Taake89 Skrevet 18. januar 2016 Del Skrevet 18. januar 2016 Surface har god batteritid, og man må belage seg på å ha med lader uansett. Plutselig bestemmer en prosess seg for å tømme batteriet etc. Jeg har brukt surface pro på tog, buss, auditorium osv og skjønner ikke hvordan en normal laptop er mer praktisk? Du kan bruke den på 100% samme måte som en laptop i tillegg til å ha ett greit nettbrett for film, lesing osv. For ikke å snakke om hvor flott den er til notater. Lenke til kommentar
Vannlinjen Skrevet 18. januar 2016 Del Skrevet 18. januar 2016 Yoga 3 Pro er en helt OK maskin. Liker min, men fikk versjonen med Core M 5Y71 til 6995. Anser det som et bra kjøp. Batteritiden burde i midlertid vært bedre enn 6-7 timer. Lenke til kommentar
deac Skrevet 18. januar 2016 Del Skrevet 18. januar 2016 (endret) Selv har jeg nettopp anskaffet meg en Asus Zenbook UX305CA ( https://www.komplett.no/product/853777/pc-nettbrett/baerbar-pc/pc-er/asus-zenbook-ux305ca-133-full-hd-matt ) som jeg er svært fornøyd med. Liten nett maskin, mer enn nok kraft med m3 cpuen (mye bedre enn forventet). Bra batteri, testet den på jobb idag, stod å trilla hele dagen (7.5 timer kontorbruk) fremdeles 20% batteri igjen når jeg pakka den ned. Tastaturet er svært bra, touchpaden er ikke macbook nivå, men helt glimrende. Skjermen er også vidunderlig. Anbefaler den sterkt. Endret 18. januar 2016 av deac Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå