indahla Skrevet 25. februar 2002 Del Skrevet 25. februar 2002 Quote: On 2002-02-25 09:16, Han2Solo skrev:Tips til Komplett:Lag 1 kasse for support, og ha alle andre kasser åpne for folk som vet hva de vil ha. Avvis alle som kommer med spørsmål i disse kassene, og henvis dem til support kassen, og vips er det 2 timer kø i support kassen, for idioter som ikke skjønner bæra av hva de gjør der, og vi slipper å stå bak knotpøkker som har hørt at det er lurt å ha internett......eller var det word.... eller windoes pc som vi har hørt er bra virker nettbanken på modemet?..... skulle jeg også spørre om........ Hva er apple og hvorfor virker ikke skriveren min enda den står rett ved siden av harddisken som jeg kjøpte her for 7 dager siden. Hva er skjermen min sin oppløsning når jeg skal spille kabal??....ikke prøv å lure meg jeg vet alt om priser og om harddisk data.....Refreshraten har ramlet ut??!!Argh!!HanSolo LOL!!! Måtte bare komentere denne... Lenke til kommentar
mrhenrix Skrevet 25. februar 2002 Del Skrevet 25. februar 2002 Hei, vi lager en hurtigkasse bare nye disker er på plass (til påske), og vi må nok også vurdere en kasse for de med tekniske spørsmål og support. Flere ansatte er på vei inn, og vi prøver selvsagt å ha flest mulig i kassen til enhver tid! Det bare virker som om folk har koplet PC´en sin til sin egen respirator, for de er helt avhengige av maskinene sine, og "må ha den fikset med en gang". Derfor blir det ofte endel på verksted og bakrom. Andre forslag til forbedringer? [email protected] Lenke til kommentar
Hoggorm1 Skrevet 25. februar 2002 Del Skrevet 25. februar 2002 Jeg har selv snudd i døra 2 ganger både i Møllergata og på Stovner. Det en utrolig uprofesjonell butikkløsning. Og for ikke å snakke om hvordan det ser ut i Møllergata! Det er kanskje majoriteten nerder som ikke bryr seg som handler der, men fysj så stygt det ser ut. Noen som har tipset komplett om denne diskusjonen? Lenke til kommentar
thorhansen Skrevet 25. februar 2002 Del Skrevet 25. februar 2002 Quote: On 2002-02-25 10:56, Hoggorm1 skrev:Jeg har selv snudd i døra 2 ganger både i Møllergata og på Stovner. Det en utrolig uprofesjonell butikkløsning. Og for ikke å snakke om hvordan det ser ut i Møllergata! Det er kanskje majoriteten nerder som ikke bryr seg som handler der, men fysj så stygt det ser ut.Noen som har tipset komplett om denne diskusjonen? Har du sett svaret over? Lenke til kommentar
mrhenrix Skrevet 25. februar 2002 Del Skrevet 25. februar 2002 Vi leser det meste her (og andre steder) for å fange opp hva kunder mener. Lenke til kommentar
Telcontar Skrevet 25. februar 2002 Del Skrevet 25. februar 2002 Til Komplett ansatt: I tillegg til smarte kassaløsninger, burde dere kanskje vurdere å åpne kasser som ligger ute for kunder (tenker da kasser med Cd-r plater f.eks), har hendt at en må åpne kassene selv fordi det er ingen butikk ansatte i nærheten for å hjelpe. Ikke vet en hva som er inni, så må bare sjanse på at det er riktig kasse. Synes det virker kaotisk til tider, men nå har jeg ikke vært hos dere på lenge. Telcontar Lenke til kommentar
Ola PeK Skrevet 25. februar 2002 Del Skrevet 25. februar 2002 Iallfall kjempefint at representantar er innom og sjekkar, og er villige til å høyre på (for det meste)konstruktiv kritikk :smile: Eit aldri så teikn på at forumet blir oppfatta som ein nokonlunde seriøs kanal med påverknadkraft. Glimmers. Lenke til kommentar
tilstad Skrevet 25. februar 2002 Del Skrevet 25. februar 2002 Enig med deg der Ola...Men nå har jo Komplett en ganske bra webshop da...for min egen del synes jeg at den er vesentlig bedre enn Møllergata eller Stovner. Problemet kommer de gangene man må ha noe kvikt, da må man desværre ned i butikken, og det kan være et sant helvete. Mitt ønske ang. Komplett: Få expresslevering ifra webshopen...og da mener jeg RASKT! Selvsagt i tillegg til post systemet som finnes idag. Har hørt at man kan få levert på døra til avtalt klokkeslett ifra UPS...Noen som vet noe om dette? Hadde det vært en mulighet, hadde ihvertfall jeg benyttet meg av denne mange ganger, man slipper da også problemet med at butikken er utsolgt, som jo Komplett var på HD'er rett før Jul.. Lenke til kommentar
Binary Skrevet 25. februar 2002 Forfatter Del Skrevet 25. februar 2002 Problemet er at det ikke er alt det lønner seg å kjøpe på webshop'en. Det er jo sløsing med penger å bestille cd'er via webshop. Du må jo kjøpe ganske mange før det lønner seg, og dessto mer du kjøper dessto mer veier det og portoen går opp... Lenke til kommentar
tilstad Skrevet 25. februar 2002 Del Skrevet 25. februar 2002 Men nå er det jo ikke gratis å kjøre til Stovner/Møllergata + parkering heller da.. Lenke til kommentar
Binary Skrevet 25. februar 2002 Forfatter Del Skrevet 25. februar 2002 Det er ikke gratis å dra til posten å hente pakken heller... (koster jo enda mere å få dem på døra). Men dette er litt off-topic. Poenget med denne tråden var å få Komplett til å gjøre noe med rutinene sine. Og det håper jeg vi har oppnådd. Ps. det er gratis parkering på Stovner. Lenke til kommentar
danilovic Skrevet 25. februar 2002 Del Skrevet 25. februar 2002 Det er alltid kø i Møllergata så vidt jeg har sett - butikken er full. :smile: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå