Gå til innhold

Skal kanskje kjøpe


z1nox

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

holder da fett det, en abnorm oppgradering i grafikkytelse fra det du har nå (eet mx kort)

 

Eneste problemet folk har her ang Powercolour kortet er at kjøleløsningen er litt slarken, dette kan du fikse ved å sende kortet i retur når viften blir bråkete eller hva som skjer, eller du kan skifte ut driten.

 

Et rykte her er at kortet er bba, stemmer det? (buildt by ati)

 

Iallefall skal kortet være knall

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-80wCWpIM

morsomt at ingen har svart på det han spør om...

 

kort svar - ja, du har bra nok hardware.

er forresten null ytelsesforskjell på 4xagp og 8xagp

så du kommer ikke til å merke noe som helst

Endret av Slettet-80wCWpIM
Lenke til kommentar
men hovedkortet støtter bare 4x agp, vil jeg merke forskjell i ytelse? var bare d jeg var redd for at 9800 ikke skulle gå an å kjøre på 4x

 

takk for svar forresten ;)

Mitt system ligger vel hakket under ditt nivå, og jeg har et Radoen 9800 Pro, og sier meg veldig fornøyd, kunne faktisk kjøre Unreal 2 i høyeste oppløsning med AA og AF. Var lag et par ganger når det var sykt med partikler men ellers fungerer det flott. Enklere spill som FIFA 2004 glir bortover i 80-100 fps, så kjøp kortet du *grin*

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-80wCWpIM
8x kort skal være bakoverkompitable, du vil miste en ytelsesøkning på hele 2% tror jeg (var noe slikt det var på kanskje mindre)

 

Tenk hva som hadde skjedd hvis ikke kortet var bakoverkompitabelt, elkjøp kunder som klager. Haugevis med klager (det er fortsatt mange som sitter på 4x hk (meg bla))

det er ingen ytelsesendring..

Lenke til kommentar
8x kort skal være bakoverkompitable, du vil miste en ytelsesøkning på hele 2% tror jeg (var noe slikt det var på kanskje mindre)

 

Tenk hva som hadde skjedd hvis ikke kortet var bakoverkompitabelt, elkjøp kunder som klager. Haugevis med klager (det er fortsatt mange som sitter på 4x hk (meg bla))

det er ingen ytelsesendring..

Lets find out shall we ;)

 

UT2003 dm-face3 @ 1600x1200*32, 6xFSAA, 16 Quality AF, Fastwrite on

 

min / average / max

 

4xAGP - 13.530576 / 25.072432 / 203.947983 fps

 

8xAGP - 16.869177 / 31.999834 / 205.096573 fps

 

nope.. nada forskjell. :roll:

Lenke til kommentar
Vær bare oppmerksom på at kortet du nå kjøper krever mer strøm enn det du har fra før, så hvis du allerede har en strømforsyning som presses til det ytterste så kan du få problemer.

du kan se mine speccs, det eneste som ikke er nevnt er

- en vifte som bruker 2,4-8,4watt

- noen LED som bruker 0,5 watt :p

- en SLIK der W ikke står, bare (?)

 

jeg tror det skal gå greit, eller hva? har forresten en 350 eller 360w psu ( gidder ikke sjekke nå, skal legge meg)

 

EDIT: + en cd-rom og en brenner ;)

har bare en hdd

Endret av z1nox
Lenke til kommentar

kjører hercules 9800 pro 128mb på 340w powersupply jeg...går fint det...boksen sier 300w minimum.

 

kjøpte det forresten på elkjøp (av alle mulige steder) til 3000 kr da en kar hadde levert det tilbake på 30 dagers returretten. Koster 3600 på komplett via web og ca. 4000 i selve butikken. Så hvis du har en elkjøp i nærheten kan det være en god ide å stikke innom å sjekke.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...