Lassern Skrevet 17. januar 2016 Del Skrevet 17. januar 2016 Rød italiener Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Rolf Kristensen Skrevet 17. januar 2016 Del Skrevet 17. januar 2016 Ett nydelig eksemplar dette her. Fra en tid da en bil var en bil og ikke en kladd med plastikk og elektronikk på fire hjul Kan godt forstå at du drømmer litt om en sånn. Mvh. Rolf Lenke til kommentar
Gjest Slettet+0987123 Skrevet 17. januar 2016 Del Skrevet 17. januar 2016 Pent eksemplar av en Alfasud , jeg vet ikke om det er enkelt å få fatt i t bra eksemplar av denne bilen. Men det er vel derfor det også er en drømmebil. Min drømmebil er Porsche 356 , men den er nok over mine økonomiske muligheter . Mvh Alec Lenke til kommentar
Lassern Skrevet 18. januar 2016 Forfatter Del Skrevet 18. januar 2016 Ett nydelig eksemplar dette her. Fra en tid da en bil var en bil og ikke en kladd med plastikk og elektronikk på fire hjul Kan godt forstå at du drømmer litt om en sånn. Mvh. Rolf Takk for hyggelig kommentar, Rolf Ja, ikke mye elektronikk i denne. Derimot mange teknisk spennende løsninger som gjorde kjøreopplevelsen helt spesiell på den tiden Lenke til kommentar
Lassern Skrevet 18. januar 2016 Forfatter Del Skrevet 18. januar 2016 Pent eksemplar av en Alfasud , jeg vet ikke om det er enkelt å få fatt i t bra eksemplar av denne bilen. Men det er vel derfor det også er en drømmebil. Min drømmebil er Porsche 356 , men den er nok over mine økonomiske muligheter . Mvh Alec Takk, Alec Nei, en rustfri Alfasud er nok skjeldnere enn firkløver Porsche 356 er jo utrolig vakker (og har også en liten boxer som drivkraft). Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 18. januar 2016 Del Skrevet 18. januar 2016 Velholdt rød italiener, hadde ikke vært av veien det nei. Vekker berettiget oppsikt. Mvh Ragnar Lenke til kommentar
Lassern Skrevet 19. januar 2016 Forfatter Del Skrevet 19. januar 2016 Velholdt rød italiener, hadde ikke vært av veien det nei. Vekker berettiget oppsikt. Mvh Ragnar Takk for hyggelig kommentar, Ragnar Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg