R3v0 Skrevet 17. januar 2016 Forfatter Del Skrevet 17. januar 2016 (endret) "Du tjener en god del penger på det" ... - yeah, right Er ikke umulig Fullt mulig å tjene penger av dette Selv så lever jeg delvis på penger fra nettet :3 Endret 17. januar 2016 av R3v0 Lenke til kommentar
R3v0 Skrevet 17. januar 2016 Forfatter Del Skrevet 17. januar 2016 Tror folk fortsatt at det finnes easy money? Det nærmeste man kommer er vel å få mange følgere på sosiale media, men selv det krever en del jobbing. Er ikke noe som heter easy her... Er jobb uansett Men noe er enklere, og tar lengre tid Lenke til kommentar
Konto brukes ikke Skrevet 17. januar 2016 Del Skrevet 17. januar 2016 "Du tjener en god del penger på det" ... - yeah, right Er ikke umulig Fullt mulig å tjene penger av dette Selv så lever jeg delvis på penger fra nettet :3 Derfor du satser på at det virker ... litt selvmotsigende Lenke til kommentar
R3v0 Skrevet 17. januar 2016 Forfatter Del Skrevet 17. januar 2016 Tja, vi får se hva som skjer, har jo bare investert litt her da, så skulle det være scam så mister jeg jo ikke all verden Lenke til kommentar
oddsmurf Skrevet 18. januar 2016 Del Skrevet 18. januar 2016 De kommer helt sikkert til å betale tilbake det første beløpet du setter in, er jo sånn de lurer deg. Det er først når du begynner å invistere masse penger at de begynner å ignorere deg. Ponzi schemes virker jo legit intill korthuset kollapser og de ikke lenger kan betale investorene sine. Tenkt deg om, dersom dette var en legit buisnessmodel, hvorfor skal de ha penger fra deg? Et seriøst firma hadde investert egne penger og beholdt all profiten selv. 1 Lenke til kommentar
lesles Skrevet 18. januar 2016 Del Skrevet 18. januar 2016 De kommer helt sikkert til å betale tilbake det første beløpet du setter in, er jo sånn de lurer deg. Det er først når du begynner å invistere masse penger at de begynner å ignorere deg. Ponzi schemes virker jo legit intill korthuset kollapser og de ikke lenger kan betale investorene sine. Tenkt deg om, dersom dette var en legit buisnessmodel, hvorfor skal de ha penger fra deg? Et seriøst firma hadde investert egne penger og beholdt all profiten selv. Enig med han her. Du får sikkert utbetaling første gangen. Og da anbefaler jeg at du trekker deg. Lenke til kommentar
Rampagee Skrevet 18. januar 2016 Del Skrevet 18. januar 2016 Har ikke lest hele tråden, men jeg jobber for meg selv hjemmefra. Med telefon, laptop og noen servere som verktøy. Send meg gjerne en pm om du vil ta en prat. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå