Gå til innhold

Har du vært telefonselger?

Vectrex

Anbefalte innlegg

I disse tider er det masse telefonsalg. MANGE hater disse telefonene og det kommer til tider svært mange av dem!

Men det sitter jo mennesker og ringer. Telefonsalg er en jobb som du fort brenner deg ut på/slutter kjapt. Det igjen betyr jo at "mange" har vært innom denne typen jobb.

Har du vært telefonselger? Hva solgte du og hva synes du om å være selger?

Hilsen *telefonselger på 2. året*

Endret av Vectrex
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Missliker ikkepersonene som er telefonselgere og dørselgere, men jeg missliker det yrket. Lommer å prakker på folk ting i ti og uti, det kan være iriterende. Missliker generlet alle slaks selger yrker som står å prøver å prakke på folk produkte. En selger skal være en som kunden skal oppsøke, og ikke omvent.

Eneste som kan være lit morro i korte peioder er å kødde med de selgeren, er kanskje ikke så hyggelig for de som selger, men det er de som har valgt det yrket. Somregel slenger jeg på røret, eller sier at jeg ikke har tid eller at jeg ikke er hjemme.

Nå skjer dette skjelden meg at de prøver å prakke på meg produkter da, siden jeg bor hjemme spør de oftest etter foreldrenne mine, men det er noen som prøver å prakke på meg produkte og.

Hvis en dørsleger som selge skal jeg spørre om han vil demostrere den for meg, og etter han har støvsugd halle stue vil jeg si at den suger for dårlig.

Mohahaha.

Ok da, hadde kanskje ikke gjort det, er lit kipern for selgern.

Lenke til kommentar

Angående Brønnøysundregisteret... Like morro hver gang det er telefonselgere som ringer til oss! Samtalen kan gå noe alâ dette:

- "JA god dag mitt navn er blah blah og jeg ringer ifra blah blah"

- "En ting før du vil selge noe... Har dere oppdaterte lister ifra Brønnøysundregisteret?"

- "Ja"

- "Det er litt rart egentlig da dere har krav på å oppdatere listene deres hver 3. måned og at det er syv måneder siden vi reserverte oss mot telefonsalg. Hva har du å si til det?"

*Klikk*

:lol:

Haha, ler like mye hver gang den funker! Thou ikke alle som blir skremt av den da, noe som er litt synd!

*edit* Jobbet selv som telefonselger i 2 måneder for å tjene inn ekstra penger til russefeiringa, og det var skikkelig pes med alle de folka som ikke gidda å svare men bare la på røret osv osv! Skjønner at folk blir fort utbrent som telefonselgere ja!

Endret av |Johnsen|
Lenke til kommentar

Jobbet som telefonselger et par månder og den ********* av ein ***** som eg jobba for svinda meg for mesteparten av den lille lønnen eg skulle få betalt... Så vi trua ham med å gå te avisen og sei ka slags drittsted han dreiv, og hvordan han lurte folk og at vi måtte ringe fra telefonkatalogen. Da fekk me noe av pengen vi hadde krav på.. Deretter gjekk vi til avisen og fortalte dem om hvordan han dreiv denne bedriften sin..

Historien har en god slutt... bedriften hans gikk konk og han ble tatt for innbrudd i ein bil *grin*

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...