AnonymDiskusjon Skrevet 17. januar 2016 Del Skrevet 17. januar 2016 For å gjøre en ekstremt lang historie, ekstremt kort: Møtte jente som var på pause i forholdet sitt. Vi hadde det gøy med hverandre i to helger og gjorde våre ting med hverandre. Hun begynte siste helgen å snakke om at de ikke skulle bli sammen igjen med det første (på grunn av den dramatiske måten de slo opp på). Og luftet tanken om oss to sammen i stedet. Jeg tenkte jeg kunne vente litt, selv om jeg hadde like sterke følelser for henne. Nå er snart den tredje helgen over, og hun hadde eksen sin på besøk for å ordne i forholdet, altså var ikke jeg der da. Og jeg fikk vite under 10 timer etter at hun sa det hun sa om han, at de nå plutselig er 100 % sammen. Hun skrev ganske tydelig også at jeg hadde min sjanse, og det vet jeg. Men jeg vet også at følelser ikke går bort etter et par dager. I hvert fall ikke når det går 7 timer uten at vi snakker med hverandre, og hun sier selv hun skal ta kontakt i løpet av helgen, også sender hun likevel melding under 7 timer senere at alt hun tenker på er meg. Da er det merkelig at det snur så fort. Det mest sårende er at hun så på det som en straff å få følelser for meg... det sårer. Å få følelser for hverandre får man hvis noe er ''meant to be'', at noe er RIKTIG og på riktig retning. Det er ikke noe man skal fortrenge, ikke ønske fram, og begynne å spy med tanken på... Anonymous poster hash: 723ab...5e1 Lenke til kommentar
Gjest Bruker-245639 Skrevet 17. januar 2016 Del Skrevet 17. januar 2016 Ustabil dame du klarer deg uten. Lenke til kommentar
ozone Skrevet 17. januar 2016 Del Skrevet 17. januar 2016 Ut i fra det du skriver, ser det ut som hun har valgt eksen. Lenke til kommentar
€uropa Skrevet 17. januar 2016 Del Skrevet 17. januar 2016 Du gikk rett på limpinnen. Hun kan selvfølgelig ikke si at hun og ekskjæresten kan finne tilbake til hverandre hvis hun vil holde på deg som en reserveløsning, på samme måte som du ikke ville sagt på et jobbintervju at du håper å få en bedre jobb i løpet av kort tid, selv om det kanskje er tilfelle. 2 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-376f9 Skrevet 17. januar 2016 Del Skrevet 17. januar 2016 Bare å innse det, verden er full av jenter som bruker gutter som ferievikar. Du er ikke den første og ikke den siste. Lenke til kommentar
heartlife Skrevet 17. januar 2016 Del Skrevet 17. januar 2016 For å gjøre en ekstremt lang historie, ekstremt kort: Møtte jente som var på pause i forholdet sitt. Vi hadde det gøy med hverandre i to helger og gjorde våre ting med hverandre. Hun begynte siste helgen å snakke om at de ikke skulle bli sammen igjen med det første (på grunn av den dramatiske måten de slo opp på). Og luftet tanken om oss to sammen i stedet. Jeg tenkte jeg kunne vente litt, selv om jeg hadde like sterke følelser for henne. Nå er snart den tredje helgen over, og hun hadde eksen sin på besøk for å ordne i forholdet, altså var ikke jeg der da. Og jeg fikk vite under 10 timer etter at hun sa det hun sa om han, at de nå plutselig er 100 % sammen. Hun skrev ganske tydelig også at jeg hadde min sjanse, og det vet jeg. Men jeg vet også at følelser ikke går bort etter et par dager. I hvert fall ikke når det går 7 timer uten at vi snakker med hverandre, og hun sier selv hun skal ta kontakt i løpet av helgen, også sender hun likevel melding under 7 timer senere at alt hun tenker på er meg. Da er det merkelig at det snur så fort. Det mest sårende er at hun så på det som en straff å få følelser for meg... det sårer. Å få følelser for hverandre får man hvis noe er ''meant to be'', at noe er RIKTIG og på riktig retning. Det er ikke noe man skal fortrenge, ikke ønske fram, og begynne å spy med tanken på... Anonymous poster hash: 723ab...5e1 ustabil dame etter min menin. Har hatt det ganske likt. Jeg hadde en mann som hadde eksen sin som sjelesvenn. Og jeg var helt utenfor hele tiden. Det kom som ventet: tilslutt dumpet han meg. Og jeg tror det er på grunn av eksen hans. Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 17. januar 2016 Forfatter Del Skrevet 17. januar 2016 Det som er caset er at vi møttes i utgangspunktet bare for å være venner. Begge to. At noe skjedde bare... skjedde. At det skjedde i helgen etterpå var ikke planlagt, men det var mere antatt, av begge to. Jeg hadde slått meg til ro med at hun selv og eksen ville finne tilbake til hverandre, de var på pause og avbrøt kanskje den litt for å prøve igjen, så at hun valgte han var ikke overraskende. Det som var overraskende var at hun ville vurdere meg som kjæreste så fort, og jeg fikk sjokk. At hun dermed bruker forsvarsmekanismene sine til å si at hun er ''Lei for at jeg fikk følelser for deg'', som om det skulle være en straff... det går langt innpå meg og nå har jeg ikke ''levd'' på et par dager... - TS. Anonymous poster hash: 723ab...5e1 Lenke til kommentar
Ardenus Skrevet 17. januar 2016 Del Skrevet 17. januar 2016 Du var noe nytt og spennende, hennes eks er gammelt og trygt, hun velger det trygge fordi hun fortsatt har følelser og mye fortid med han pga redd for usikkerheten av å være alene eller velge noen ny. Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 17. januar 2016 Forfatter Del Skrevet 17. januar 2016 Der var jeg blokkert overalt igjen (samme etter ''krangel'' sist). Forhåpentligvis blokkerer hun ikke nr. mitt slik at jeg kan sende henne en melding om et halvt år og spørre om vi kan snakke? (Jeg blokkerte henne først på FB, slik at jeg faktisk om en stund kan sende henne en melding og bare spørre henne om vi kan prate?) Hun sa hun aldri ville blokkere meg igjen før jeg skjøv henne vekk. Men når hun sier hun ikke vil bli tekstet mer og jeg tekster henne hele tiden med ''savner deg'' meldinger, såe... Hva om 5 år? Hva om det er slutt da? Jeg vil ikke at hun skal glemme meg. Trodde at hun ikke hadde blokkert meg med en gang var en sjanse for et håp... Anonymous poster hash: 723ab...5e1 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 17. januar 2016 Forfatter Del Skrevet 17. januar 2016 Gå videre du. Hva som skjer om 5 år får du ta om 5 år. La henne være i fred. Anonymous poster hash: 346f7...4b9 1 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 17. januar 2016 Forfatter Del Skrevet 17. januar 2016 Men jeg kan jo ikke nå henne om 5 år hvis jeg ikke kan nå henne via noen sosial kanal? Anonymous poster hash: 723ab...5e1 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 17. januar 2016 Forfatter Del Skrevet 17. januar 2016 Men jeg kan jo ikke nå henne om 5 år hvis jeg ikke kan nå henne via noen sosial kanal? Anonymous poster hash: 723ab...5e1 Jeg vet ikke alderen din, men innen den tid kan du ha kone, barn og tre hunder. Gå videre, det er ikke annet du kan gjøre. Sjekk om du ikke er lenger blokkert på facebook om fem år da, men i mellomtiden er det ikke annet å gjøre enn å la henne være i fred og gå videre. Hun har valgt eksen. Anonymous poster hash: 346f7...4b9 1 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 17. januar 2016 Forfatter Del Skrevet 17. januar 2016 Jeg forstår at hun har valgt eksen, og det advarte hun meg om at hun kom til å gjøre også. Jeg ønsker bare å få sagt unnskyld in real life, få avklart at vi ikke kan møtes som venner engang, og gå videre i livet. Jeg vil ikke bare få farvelet i form av blokkeringer... Kommer så klart bare til å lage nye sosiale kanaler kontoer, og ta kontakt om 5 år. Hvis alt er bra med henne, er jeg fornøyd. Men på andre sosiale kanaler enn FB, så ser man vel heller ikke lett hvem man har blokkert, og da glemmer man de... Anonymous poster hash: 723ab...5e1 Lenke til kommentar
heartlife Skrevet 17. januar 2016 Del Skrevet 17. januar 2016 Det som er caset er at vi møttes i utgangspunktet bare for å være venner. Begge to. At noe skjedde bare... skjedde. At det skjedde i helgen etterpå var ikke planlagt, men det var mere antatt, av begge to. Jeg hadde slått meg til ro med at hun selv og eksen ville finne tilbake til hverandre, de var på pause og avbrøt kanskje den litt for å prøve igjen, så at hun valgte han var ikke overraskende. Det som var overraskende var at hun ville vurdere meg som kjæreste så fort, og jeg fikk sjokk. At hun dermed bruker forsvarsmekanismene sine til å si at hun er ''Lei for at jeg fikk følelser for deg'', som om det skulle være en straff... det går langt innpå meg og nå har jeg ikke ''levd'' på et par dager... - TS. Anonymous poster hash: 723ab...5e1 Jeg tror at eksen og kjæresten din gjerne ikke var ferdig. jeg har det på samme måte. Jeg tror at min eks som dumpet meg helt for to uker siden, ikke var ferdig med sin eks. Det mistenkte jeg hele veien. De hadde for spesiell kontakt til at man kan tro noe annet. Men jeg kan forstå følelsene de kan ha, for de kjente hveandre først og var gjerne aldri over hveandre. Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 17. januar 2016 Forfatter Del Skrevet 17. januar 2016 Bare til orientering så var ikke jeg kjæresten hennes. - TS. Anonymous poster hash: 723ab...5e1 Lenke til kommentar
heartlife Skrevet 17. januar 2016 Del Skrevet 17. januar 2016 Bare til orientering så var ikke jeg kjæresten hennes. - TS. Anonymous poster hash: 723ab...5e1 Ok, jeg trodde du var kjæresten hennes. Men da hadde du gjerne det ganske likt meg uansett, bare at vi var uofisielle kjærester. Han hadde en dame i et annet land som han smset,og sendte meldinger, og ringte hele tiden. Og jeg tror overhodet ikke de to var ferdige. Jeg tror at du kan ha vært i en lignende situasjon som meg. Men dere var ikke kjærester, og vi var ikke ofisielle kjærester. Han ville ikke ha det offentliggjort. Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 18. januar 2016 Forfatter Del Skrevet 18. januar 2016 Hun er gal. Hun sliter seriøst mentalt. Hun vil ikke at jeg skal chatte med andre jenter, men jeg er ærlig om at jeg gjør det når hun spør, men det å være ærlig er også galt... Men det som virkelig tar kaka er at hun catfisher meg. Hun seriøst oppretter falske brukere for å avsløre at jeg chatter med andre. Ja, jeg chatter med de og avtaler at jeg skal legge de til; men jeg har alltid vært ærlig, jeg tar bare kontakt med de der og da når hun ikke chatter, nettopp for å trøste. Så jeg har aldri løyet. Men sånn seriøst; hvordan søker man etter psykologisk hjelp på vegne av andre? Hun er er ''mental''... Anonymous poster hash: 723ab...5e1 Lenke til kommentar
Ardenus Skrevet 18. januar 2016 Del Skrevet 18. januar 2016 Hvorfor hører du på ei som har avvist deg? Hun har da ingen rett til å bestemme hvem du prater med. 1 Lenke til kommentar
Gjest Bruker-245639 Skrevet 18. januar 2016 Del Skrevet 18. januar 2016 som jeg prøvde å si over, gi beng i hele dama! Livet er alt f0r kort til åkaste bort livet på slike. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå