Lapette Skrevet 17. november 2003 Del Skrevet 17. november 2003 (endret) Denne posten endret jeg. for jeg tror den kanskje var litt ulovlig...?? Det var snakk om mod-chip... God jul Endret 15. desember 2003 av Lapette Lenke til kommentar
Grums Skrevet 15. desember 2003 Del Skrevet 15. desember 2003 Tror det neppe var dette de mente med Modifikasjoner. Er det ingen Adminer som kan fikset opp? Lenke til kommentar
Zlash Skrevet 16. desember 2003 Del Skrevet 16. desember 2003 Skjønner egentlig ikke hvordan dette kan være ulovlig, når flere butikker i norge selger dette over disken Lenke til kommentar
Grums Skrevet 18. desember 2003 Del Skrevet 18. desember 2003 Skjønner egentlig ikke hvordan dette kan være ulovlig, når flere butikker i norge selger dette over disken Da skjønner du vel heller ikke at dette forumet handler om spillmodifkikasjoner, ikke konsoll modifikasjon eller PC modifikasjoner. Ufff.. får vel anbefale en av disse trege adminene å stenge det? Lenke til kommentar
Lapette Skrevet 18. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 18. desember 2003 Hvorfor ****** skal du drive å være så pirkete på dette temaet da!?! Jeg har jo endret posten!! Nå får du ****** meg gi deg! Lenke til kommentar
Grums Skrevet 20. desember 2003 Del Skrevet 20. desember 2003 Hvorfor ****** skal du drive å være så pirkete på dette temaet da!?! Jeg har jo endret posten!! Nå får du ****** meg gi deg! LOL. Den siste var ikke ment for deg. Veldig flink gutt du var som gjorde om posten. God Jul. Lenke til kommentar
Cossie Skrevet 29. desember 2003 Del Skrevet 29. desember 2003 Hvorfor ****** skal du drive å være så pirkete på dette temaet da!?! Jeg har jo endret posten!! Nå får du ****** meg gi deg! LOL. Den siste var ikke ment for deg. Veldig flink gutt du var som gjorde om posten. God Jul. chip er lovlig i norge, om du vil det eller ikke. synes du bør holde kjeft å holde deg til topic når det har med lovlige ting å gjøre. Lenke til kommentar
OKKOKK Skrevet 29. desember 2003 Del Skrevet 29. desember 2003 Hva hjelper chippen med da? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå