Benbjo Skrevet 17. januar 2016 Del Skrevet 17. januar 2016 Snart 90 spilt. Vi skaper nada. Wenger har gjort ÈN endring. Fuck off. Vi har hatt 3 gode muligheter. Burde nok puttet, men det burde også Stoke. Ok med U her Lenke til kommentar
#Kroenkeout Skrevet 17. januar 2016 Del Skrevet 17. januar 2016 Mtp lagoppstilling og hvordan vi spiller er uavgjort faen meg helt utrolig. Mye takk til målvakta vår 1 Lenke til kommentar
Liquidkey Skrevet 17. januar 2016 Forfatter Del Skrevet 17. januar 2016 Skal bli herlig å få Özil, Sanchez og Cazorla tilbake. Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 17. januar 2016 Del Skrevet 17. januar 2016 Uavgjort, som forventet. Elendig fotballkamp, tafatt, og trist. Wenger prøver ikke å gjøre endringer engang. Hadde heller tatt et tap for å prøve, enn en drittkjedelig 0-0-match. Tippet fire poeng på LFC, Stoke og Chelsea. Nå ender vi opp med to, tre om vi er heldige. Ikke bra nok. Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 17. januar 2016 Del Skrevet 17. januar 2016 Fornøyd med U, men vi måtte nok hatt 3 for å henge med i toppen siden vi sølte bort 2 poeng i midtuka. Nå er vi i alle fall nødt til å slå Chelsea. 5 poeng ned til Spurs. Potensielt to etter neste helg. Er aldeles ikke trygg på 4.plassen Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 17. januar 2016 Del Skrevet 17. januar 2016 Er aldeles ikke trygg på 4.plassen Fatter ikke hvorfor du fortsatt babler om den fjerdeplassen. Det er null sjanse for at vi havner utenfor topp fire. Spørsmålet er om vi kan vinne ligaen, og der har jeg mine tvil. 2 Lenke til kommentar
OhEasy Skrevet 17. januar 2016 Del Skrevet 17. januar 2016 Tar 1 poeng i Stoke og fortsatt tabelltopp med et smil! Lenke til kommentar
#Kroenkeout Skrevet 17. januar 2016 Del Skrevet 17. januar 2016 Når man ser tilbake i Mai og man potensielt ligger på 2 eller kanskje 3 plass er det slike kamper vi skulle ha vunnet for å havnet på 1. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå