Gå til innhold
Trenger du råd om juss? Still spørsmål anonymt her ×

Eksen til min eks, uthenger meg på facebook.

AnonymDiskusjon

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Er det som blir sagt sannferdig? Akkurat det er nemlig litt viktig.

Det som har hendt, er at meg og hennes eks har holdt på lenge. Vi har hatt sex, og truffet mange ganger. Vi møttes i starten av denne måneden også. Jeg var nyskjerrig på situasjonen rundt han, for han skal alltid fortelle alt om meg til sin eks. Og nå skrive hun offentlig at jeg stalker henne. Jeg er fullt klar over at folk kan vite hvem de snakker om, men vet ikke om de vet alt om situasjonen, og om hvilke forhold meg og hennes eks har hatt. Det som blir sagt er ikke sant.. Hun bor ikke i Norge. Hun er utenlandsk. Han er også utenlandsk. Blir ganske irritert når jeg ser hvordan de holder på. Dette er andre gangen de holder på sånn. 

Anonymous poster hash: d4ef2...04c

Lenke til kommentar

Og du finner deg i at han springer til eksen og forteller henne alt dere gjør? :wallbash:

.

Eksen er den beste vennen han har i sitt liv. Hun er alltid den første som får vite om alt som hender i livet hans. Hun er det viktigste i livet hans og. Betroelsesvenn og de prater om alt. De bor langt fra hveandre men han besøker henne iblant. Jeg synes det er uansett ganske sykt av han å blande eksen inn i alt. Heldigvis tok hun bott innlegget for det er jo uthenging når venner og familie av meg kan se innlegget som var offentlig for alle. At jeg har sett på innleggene hennes er vel naturlig siden han prater så mye om henne og siden vi har nylig hatt sex. Blir jo nyskjerrig på hvem den gode betroelses eksen er.

Lenke til kommentar

Er det lovleg å hengje ut folk på offentlige fora viss det som blir sagt er sant? Kva viss det ikkje kan bevisast for eller imot?

I utgangspunktet er det ikkje sjikane dersom det du seier er sant.

Her er det nok lett for at bevisbyrda blir snudd slik at det er den som kjenner seg krenka som må påvise at påstandane ikkje stemmer.

Lenke til kommentar

Er det lovleg å hengje ut folk på offentlige fora viss det som blir sagt er sant? Kva viss det ikkje kan bevisast for eller imot?

I utgangspunktet er det ikkje sjikane dersom det du seier er sant.

Her er det nok lett for at bevisbyrda blir snudd slik at det er den som kjenner seg krenka som må påvise at påstandane ikkje stemmer.

Ja, alvorlig talt. Jeg følte meg krenket, for mange vet jo at jeg og han har vært mye sammen, over ganske lang tid. Hun nevnte ikke navn, men alle som ser det kan jo forstå hvem det gjelder. 

Lenke til kommentar

Og spørsmålene er om det er lovlig å uthenge folk via facebook når alle kan vite hvem det er snakk om.

Skal du få svar på det, må du nesten svare på spørsmålet du fikk over: Er det som skrives sant?

Det er ikke sant. Det er kun en sak som er sann, og det er at jeg var innom siden hennes, og måtte se hvorfor de er så gode venner, om det er noe spesiellt som står skrevet der,altså om de har noe på gang, og sånne saker. Jeg mistenker at de har holdt på med hveandre, samtidig som han har holdt på med meg og andre. Så det er en sak som er sant: Jeg var nyskjerrig og var innom hennes facebook. Hun skrev jo at jeg stalket henne. Men årsaken er jo egentlig ganske normal. Jeg og han har holdt på sammen, og da var jeg nyskjerrig på hvorfor han skal alltid fortelle eksen sin alle mulige andre saker om oss, osv. 

Lenke til kommentar

Det som har hendt, er at meg og hennes eks har holdt på lenge. Vi har hatt sex, og truffet mange ganger. Vi møttes i starten av denne måneden også. Jeg var nyskjerrig på situasjonen rundt han, for han skal alltid fortelle alt om meg til sin eks. Og nå skrive hun offentlig at jeg stalker henne. Jeg er fullt klar over at folk kan vite hvem de snakker om, men vet ikke om de vet alt om situasjonen, og om hvilke forhold meg og hennes eks har hatt. Det som blir sagt er ikke sant.. Hun bor ikke i Norge. Hun er utenlandsk. Han er også utenlandsk. Blir ganske irritert når jeg ser hvordan de holder på. Dette er andre gangen de holder på sånn.

Hvilket land, svensk, japansk, amerikansk, afghanistan eller...? Det har faktisk mye å si!

• Liker 2
Lenke til kommentar

Hvilket land, svensk, japansk, amerikansk, afghanistan eller...? Det har faktisk mye å si!

Sverige. Eksen sitter i Sverige, og skrver og uthenger meg på nettet. 

Lenke til kommentar

Dette lukter sjalusi lang vei. Passer bedre her kanskje...?

Jeg vet ikke hvorfor hun gjør det, og jeg forstår ingenting av verken hun eller han. Han bor i Norge, men er svensk. Han har helt fra starten av vår relasjon fortalt eksen alt om meg. Hun var den første som fikk vite om meg. Og han reiser nedover for å besøke henne iblant. 

Jeg forstår ingenting av dette. Men nå er hun ganske sint igjen på vegne av han. Hun blander seg inn i alt som har med han å gjøre. Heldigvis tok hun bort innlegget. Det er jeg glad for. For det hadde vært ganske pinlig om venner av meg, eller familie hadde sett det. 

Jeg trodde det var ulovlig å skrive om folk på denne måten, men det kan godt være at det er lov. Og min feil at jeg var nyskjerrig og leste det. Men får håpe at ingen forstår at det er mitt navn hun skriver om. Men det må jo være enda pinligere for han, for hun skriver jo at det er han som har involvert seg i en dame som stalker henne. 

Lenke til kommentar

Og du finner deg i at han springer til eksen og forteller henne alt dere gjør? :wallbash:

Og spørsmålene er om det er lovlig å uthenge folk via facebook når alle kan vite hvem det er snakk om.

Vil du virkelig ha noe å gjøre med en fyr som springer til eksen sin og forteller alt om deg?  :whistle:

Lenke til kommentar

Vil du virkelig ha noe å gjøre med en fyr som springer til eksen sin og forteller alt om deg?  :whistle:

Nå har han funnet dette innlegget også, og sier at det er ulovlig å skrive et innlegg om han. For nå har eksen tatt bort innlegget sitt, og nå håper de på at jeg kan be moderator ta bort dette også. Men jeg vil ikke tro at det er ulovlig å skrive anonymt om det på nettet, men han sier at det jeg gjør er også ulovlig.

Lenke til kommentar

Dersom der er ulovlig å skrive innlegg anonymt om hendelser så ber jeg moderator fjerne det. Eksen min hadde funnet innlegget, og sier det er ulovlig å skrive anonyme innlegg, for nå har hans eks tatt bort innlegget på facebook.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...