The Mint Skrevet 16. januar 2016 Del Skrevet 16. januar 2016 Kjøpte meg denne for en tid tilbake: http://www.clasohlson.com/no/Platespiller-med-CD-MP3--og-kassettspiller,-AM-FM-radio-samt-uttak-for-USB-minne-og-SD-kort/38-4173 På daværende tidspunkt var det ikke viktig for meg å ha bedre lyd. Nå derimot, vil jeg gjerne gå til innkjøp av noen bedre høyttalere. Det jeg lurer på er om det går an for meg å kjøpe en "hvilken som helst" forsterker, uten at det vil bli umulig å koble den til denne billige spilleren? Hva må jeg tenke på, hva burde jeg vite? Blir takknemlig for svar Lenke til kommentar
sedsberg Skrevet 17. januar 2016 Del Skrevet 17. januar 2016 (endret) Det ser ut til at det kan gå da den har innebygd RIAA-forsterker. Edit: Den nye forsterkeren må selvsagt ha en linjeinngang. Endret 17. januar 2016 av sedsberg Lenke til kommentar
lilduff90 Skrevet 25. januar 2016 Del Skrevet 25. januar 2016 Ikke at det svarer direkte på spørsmålet ditt - men jeg ville mye snarere kjøpt en bedre platespiller. Problemet med Clas Ohlson sine modeller er at de bruker dårlige stifter og vekt, noe som gjør at platene dine blir ødelagt. Dette fikk jeg smertelig erfare, heldigvis med en nye repress som var lett å skaffe ny. Styr unna billigspillere type Biltema, Clas Ohlson, Europris etc. da de er laget på samme måte/fabrikk. Flere platebutikker jeg har vært på både i Norge og ellers i verden advarer mot disse. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå