deg? Hvis han kysset deg, kysset du tilbake? Det er en forskjell der.

Han kysset meg, men jeg kunne vel trekt meg unna snarere enn jeg gjorde. Kysset varte vel i 3-4 sek..

Ts

Da var det jo ikke din skyld. At du ikke presterte å reagere kjappere er vel litt pga at du var sørpe dritings. Blir nesten det samme som å si at du pulte en fyr hvis du ble voldtatt....

Jeg ville ikke sagt det.

Ja, for en anonym person på Internett har en stor påvirkningskraft på hele samfunnet..... Det er ikke gitt at dette er en sann/ ekte historie engang, kanskje det er en undersøkelse om hva folk sier om dette temaet...

Ok, leste nå at det var han som kysset deg, du har jo ikke gjort noe galt engang. Ta nå bare å si det om du er sånn som får dårlig samvittighet.Er bare å si "det var en som kyssa meg og jeg avviste han og gikk derifra". Syns forresten det er rart av deg TS å skrive at du ikke ville ha vist det om det bare var et engangstilfelle. Mener du ikke en bør være ærlig med sin partner?

Lenke til kommentar

Ikke missforstå meg her, jeg er ikke for utroskap.

Men slik jeg ser det vil det ikke komme noe godt ut av og fortelle om dette.

Eg tenkte ikkje du er det. Men haldninga om at ein ikkje bør fortelje sanninga, undergraver tilliten i alle parforhold. Viss kjærasten til TS skulle finne ut om dette utan at ho sa det fyrst, blir det mest sannsynleg undergangen for forholdet. Eg tenkjer også at kjærasten til TS ikkje vil klare å stole på andre kjærastar i framtida, men alltid gå rundt med ei kjensle av at dama er utru.

Rådet om å halde tett om dette, er destruktivt.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...