Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Dama jeg har sex med har kjæreste


Mich

Anbefalte innlegg

Likevel liker jeg henne godt og vil fortsette med å møte henne så lenge hun vil, men jeg vil noe mer også. Har fått følelser for henne. Hun har sagt hun tenner ikke mer på kjæresten på samme måte som hun tenner på meg. Hun er i begynnelsen på 20 åra og jeg er i slutten på 20 åra. Har jeg en sjanse på at det kan bli oss? Bør jeg si til henne hva jeg føler for henne?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg må si meg enig med Evelen, er hun utro nå så er det sansynelig at det skjer igjen - med deg. Jeg synes i hvertfall at det er et dårlig utgangspukt til å bli et par når det blir innledet med utroskap fra den ene eller begge sidene. Hvis hun bare vil ha deg så hadde hun kansje dumpa han med engang? Jeg hadde i hvertfall skygga banen om en jeg hadde stått i med hadde kjæreste :-)

  • Liker 2
Lenke til kommentar

 

 

Jeg vet det er dårlig gjort, men hva kan man gjøre når følelsene tar overhånd? 

 

Tja, man er mann nok til å holde seg unna.

 

Jo, men jeg har lyst å dele livet med ei jeg har følelser for.

 

 

Da stemmer jeg for at du blir sammen med henne. Så venter du til nyforelskelsen har lagt seg og hun ikke lenger tenner på deg, slik at hun puler på folk utenom som også vil være sammen med henne :)

 

Anonymous poster hash: bb304...2b4

Lenke til kommentar

Jeg bør kanskje vente å se om hun virkelig slår opp med typen og bare ha henne som venn. Det er jo ikke sikkert at hun vil være utro mot meg? Kanskje nåværende kjæreste ikke er den rette for henne, litt mystisk når hun ikke har slått opp enda, men vet selv hvor tungt det er å slå opp.

Lenke til kommentar

Jeg bør kanskje vente å se om hun virkelig slår opp med typen og bare ha henne som venn. Det er jo ikke sikkert at hun vil være utro mot meg? Kanskje nåværende kjæreste ikke er den rette for henne, litt mystisk når hun ikke har slått opp enda, men vet selv hvor tungt det er å slå opp.

 

Det handler om moral. Hun synes åpenbart det er greit å ligge med andre når hun er i forhold. Hun trenger bare en dum unnskyldning som "jeg tenner ikke på han" eller "jeg har det kjipt i forholdet, vanskelig å gjøre det slutt" før hun ligger med andre. Hun vil mest sannsynlig ta med seg dette videre. Blir dere et par så ser det dårlig ut og hun vil nok gjøre det samme mot deg. Klassisk feil. 

 

Ha litt respekt for deg selv, dama og typen hennes og gi faen i det der. 

 

Anonymous poster hash: bb304...2b4

  • Liker 4
Lenke til kommentar

Det er jo ikke sikkert at hun vil være utro mot meg?

Likevel, hver gang hun er på butikken, hos ei venninne, på trening vil du nok ha i bakhodet at kanskje det egentlig er noe helt annet hun driver med. Og sannsynligheten for at det nemlig er det, vel, den er stor.
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Likevel liker jeg henne godt og vil fortsette med å møte henne så lenge hun vil, men jeg vil noe mer også. Har fått følelser for henne. Hun har sagt hun tenner ikke mer på kjæresten på samme måte som hun tenner på meg. Hun er i begynnelsen på 20 åra og jeg er i slutten på 20 åra. Har jeg en sjanse på at det kan bli oss? Bør jeg si til henne hva jeg føler for henne?

Jeg har blandet meg inn i folk som har vært i forhold før. Ble forelsket i en som var i forhold. Aldri mer! Aldri mer !!! Det er dårlig gjort! 

Og en person som er utro, er en svak person etter min mening. Utroskap er dårlig gjort! 

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Man styrer ikke følelser, og er du forelsket i henne så er du det.

 

Men det vi kan si ut i fra hennes oppførsel er at hun åpenbart ikke har problemer med å gå bak ryggen på noen. Det er nyttig informasjon når man bestemmer seg for hvor involvert man vil bli med noen. Ja, kanskje typen hennes er en slask som gir fullstendig faen i henne og at hun ville blitt lykkelig med deg, men det kan like godt tenkes at han forguder jorden hun går på og at hun er en type kvinne som går lei av partneren etter en stund. Det vet du ikke. Det eneste du vet, er at hun sliter med å være åpen og ærlig, selv med mennesker hun tilsynelatende står veldig nært.

 

All moralisering til side, dette er noen ganske røde flagg.



Anonymous poster hash: 7f022...6c1
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Jeg bør kanskje vente å se om hun virkelig slår opp med typen og bare ha henne som venn. Det er jo ikke sikkert at hun vil være utro mot meg? Kanskje nåværende kjæreste ikke er den rette for henne, litt mystisk når hun ikke har slått opp enda, men vet selv hvor tungt det er å slå opp.

 

Du har ikke tenkt at hun kanskje bare har seg med deg for sexen sin skyld? Det betyr ikke nødvendigvis at hun har planer om å slå opp med typen sin eller at hun har noen følelser for deg.

Lenke til kommentar

Men husk, er hun utro med gjeldende kjæreste nå blir hun nok det med deg også etterhvert.

 

PS: Det er rimelig dårlig gjort av deg å bidra til utroskap

Enig i første.

 

Uenig i andre.

 

Dama er av dårlig kvalitet hva gjelder trofasthet. Dette er ikke mannens skyld. Å "bidra til utroskap" er kun å luke ut et dårlig strå. Dette er bra for typen hennes dersom hun blir fersket. Det som er dårlig gjort er dermed å IKKE bidra til utroskapen ;)

 

Men Mich har uansett feil innfallsvinkel når han har fått følelser for henne. Du VET jo at hun ikke kan stoles på. Nå sitter du i saksa. Og det er din egen skyld.

 

Anonymous poster hash: 8b7ab...db2

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...