TheEagle00 Skrevet 17. januar 2016 Del Skrevet 17. januar 2016 Hei, noen som vet om noen gode skjønnlitterære bøker som omhandler 1. verdenskrig? Lenke til kommentar
jegeringenhvemerdu Skrevet 17. januar 2016 Del Skrevet 17. januar 2016 (endret) Kjempenes fall! Det er en murstein, men Ken Follett er en fantastisk historieforteller, og boken er lettlest uten å bli kjedelig. Liker spesielt godt at han skildrer livene til flere forskjellige mennesker, fra forskjellige samfunnslag/klasser, noe som selvfølgelig påvirker hvordan de opplever krigen. Endret 17. januar 2016 av bleue Lenke til kommentar
TheEagle00 Skrevet 17. januar 2016 Forfatter Del Skrevet 17. januar 2016 Kjempenes fall! Det er en murstein, men Ken Follett er en fantastisk historieforteller, og boken er lettlest uten å bli kjedelig. Liker spesielt godt at han skildrer livene til flere forskjellige mennesker, fra forskjellige samfunnslag/klasser, noe som selvfølgelig påvirker hvordan de opplever krigen. Hei, den så veldig bra ut, men dette er dessverre til et skoleprosjekt. Tror ikke jeg har tid til 1000 sider. Du vet ikke om noen bøker som er litt kortere? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+89234341 Skrevet 17. januar 2016 Del Skrevet 17. januar 2016 Lydboka er 30 timer: http://www.audible.com/pd/Fiction/Fall-of-Giants-Audiobook/B0042ZEIDO/ref=a_search_c4_1_3_srTtl?qid=1453036168&sr=1-3 Om du er en person som hører mye på musikk (f.eks buss til/fra skole, trening, o.l.) så kan den jo kanskje være overkommelig Lenke til kommentar
jegeringenhvemerdu Skrevet 17. januar 2016 Del Skrevet 17. januar 2016 (endret) Hei, den så veldig bra ut, men dette er dessverre til et skoleprosjekt. Tror ikke jeg har tid til 1000 sider. Du vet ikke om noen bøker som er litt kortere? Skjønner. Jeg hadde selvfølgelig ikke anbefalt den hvis jeg visste at det var til et skoleprosjekt. Jeg vet dessverre ikke om noen andre bøker: jeg er ikke veldig belest innen emnet. Har du vært innom skolebiblioteket og snakket med bibliotekaren(e) der? Det synes jeg du skal gjøre! Endret 3. september 2016 av bleue Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå