Gå til innhold

Kjøpt Lenova yoga 500 på lefdal,(føler meg lurt)

endre912

Anbefalte innlegg

Hei

Var og kjøpte en Lenova yoga 500 til min sønn , kjøpte den pga den var 14 " og er lett å ha med på skule osv.

Men da eg kom hjem så sjekket eg på lefdal og der har jo samme maskinen.med   Amd 6 prosessor og en høgre frekvens, en annen ting er jo att harddisken viser jo kun 97gb totalt og den skal vel vere 125gb,om det viser feil eller ikkje det veit eg ikkje..

Så spørsmålet mitt er, skal eg returnere den å få den nyeste prosessoren, ? det er vel forskjell ?

Ellers så kjøpte eg først en cromebok ,men returnerte denne da det funket ikkje på skule da den ikkje hadde windows,(open office )osv , og nå dette, finnes det et bedre alternativ, betalte ca 6000-

Nen synspunkter?

vh

Endre

http://www.lefdal.com/INTERSHOP/web/WFS/store-lefdal-Site/no_NO/-/NOK/ViewProductCompare-Start?products=LE80NA0012MX@store-lefdal|LE80NA002MMX@store-lefdal

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det er jo en nyere maskin og litt forbedret på det meste, jeg hadde byttet hvis du har muligheten til det.

Ang HDD størrelse så er det normalt at gjenopprettingspartisjonen tar ca 25-30Gb, dette er en skjult partisjon som normalt sett ikke vises. Men man kan se den i diskbehandling.

Endret av OC-Freak
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...