Gå til innhold

Noen som har forslag til en god Gaming Laptop?

Anbefalte innlegg

Jeg har en kamerat som er på jakt etter ny Gaming laptop. Han skal ikke bruke den til så mye "hardcore" gaming, men helt greie og lette spill som Minecraft. Tenkte jeg kunne høre her om dere har noen forslag på gode laptoper på maks 3000 kr? Takker for alle tips :)

Endret av Isak Dombestein
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Du bør vel mistefall ha i5 5200U 8 GB ram og GTX 940M det blir vel fort 6000 kr i dag i 13-14" størrelse.

Samme med i5 6300HQ og GTX 960m mellom 15-17".

Du kan verstefall prøve:

Lenovo G50-80 15.6" bærbar PC (sort)

Men den har vel neppe iris Pro eller skylake så da tviler jeg på opplevelsen blir særlig bra i gaming men det er nok omtrent det beste du får i den prisklassen, burde ha minst 250 GB SSD Ellers blir SSD disken raskt full.

Endret av LMH1
Lenke til kommentar

Du bør vel mistefall ha i5 5200U 8 GB ram og GTX 940M det blir vel fort 6000 kr i dag i 13-14" størrelse.

Samme med i5 6300HQ og GTX 960m mellom 15-17".

Du kan verstefall prøve:

Lenovo G50-80 15.6" bærbar PC (sort)

Men den har vel neppe iris Pro eller skylake så da tviler jeg på opplevelsen blir særlig bra i gaming men det er nok omtrent det beste du får i den prisklassen, burde ha minst 250 GB SSD Ellers blir SSD disken raskt full.

Man behøver nok ikke GTX 940M til Minecraft. Jeg selv har en 840M, der minecraft kjører supert. Jeg tviler på at denne pcen kan kjøre Minecraft ja... såg litt etter den jeg har, men den ligger på rundt 7-8000 kr, ås det blir lang utenfor budsjett for han...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...