Sara280 Skrevet 16. januar 2016 Del Skrevet 16. januar 2016 Trenger desperat hjelp. Sønnen på 10 har kjøpt Xbox live i dag for å kunne spille fifa 16 online. Vi har registeret koden for Microsoft brukeren hans, men hver gang han prøver å spille online på ultimate team så kommer det: "profilen din ikke har tilgang til denne spillerfunksjonen...". Er det fortsatt noe som vi mangler? Lenke til kommentar
archongamer Skrevet 17. januar 2016 Del Skrevet 17. januar 2016 Hvor gammel er han registrert som på xbox live? Lenke til kommentar
Sara280 Skrevet 17. januar 2016 Forfatter Del Skrevet 17. januar 2016 Hvor gammel er han registrert som på xbox live? 10 år Lenke til kommentar
Sara280 Skrevet 17. januar 2016 Forfatter Del Skrevet 17. januar 2016 Hvor gammel er han registrert som på xbox live?10 år Hvor kan jeg endre dette? Lenke til kommentar
archongamer Skrevet 17. januar 2016 Del Skrevet 17. januar 2016 Xbox Live har restriksjoner på kontoer til personer under 18 år. For å endre fødselsdato: http://windows.microsoft.com/en-us/windows/child-birthdate-microsoft-account Lenke til kommentar
Sara280 Skrevet 17. januar 2016 Forfatter Del Skrevet 17. januar 2016 Hvor gammel er han registrert som på xbox live?10 år Hvor kan jeg endre dette? Jeg har endret han til 16 år nå Lenke til kommentar
Sara280 Skrevet 17. januar 2016 Forfatter Del Skrevet 17. januar 2016 Jeg har sjekket kontoen.hans og på personvern og sikkerhet sier at : " Microsoft Butikk Produkter Kundestøtte Cart0 Konto Din informasjon Tjenester og abonnementer Betaling og fakturering Enheter Familie Sikkerhet og personvern Apper og tjenester du har gitt tilgang til Du har ikke gitt tilgang til noen apper eller tjenester ennå. Når du gjør det, vises de her. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 18. januar 2016 Del Skrevet 18. januar 2016 Vær forsiktig med hva du gir poden tilgang til, noen i USA fikk $8000 nylig i kredittkortregning pga kjøp gjort i FIFA av 17-åringen i huset. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå