Karl Erik Skrevet 16. januar 2016 Del Skrevet 16. januar 2016 Have a seat Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 17. januar 2016 Del Skrevet 17. januar 2016 Her ville jeg tatt et kutt i toppen så du kom nedafor linja som går langs kanten og likeså et kutt på venstre side, kuttet vekk nedløpsrørene der. Pussig med en stol der, kanskje noen som har måka seg en plass, og ikke vil at noen andre skal ta den? Lenke til kommentar
HSP Skrevet 17. januar 2016 Del Skrevet 17. januar 2016 Artig gatefoto. Man lurer jo på hvorfor stolen står der ute i snøen. Godt bilde synes jeg. Henning Lenke til kommentar
Karl Erik Skrevet 18. januar 2016 Forfatter Del Skrevet 18. januar 2016 Her ville jeg tatt et kutt i toppen så du kom nedafor linja som går langs kanten og likeså et kutt på venstre side, kuttet vekk nedløpsrørene der. Pussig med en stol der, kanskje noen som har måka seg en plass, og ikke vil at noen andre skal ta den? Takk for tilbakemeldingen, Helene. Kuttet faktisk til venstre først, men endret det igjen. Du har helt klart et poeng Mvh Karl Erik Lenke til kommentar
Karl Erik Skrevet 18. januar 2016 Forfatter Del Skrevet 18. januar 2016 Artig gatefoto. Man lurer jo på hvorfor stolen står der ute i snøen. Godt bilde synes jeg. Henning Takk for hyggelig tilbakemelding, Henning! Hilsen Karl Erik Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg