Fermate Skrevet 16. januar 2016 Del Skrevet 16. januar 2016 Det er blitt flere her inne. Og det er hyggelig! Men nå har jeg ikke lengre kapasitet til å lese ALT slik som jeg gjorde før. Jeg prøver nå å bare lese tråder som interesserer meg eller der jeg vet jeg kan bidra. Problemet er at diskusjonene i trådene sklir helt ut og ender opp som noe helt annet enn det tråden handlet om. (Skal ikke nevne noen navn men noen er verre enn andre...) Det er egentlig veldig slitsomt fordi jeg enten klikker meg inn på noe jeg vil lese og finner noen helt annet som jeg IKKE er interessert i. Eller det som er nesten verre er tråder som da ender i en interessant diskusjon om noen annet enn det tråden startet som og som jeg mister helt. Så bare en liten bønn fra meg: Stay to topic. Start heller en ny tråd. Eller bruk cafe tråden. Please! 3 Lenke til kommentar
aklla Skrevet 16. januar 2016 Del Skrevet 16. januar 2016 Hva med å rapportere det du kommer over der det sklir mye ut? Lenke til kommentar
tHz Skrevet 16. januar 2016 Del Skrevet 16. januar 2016 Apropos tråd. Jeg la en nettverskkabel med bare 4 tråder her om dagen, noen som... Neida. Bare tuller. Enig i det du sier, men så er vel det alltid en balansegang mellom brukervennlighet og strenge regler. Lenke til kommentar
GeneralVirus Skrevet 16. januar 2016 Del Skrevet 16. januar 2016 Enig i dette. Skal prøve å skjerpe meg. Lenke til kommentar
Morgens Skrevet 17. januar 2016 Del Skrevet 17. januar 2016 Please! Gamling, nå sutrer du fælt. Men, det du skriver stemmer - heldigvis. Etter vi fikk eget del-forum har aktiviteten økt - heldigvis. Det har har kommet til flere aktive brukere hvor flere sitter på god kunnskap - heldigvis. Jeg skummer nå enda mer enn jeg gjorde før, men samtidig får jeg mer kunnskap. Har ikke merket direkte utskeielser, men som det foreslått bør du rapportere den fremfor å irritere deg. Sist men ikke minst, ser du ikke verdien av at vi har fått inn flere som "setter" en viss Moskus på plass? PS: eN MENGDE SMILEYS ER UTELATT... 1 Lenke til kommentar
Moskus Skrevet 17. januar 2016 Del Skrevet 17. januar 2016 Sist men ikke minst, ser du ikke verdien av at vi har fått inn flere som "setter" en viss Moskus på plass? Hvis du ikke vil ha hjelp lenger så er det bare å si i fra... Lenke til kommentar
Morgens Skrevet 18. januar 2016 Del Skrevet 18. januar 2016 LOL, du så smileyen og forstod at det var en fleip? Setter utrolig stor pris på all hjelpen du har gitt til oss alle her inne. Lenke til kommentar
Quote Skrevet 18. januar 2016 Del Skrevet 18. januar 2016 (endret) Moderatormelding Tråden har ingen funksjon, og stenges derfor. Har man innspill til hvordan en kategori skal fungere, kan det tas i kategorien for tilbakemeldinger på forumet. Kommentering av moderering tas på PM eller i ovennevnte kategori. Endret 18. januar 2016 av Quote 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg