Gå til innhold

Tilhengere av fredens religion truer vestlige borgere: Konverter eller dø


WubWub

Anbefalte innlegg

Muslimske (wow sjokk!) innvandrere advarer vestlige borgere som har tatt imot intoleranse i toleransens navn : Følg allah eller dø.

 


 

Jeg skjønner ikke hvorfor venstresiden som liksom snakker så høyt om likestilling, humanisme, menneskerettigheter, solidaritet og frihet har alliert seg med en totalitær ideologi som er den rake motsetningen til disse prinsippene?

 

Hvorfor sier venstresiden de bryr seg om likestilling og toleranse når de står på barrikadene å kjemper med nebb og klør for å importere så mange kvinnefiendtlige og menneskefiendtlige barbarer som mulig? 

 

Det gir ingen mening! Med mindre... venstresiden hater vesten og vestlige humanistiske og demokratiske verdier.

 

Dette er uansett bare en teori for jeg har aldri greid rasjonalisere meg frem til et vettug svar på hvorfor venstresiden og feminister har gått til sengs med en ideologi som egentlig ikke har så mye til overs for damer generelt eller veike prinsipper som "ytringsfrihet" og "menneskerettigheter".

 

Nei, helst ønsker de henge homofile og lesbiske fra kraner mens damer blir omgjort til å være en manns eiendom som han kan bruke eller selge rundt som han vil som ei geit eller ku. Helt standard praksis i midtøsten. 

 

Og et slikt samfunn ønsker venstresiden at vi i vesten også skal få? Nei vettu hva fy faen jeg blir så JÆVLIG PROVOSERT.

 

Det må være en bitter pille for venstresiden å svelge at FrP, Listhaug og Hege Storhaug er de som kjemper hardest for kvinners rettigheter og likestilling mens ekstremist partier som SV og AP ønsker det motsatte av trygghet og velferd for damer.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det er vel samme argumentet som alltid; Det gjelder kun en liten promille av de, de aller fleste er skikkelig greie altså. 

 

Når har ikke jeg noen muslimske venner eller bekjente, så akkurat det får andre avgjøre, men media stiller de ikke i noe godt lys utover hele Europa, eller verden for den saks skyld.

Lenke til kommentar

Det er vel samme argumentet som alltid; Det gjelder kun en liten promille av de, de aller fleste er skikkelig greie altså. 

 

Når har ikke jeg noen muslimske venner eller bekjente, så akkurat det får andre avgjøre, men media stiller de ikke i noe godt lys utover hele Europa, eller verden for den saks skyld.

 

Det var også bare en "liten promille" (rundt 20%) av tyskere som støttet Adolf Hitler. Men nazistene greide da spre mye kvalme og menneskevonde fordet.

 

Den samme "lille promillen" på 20% finner man også i "fredens" religion. Undersøkelser viser at rundt 15-20% muslimer støtter terror mot vesten og vestlige borgere.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

 

Det er vel samme argumentet som alltid; Det gjelder kun en liten promille av de, de aller fleste er skikkelig greie altså. 

 

Når har ikke jeg noen muslimske venner eller bekjente, så akkurat det får andre avgjøre, men media stiller de ikke i noe godt lys utover hele Europa, eller verden for den saks skyld.

 

Det var også bare en "liten promille" (rundt 20%) av tyskere som støttet Adolf Hitler. Men nazistene greide da spre mye kvalme og menneskevonde fordet.

 

Den samme "lille promillen" på 20% finner man også i "fredens" religion. Undersøkelser viser at rundt 15-20% muslimer støtter terror mot vesten og vestlige borgere.

 

 

Jepp, vanskelig å få frem noe slikt i dagens politisk korrekte pingle samfunn dog. Naivt som vanlig.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

 

Det er vel samme argumentet som alltid; Det gjelder kun en liten promille av de, de aller fleste er skikkelig greie altså. 

 

Når har ikke jeg noen muslimske venner eller bekjente, så akkurat det får andre avgjøre, men media stiller de ikke i noe godt lys utover hele Europa, eller verden for den saks skyld.

 

Det var også bare en "liten promille" (rundt 20%) av tyskere som støttet Adolf Hitler. Men nazistene greide da spre mye kvalme og menneskevonde fordet.

 

Den samme "lille promillen" på 20% finner man også i "fredens" religion. Undersøkelser viser at rundt 15-20% muslimer støtter terror mot vesten og vestlige borgere.

 

 

Jepp, vanskelig å få frem noe slikt i dagens politisk korrekte pingle samfunn dog. Naivt som vanlig.

 

 

Ja , uopplyste og kunnskapsløse norske damer er og blir en trussel for Norge og dem selv. 

 

Jeg lagde en kritisk tråd om masseinnvandringen fra midtøsten på kvinneguiden. Nesten alle damene begynte messe om at innvandring fra syria , irak , marokko, somalia, egypt og andre helvetes skithøl av noen land var positivt for Norge. For vi må jo redde hele verden må vi vite, og de fleste som kommer til Norge vil jo bli ressurser for Norge som har høy fokus på å ikke bli en belastning for Norge - nei tvert imot! De kommer jo til å ta høyere utdanning å bidra til at vårt kjedelige og trauste grå land blir mer eksotisk og kulturelt spennende.

 

But alas, mot dårskap kjemper selv gudene forgjeves. Disse damene skjønner ikke et kvekk og de har store kunnskapshull. For hadde de hatt noen reell forståelse og kunnskap så hadde de sett at muslimer som innvandrer til vestlige land blir ENORME netto tap for vertslandet i form av trygde ordninger, belastning av politiets ressurser, psykiatri og det ene og det andre.

 

Men ja kanskje disse muslimene gjør Norge mer kulturelt spennende - om "kulturelt spennnende" betyr berikelser i form av masse voldtekter , overgrep, vold , kriminalitet , uro og forakt for oss vantro skitne griser!

 

De som er mest positive til masseinnvandring av mennesker med en totalitær og undertrykkende ideologi banket inn med morsmelka er ofte de samme som bor i blenda hvite strøk , mennesker som aldri har kjent en eneste muslim eller måttet bo i samme område som noen tilhengere av dette barbariet som kalles "islam". Tilhengere av godhetstyranniet som prøver score godhetspoeng ved å overøse resten av Norge med sin empati og "varme tanker". Disse menneskene gir derimot beng i at norske kvinner blir ofret på godhetens alter.

 

Det som er skremmende er at det stort sett er utelukkende damer som ønsker hente inn så mange kvinneundertrykkere som mulig. Jeg skjønner ikke logikken bak dette...

 

Det er noe sykt med det vestlige samfunnet. Det er sykt at vesten plutselig har blitt så selvdestruktivt som det har blitt. Vi greide knuse nazismen og kommunismen men jeg tror ikke vi er klar for å knuse en "ny" ondskapsfull ideologi. Jeg tror vi meget vel kan bli knust for vi evner ikke lenger kjempe for det som er riktig og godt eller stå for gode verdier. 

 

Vi tolererer intoleranse i toleransens navn. Denne snillistiske fordummende naiviteten kan bli vår svøpe.

Endret av WubWub
  • Liker 4
Lenke til kommentar

Det som er skremmende er at det stort sett er utelukkende damer som ønsker hente inn så mange kvinneundertrykkere som mulig. Jeg skjønner ikke logikken bak dette...

Det er kanskje skremmende, men dette er helt i pakt med mange damers natur. For å dra damer må mannen være... ja si det, men ikke snill og hensynsfull i hvert fall. Vi kjenner vel alle noen damer som har kommet seg ut at et forhold fullt av krangel og vold - ikke måte på heller, hvor ille det var. Tre uker etterpå er de forsyne meg i gang med en ny av akkurat samme ulla! De vil ha det slik, åpenbart.

Lenke til kommentar

 

 

 

Det er vel samme argumentet som alltid; Det gjelder kun en liten promille av de, de aller fleste er skikkelig greie altså. 

 

Når har ikke jeg noen muslimske venner eller bekjente, så akkurat det får andre avgjøre, men media stiller de ikke i noe godt lys utover hele Europa, eller verden for den saks skyld.

 

Det var også bare en "liten promille" (rundt 20%) av tyskere som støttet Adolf Hitler. Men nazistene greide da spre mye kvalme og menneskevonde fordet.

 

Den samme "lille promillen" på 20% finner man også i "fredens" religion. Undersøkelser viser at rundt 15-20% muslimer støtter terror mot vesten og vestlige borgere.

 

 

Jepp, vanskelig å få frem noe slikt i dagens politisk korrekte pingle samfunn dog. Naivt som vanlig.

 

 

Ja , uopplyste og kunnskapsløse norske damer er og blir en trussel for Norge og dem selv. 

 

Jeg lagde en kritisk tråd om masseinnvandringen fra midtøsten på kvinneguiden. Nesten alle damene begynte messe om at innvandring fra syria , irak , marokko, somalia, egypt og andre helvetes skithøl av noen land var positivt for Norge. For vi må jo redde hele verden må vi vite, og de fleste som kommer til Norge vil jo bli ressurser for Norge som har høy fokus på å ikke bli en belastning for Norge - nei tvert imot! De kommer jo til å ta høyere utdanning å bidra til at vårt kjedelige og trauste grå land blir mer eksotisk og kulturelt spennende.

 

But alas, mot dårskap kjemper selv gudene forgjeves. Disse damene skjønner ikke et kvekk og de har store kunnskapshull. For hadde de hatt noen reell forståelse og kunnskap så hadde de sett at muslimer som innvandrer til vestlige land blir ENORME netto tap for vertslandet i form av trygde ordninger, belastning av politiets ressurser, psykiatri og det ene og det andre.

 

Men ja kanskje disse muslimene gjør Norge mer kulturelt spennende - om "kulturelt spennnende" betyr berikelser i form av masse voldtekter , overgrep, vold , kriminalitet , uro og forakt for oss vantro skitne griser!

 

De som er mest positive til masseinnvandring av mennesker med en totalitær og undertrykkende ideologi banket inn med morsmelka er ofte de samme som bor i blenda hvite strøk , mennesker som aldri har kjent en eneste muslim eller måttet bo i samme område som noen tilhengere av dette barbariet som kalles "islam". Tilhengere av godhetstyranniet som prøver score godhetspoeng ved å overøse resten av Norge med sin empati og "varme tanker". Disse menneskene gir derimot beng i at norske kvinner blir ofret på godhetens alter.

 

Det som er skremmende er at det stort sett er utelukkende damer som ønsker hente inn så mange kvinneundertrykkere som mulig. Jeg skjønner ikke logikken bak dette...

 

Det er noe sykt med det vestlige samfunnet. Det er sykt at vesten plutselig har blitt så selvdestruktivt som det har blitt. Vi greide knuse nazismen og kommunismen men jeg tror ikke vi er klar for å knuse en "ny" ondskapsfull ideologi. Jeg tror vi meget vel kan bli knust for vi evner ikke lenger kjempe for det som er riktig og godt eller stå for gode verdier. 

 

Vi tolererer intoleranse i toleransens navn. Denne snillistiske fordummende naiviteten kan bli vår svøpe.

 

Meget bra skrevet :thumbup:

  • Liker 3
Lenke til kommentar

 

 

Jeg er venstresiden, jeg hater islam.

 

Du representerer kun deg selv. Arbeiderpartiet representerer 33% av sosialist befolkningen. 

 

40% av Norges befolkning støtter ikke demokrati. Sannsynligvis monarki tilhengere :D

Og hva vil de 40% ha?

