trcyu Skrevet 16. januar 2016 Del Skrevet 16. januar 2016 Jeg skal begynne på vgs snart, og har alltid vært redd for fremføringer. Er det mye av det i helse og oppvekst? Eller studiespes? Også, er det mye lekser? Lenke til kommentar
Dhc Skrevet 16. januar 2016 Del Skrevet 16. januar 2016 Hei! Det er litt fremføringer på VGS. Men ettersom jeg husker hadde vi mer fremføringer på ungdomskolen kontra VGS. Studiespes har klart mer enn helse og oppvekst. Men du skal ikke la antall fremføringer styre studie valget ditt. Du klarer alltids å slippe fremføringer hvis du forklarer situasjonen din til læreren din. På VGS har man ikke lekser på samme måten som ungdomskolen. Man har innleveringer og prøver man skal igjennom. Mengden lekser kommer jo helt ann på hvor godt du selv ønsker å gjøre det på disse prøvene og innleveringene 1 Lenke til kommentar
trcyu Skrevet 16. januar 2016 Forfatter Del Skrevet 16. januar 2016 Hei! Det er litt fremføringer på VGS. Men ettersom jeg husker hadde vi mer fremføringer på ungdomskolen kontra VGS. Studiespes har klart mer enn helse og oppvekst. Men du skal ikke la antall fremføringer styre studie valget ditt. Du klarer alltids å slippe fremføringer hvis du forklarer situasjonen din til læreren din. På VGS har man ikke lekser på samme måten som ungdomskolen. Man har innleveringer og prøver man skal igjennom. Mengden lekser kommer jo helt ann på hvor godt du selv ønsker å gjøre det på disse prøvene og innleveringene Takk for svar Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå