Gå til innhold

Hva syntes du om invasjonen av Europa?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Folk drev å posta denne på facebook for en stund siden. Jeg har sett liknende videoer med svarte i USA og jeg ser sterke likheter med KONY 2012, som viste seg å være manipulativ bullshit etter hypetrainet sporet av. Etter KONY så trodde jeg at vi lærte at hvis noe virker for godt(eller vondt) til å være sant, så er det antagelig det. Ikke la deg bli manipulert av en godt editert video med fancy musikk.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Jeg synes alle vestlige soldater burde sendes tilbake til Europa. Vesten kommer med soldater og dreper uskyldige mennesker. Så sitter de hjemme i sine trygge hjem og lurer på hvorfor det finnes flyktninger i Europa. Europa og USA burde trekke tilbake alle sine soldater. Happy ending :D

 

Denne videoen er fra Sverige. Vesten dreper muslimer og muslimer tar hevn. Revenge of Islam.

https://www.youtube.com/watch?v=49rqBg8uDbg

 

Trump sier det rett ut også at USA skal stjele oljen til Irak. Han sier det bare rett ut. USA are gonna bomb ISIS and take oil from Iraq. 

Endret av Finland
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Finland; tror du vesten gjør dette bare for å være jævelige?

 

Som en som var relativt midt på for immigrasjon for 5 år siden, må jeg innrømme at siste året har jeg flyttet meg mange hakk til høyre.

 

USA kunne ha stoppet etter Vietnam da. De kunne også ha stoppet krigen etter Soviet Unionen kollaps.

Istedenfor fortsatte de å krige i midtøsten. La Shia og Sunni muslimer krige i fred uten innblanding. 

Ser du kineserne blande seg inn eller? Kina er et praktfullt eksempel på hvordan en stormakt skal oppføre seg. 

USA fortsatte å krige i afghanistan etter Soviet Unionens kollaps. Det var en feiltakelse. Dette er jo bevis på at USA kommer til krige enten de har motstandere eller ingen motstandere. Alt handler til slutt om ressurser.

 

Donald Trump er en ærlig politiker. Han sier det rett ut. Ta andres ressurser for å berike vår nasjon. 

Donald Trump er faktisk den ærligste politikeren som noensinne har eksistert. Han lyver ikke i det hele tatt.

Så USA krigene handler til slutt om ressurser. Stjele ressurser fra muslimske nasjoner. Også lurer dere på hvorfor muslimer i Europa hater dere! Bare se på video.

 

Endret av Finland
Lenke til kommentar

I etterkant vil nok mange være enige i det, men de trodde nok tilbake i tid at muslimene var et folk som ville ha glede av et åpent samfunn som i vesten.

 

Og om holdningen til Kina er av ideologiske eller økonomiske grunner kan man jo også spørre seg.

 

Hvem er du Finland, Muslim som kom er født og oppvokst i norge? Eller etnisk norsk som har konvertert?

Lenke til kommentar

I etterkant vil nok mange være enige i det, men de trodde nok tilbake i tid at muslimene var et folk som ville ha glede av et åpent samfunn som i vesten.

 

Og om holdningen til Kina er av ideologiske eller økonomiske grunner kan man jo også spørre seg.

 

Hvem er du Finland, Muslim som kom er født og oppvokst i norge? Eller etnisk norsk som har konvertert?

 

Du kan ikke påtvinge andre folk til å følge din ideologi.

 

USA prøvde å spre demokrati i Vietnam. Det gikk ille for seg. Nord Vietnam vant borgerkrigen.

USA spredde demokrati i Kina. Kommunistene vant borgerkrigen.

USA spredde demokrati i Korea. Krigen pågår fortsatt i 2016. Korea har kun skrevet en våpenhvile avtale. Ikke fredsavtale. Også lurer dere på hvorfor Nord-Korea hater USA?

Endret av Finland
Lenke til kommentar

 

Donald Trump er faktisk den ærligste politikeren som noensinne har eksistert. Han lyver ikke i det hele tatt.

Politifact - 2015 Lie of the Year: the campaign misstatements of Donald Trump

 

 

 

Han sier det rett ut at han skal banne muslimer.

Han sier det rett ut han skal invadere muslimske nasjoner og stjele oljen.

Dermed blir han den ærligste politikeren noensinne i dagens moderne historie. 

 

Tror du Jens Stoltenberg sier det rett ut at Norge skal bombe Libya. Først snakker Stoltenberg i gåter også bomber han Libya uten å gi folket beskjed om dette. Så sitter folket i Norge og lurer på hvorfor så mange muslimer hater Norge. Typisk Ola Nordmann og Kari som ikke følger med på hva Stortinget driver med. 

Endret av Finland
Lenke til kommentar

Dersom vesten ikke trekker seg ut av islamske nasjoner. Så blir det hevn. Videoen under forteller alt. Slutt å kalle meg troll. Alle vestlige soldater må ut av muslimske nasjoner. Da kan vi prate om fred og integrering. Så lenge vestlige soldater kriger i islamske nasjoner. Så blir det hevn mot vesten. 

 

WESTERN SOLDIERS OUT OF MUSLIM NATIONS NOWS

 

Revenge of Islam.

https://www.youtube.com/watch?v=49rqBg8uDbg

Endret av Finland
Lenke til kommentar
Jeg synes alle vestlige soldater burde sendes tilbake til Europa. Vesten kommer med soldater og dreper uskyldige mennesker

 

Jeg har følgende forslag. Vi trekker tilbake våre soldater og setter dem ut på gatene her for å vokte oss, og dere trekker tilbake soldatene, eller asylsøkerne som de kalles, og gjør det samme med dem.

Lenke til kommentar

 

 

Donald Trump er faktisk den ærligste politikeren som noensinne har eksistert. Han lyver ikke i det hele tatt.

Politifact - 2015 Lie of the Year: the campaign misstatements of Donald Trump

 

 

 

Han sier det rett ut at han skal banne muslimer.

Han sier det rett ut han skal invadere muslimske nasjoner og stjele oljen.

Dermed blir han den ærligste politikeren noensinne i dagens moderne historie. 

 

Tror du Jens Stoltenberg sier det rett ut at Norge skal bombe Libya. Først snakker Stoltenberg i gåter også bomber han Libya uten å gi folket beskjed om dette. Så sitter folket i Norge og lurer på hvorfor så mange muslimer hater Norge. Typisk Ola Nordmann og Kari som ikke følger med på hva Stortinget driver med. 

 

Noen vil kanskje kalle det ærlig. Andre vil kalle det ulovlig, ikke-gjennomførbart hyperbolisk tullprat i hensikt å apellere til en liten men åpenbart solid gruppe av velgerne. Men å si at han ikke lyver i det hele tatt (en ukvalifisert blanko-godkjenning av alt han sier) er vel omtrent så blindt og uinformert det får blitt. Men for all del, ikke la fakta (eller virkelighet) komme i veien for moroa. Trump gjør ihvertfall ikke det.

Lenke til kommentar

Noen vil kanskje kalle det ærlig. Andre vil kalle det ulovlig, ikke-gjennomførbart hyperbolisk tullprat i hensikt å apellere til en liten men åpenbart solid gruppe av velgerne. Men å si at han ikke lyver i det hele tatt (en ukvalifisert blanko-godkjenning av alt han sier) er vel omtrent så blindt og uinformert det får blitt. Men for all del, ikke la fakta (eller virkelighet) komme i veien for moroa. Trump gjør ihvertfall ikke det.

 

Han har ihvertfall gitt folket klare hensikter

- Bygge opp militæret

- Gjenerobre midtøsten

- Berike USA med ressurser fra midtøsten

 

Han er sier det rett ut med klare hensikter. Det er ihvertfall ærlighet. Det er ingen politikere i USA som tør å si det rett ut at de skal invadere midtøsten på nytt. Med unntak av Trump. Midtøsten invasjon kommer uansett. Enten det blir Trump, Sanders eller Hillary. Trump sier det med ærlighet på forhånd at han skal invadere muslimske nasjoner.

 

Si meg hvilken andre politiker tør å si det rett ut at de skal innvadere en nasjon til folket med unntak av Trump??

 

Alle politikere lyver, men Trump har ihvertfall gitt folket sannheten om hva han skal gjøre. Han har gitt befolkningen et klart mål og klare hensikter. Han skjuler ikke hva han skal gjøre, men sier det rett ut. Det er etter min mening ærlighet. Trump er som Putin. Putin says something and he does it. 

Endret av Finland
Lenke til kommentar

 

Noen vil kanskje kalle det ærlig. Andre vil kalle det ulovlig, ikke-gjennomførbart hyperbolisk tullprat i hensikt å apellere til en liten men åpenbart solid gruppe av velgerne. Men å si at han ikke lyver i det hele tatt (en ukvalifisert blanko-godkjenning av alt han sier) er vel omtrent så blindt og uinformert det får blitt. Men for all del, ikke la fakta (eller virkelighet) komme i veien for moroa. Trump gjør ihvertfall ikke det.

 

Han har ihvertfall gitt folket klare hensikter

- Bygge opp militæret

- Gjenerobre midtøsten

- Berike USA med ressurser fra midtøsten

 

Han er sier det rett ut med klare hensikter. Det er ihvertfall ærlighet. Det er ingen politikere i USA som tør å si det rett ut at de skal invadere midtøsten på nytt. Med unntak av Trump. Midtøsten invasjon kommer uansett. Enten det blir Trump, Sanders eller Hillary. Trump sier det med ærlighet på forhånd at han skal invadere muslimske nasjoner.

 

Si meg hvilken andre politiker tør å si det rett ut at de skal innvadere en nasjon til folket med unntak av Trump??

 

Alle politikere lyver, men Trump har ihvertfall gitt folket sannheten om hva han skal gjøre. Han har gitt befolkningen et klart mål og klare hensikter. Han skjuler ikke hva han skal gjøre, men sier det rett ut. Det er etter min mening ærlighet. Trump er som Putin. Putin says something and he does it. 

 

Jeg sier ikke at han ikke sier hva han sier. Men at "han lyver ikke i det hele tatt" er helt enkelt feil. Det har vært veldig mye fact-checking av Trump i flere år, og sannheten er ikke hans sterke side.

Lenke til kommentar

Jeg sier ikke at han ikke sier hva han sier. Men at "han lyver ikke i det hele tatt" er helt enkelt feil. Det har vært veldig mye fact-checking av Trump i flere år, og sannheten er ikke hans sterke side.

 

Han lyver ikke i det hele tatt med hva han skal gjøre som president. Han er ærlig og sier det rett ut hva han skal gjøre.

 

Trump skal

- Gjenoppbygge militæret

- Innvadere muslimske nasjoner

- Banne muslimer fra USA

- Stjele olje fra Irak

- Og mye mer

 

Det er ærlighet fra hans side. Han lyver ikke til folket om hva han skal gjøre når han blir president. Han gir folket et klart mål og klare hensikter. Selvfølgelig lyver han jo under valgkampen, men hva han skal gjøre som president. Der er han 100% ærlig og har gitt folket sine visjoner og et klart mål om hva USA skal gjøre. 

 

Trump har også gitt Europa klar beskjed. Enten blir Europa med på hans krigstokter eller så er ikke Europa lenger noen venn med USA. Han gir folket klare beskjeder. Det er ærlighet fra hans side om hva han skal gjøre. Når han blir president. 

 

Hadde jeg vært statsminister i Norge ville jeg startet med å gjenoppbygge Norges tropper og bygge et nøytralt forhold til Russland. Det betyr at Norge ikke lenger har økonomiske sanksjoner mot Russland. Norge må forbedere seg for forhånd på en framtid uten USA med Trump som President. Selvfølgelig skjer jo ikke dette. Da Norge skal jo forsette å bombe islamske nasjoner. Norge er jo bare en amerikansk vassal stat. 

 

Selvfølgelig så må dere forvente flere muslimske flyktninger til Europa med Trump som President.

Endret av Finland
Lenke til kommentar

 

Jeg sier ikke at han ikke sier hva han sier. Men at "han lyver ikke i det hele tatt" er helt enkelt feil. Det har vært veldig mye fact-checking av Trump i flere år, og sannheten er ikke hans sterke side.

 

Han lyver ikke i det hele tatt med hva han skal gjøre som president. Han er ærlig og sier det rett ut hva han skal gjøre.

 

Se her begynner vi å komme noen vei. Her har du en kvalifisert påstand, at det "ærlige" gjelder kun hva han vil gjøre som president. For Trump er glad i å snakke, og det er mye som faktisk ikke har hold i virkeligheten der, det er bare fakta det.

 

Så har vi dette med valgløfter da. Hvis noen (som Trump) lover sine mest trofaste tilhengere gull og grønne skoger (bombe andre land, ta deres naturressurser osv), er dette ærlig? Ser mer ut som en bucketlist før en blir sperret inne av krigsforbryterdomstolen i Haag. Men hvis han sier han skal gjøre disse ikke-gjennomførbare tingene, men så ikke faktisk kan gjøre dem. Hva blir det da?

Mange av de tingene kan rett og slett ikke gjennomføres på lovlig vis uten et eller annet påskudd. Man kan naturligvis konstruere seg et påskudd, som jakten på WMD, påskuddet som ble brukt for invasjonen i Irak i 2003, f.eks. Nei, ærlighet er å si det som det er, og hva man kommer til å gjøre. Ikke å love hva man ønsker å gjøre men som ikke er gjennomførbart. Hva kalles det, valgflesk?

Lenke til kommentar

 

 

Jeg sier ikke at han ikke sier hva han sier. Men at "han lyver ikke i det hele tatt" er helt enkelt feil. Det har vært veldig mye fact-checking av Trump i flere år, og sannheten er ikke hans sterke side.

 

Han lyver ikke i det hele tatt med hva han skal gjøre som president. Han er ærlig og sier det rett ut hva han skal gjøre.

 

Se her begynner vi å komme noen vei. Her har du en kvalifisert påstand, at det "ærlige" gjelder kun hva han vil gjøre som president. For Trump er glad i å snakke, og det er mye som faktisk ikke har hold i virkeligheten der, det er bare fakta det.

 

Så har vi dette med valgløfter da. Hvis noen (som Trump) lover sine mest trofaste tilhengere gull og grønne skoger (bombe andre land, ta deres naturressurser osv), er dette ærlig? Ser mer ut som en bucketlist før en blir sperret inne av krigsforbryterdomstolen i Haag. Men hvis han sier han skal gjøre disse ikke-gjennomførbare tingene, men så ikke faktisk kan gjøre dem. Hva blir det da?

Mange av de tingene kan rett og slett ikke gjennomføres på lovlig vis uten et eller annet påskudd. Man kan naturligvis konstruere seg et påskudd, som jakten på WMD, påskuddet som ble brukt for invasjonen i Irak i 2003, f.eks. Nei, ærlighet er å si det som det er, og hva man kommer til å gjøre. Ikke å love hva man ønsker å gjøre men som ikke er gjennomførbart. Hva kalles det, valgflesk?

 

 

Du leser ikke det jeg skriver. Jeg prater om hva han skal gjøre som president. Der har han gitt klare mål og 100% ærlighet. Denne linken innholder ting om hva han sier. Ikke hva han skal gjøre som president. Selvfølgelig lyver alle politikere, men han har gitt 100% ærlighet med hva han skal gjøre som President. Forstår du ikke norsk?

http://www.politifact.com/truth-o-meter/article/2015/dec/21/2015-lie-year-donald-trump-campaign-misstatements/

 

Jeg snakker ikke om bøkene hans ellers hans fortellinger i president debatten. Jeg prater om hans mål som president. Der har han gitt klare visjoner og 100% ærlighet. 

 

Klare mål og ærlighet om hva han skal gjøre som president. Selvfølgelig lyver han i sine uttalelser og fortellinger, men hva han skal gjøre som president. Der er han 100% ærlig. Forstår du norsk eller forstår du ingenting?

 

Domstolen i Haag kan ikke gjøre en dritt mot Nord Korea, Kina og Russland. Hva faen kan de gjøre mot USA?

 

I bomb the shit out of ISIS. Then I send Exxon to rebuild and then I take the oil. 

https://www.youtube.com/watch?v=_FTHXgmzURM

Endret av Finland
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...