 

Hva hvis de 40% ikke støtter ideologien sosialismen og liberalismen. I Norge stemmer du jo enten ja til sosialisme og nei til liberalisme. Eller ja til liberalisme og nei til sosialisme. 40% støtter kanskje ikke disse ideologiene. Kanskje de vil ha noe annet som bare de selv vet. Ikke alle er rød eller blå som demokratiet i vesten er bygget på. Men hva de 40% vil. Det har de 40% selv svaret på. 

 

Sosialisme og liberalisme er jo det motsatte av hverandre.

Når de røde kommer til makten fjerner de blå lover. Så innfører de røde lover. 

Når de blå kommer til makten så fjerner de røde lover og innfører blå lover.

Sosialistene innfører arveavgift. Liberalistene fjerner arvegift. 

Sosialistene innfører formueskatt. Liberalistene ønsker å fjerne formueskatt.

Fjerning av formueskatt er ikke skattelette forresten. 

 

Demokratiet er ustabilt fordi nasjonen har ingen visjon om hvordan landet skal forbedres. Det er en uendelig kamp mellom sosialisme VS liberalisme og er veldig ustabilt styre. 

 

Rettet opp et par skrivefeil. 

Endret av Finland
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Politikken er i Norge er jo en ideologi kamp mellom rød og blå. Men snart får de konkurranse fra svart politikk. Jeg kaller islam for svart politikk fordi alle islamske grupper bruker svart farge. Det ser også ut til at svart farge er standard i Islam. Derfor kaller jeg Islam for svart politikk. 

 

Fremtiden til politikken i Norge på Stortinget.

Blå [Liberalisme] VS Rød [sosialisme] Vs Svart [islam]

 

Viste dere forresten at Danmark har et muslimsk parti?

http://politiken.dk/indland/politik/ECE853222/nyt-muslimsk-parti-vil-udfordre-roed-blok/

 

Svart er politikken til Islam. Islamsk politikk er svart.

https://en.wikipedia.org/wiki/Black_Standard#Historical_use

  • Liker 1
Lenke til kommentar

I takt med vestens selvdestruktive politikk de siste 10 årene har jeg dessverre blitt mer og mer skeptisk til demokrati.

 

Nå banner jeg kanskje i kjerka men min ydmyke mening er at demokrati kanskje ikke er den beste styreformen tatt i betraktning at folk flest er dårer som ikke vet sitt eget beste. Folk flest har store kunnskapshull å stemmer etter hva de føler og antar istedenfor å stemme på politikk som er basert på tall, harde fakta og logikk.

 

Om media lager følsessladet artikkel om et syrisk barn som drukner i middelhavet så ja, da vil folk flest stemme for en politikk som åpner for fri import fra mennesker - ikke bare syria men også resten av afrika og midtøsten. De vil så banke seg på brystet å skryte av sin egen godhet på arbeidsplassen, i vennekretsen og hos familie medlemmer for å skilte med sin egen egoistiske godhet.

 

Dårer vil ta etter å stemme på en politikk som de tror symboliserer godhet. Med godhet som folk kan skryte av så menes det : Godhet ovenfor brune mennesker. Spesielt muslimer, brune kristne derimot kan seile sin egen sjø. Det er ikke spennende å hjelpe kristne til tross for at kristne er den mest forfulgte folkegruppen i verden (forfølgerne er i 99% av tilfellene muslimer). Men hvor ofte hører vi om dette i media? Aldri. Det er alltid muslimer som skal være ofrene til tross for at de egentlig alltid er overgriperne.

 

Det hjelper heller ikke at media senere avslører at det syriske barnet som druknet i middelhavet egentlig bare var propaganda og en bløff. Skaden er allerede gjort. For alle dårer vil fremstå som gode mennesker.

 

Denne egoistiske trangen til å fremstå som gode skaper store problemer for Norge. Hver ikke-vestlig innvandrer til Norge er snakk om som sagt : ENORME netto tap. 

 

Vi har olje, så vi har råd til å fø på en viss mengde lykkejegere. Men om mengden lykkejegere havner over inntekten på oljefondet vårt så vil vi måtte redusere på velferdsgoder, kutte i budsjettet til psykiatri og helsevesen, politi får mindre penger, knive pensjonsfondet å øke skattene. 

 

Så hvem blir hardest rammet av tilhengere av dårskapen og godhetstyranniet til syvende og sist? Jo det er fattige arbeidsløse nordmenn som vil få mindre penger å rutte med og dårligere helse tilbud. Etterhvert når oljepengene svinner hen vil vi få et helsevesen ala USA hvor det er størrelsen på lommeboken som avgjør om du skal få hjelp når du blir syk.

 

Venstresiden, damer og feminister stemmer altså for en politikk som vil føre til at velferd og helse måles i kroner og øre, de stemmer for en politikk som fører til at de syke og arbeidsløse i Norge vil få enda hardere og brutale bud. De stemmer for en politikk som vil opprettholde masse-voldtekts epedimien som har rammet norske kvinner sommer etter sommer. Faktisk stemmer de for MER voldtekter.

 

Enden på visen vil bli at samfunnet vårt vil bli veldig rått, kynisk og brutalt. Spesielt utsatt er damer og mennesker som allerede sliter. Men de som bor i blenda hvite strøk med høy inntekt, nei det trenger de ikke bry seg om! Disse egoistiske tilhengerne av godhetstyranniet driter en lang marsj i at politikken de stemmer frem fører til mye lidelse for nordmenn så lenge de kan hjelpe brune mennesker! På offentlighetens regning!

 

Sverige er bankrott pga innvandring. Godhetstyranniet har ødelagt Sverige. FN har rapportert at Sverige vil ligge på nivå med de fattigste u-landene i afrika i 2050. Voldtektsstatestikken i Sverige er skyhøy, faktisk på verdenstopp! Og overgriperne er nesten utelukkende innvandrere og ofrene er svenske damer.

 

Og dette er den samme utviklingen venstresiden og damer ønsker i Norge? 

 

Nei, for å sitere Winston Churchill : 

 

Winston-Churchill-Democracy-Quotes.jpg

 

Det vi trenger er et teknokrati. For folk flest er idioter som ikke har den rette kunnskapen eller forståelsen til å stemme frem en politikk som er best for oss nordmenn.

Endret av WubWub
  • Liker 3
Lenke til kommentar

Takk til TS, jeg har til nå hatt et sterkt ønske om å importere brune voldelige muslimske voldtektsforbrytere som kommer til å innføre sharia lovgivning og ødelegge vår velferdsstat. Hva var det jeg tenkte? Vi har jo åpenbart nok rasshøl her som det er...

 

Ikke alle er drittsekker. Hva har den islamske verden skapt de siste årene? Hva har Islam produsert?

Denne lederen har svaret på hva muslimer i midtøsten burde fokusere på. Det er ikke krig, men noe helt annet. 

 

https://www.youtube.com/watch?v=bguTeCAPZSk

Endret av Finland
Lenke til kommentar

Takk til TS, jeg har til nå hatt et sterkt ønske om å importere brune voldelige muslimske voldtektsforbrytere som kommer til å innføre sharia lovgivning og ødelegge vår velferdsstat. Hva var det jeg tenkte? Vi har jo åpenbart nok rasshøl her som det er...

 

Fint at jeg fikk deg til å se lyset. Dessverre er det altfor mange nordmenn som velger holde seg blendet med skylapper uansett hva slags fakta og tall de får servert. For følelser trumfer dessverre rasjonalitet.

 

Når politiet sier at 99% av alle overfalls voldtekter er utført av ikke-vestlige er det dessverre altfor mange idioter av rang som forsvarer dette barbariet med "men nordmenn voldtar jo også!". Som om det er en unnskyldning for å masse importere enda flere tusentalls voldtektsmenn som hater "vantro skitne horer" = nordmenn.

  • Liker 4
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...