sliz3r Skrevet 16. januar 2016 Del Skrevet 16. januar 2016 Heisann, Har en gammel sliten samsung s3 med knust skjerm og ødelagt mikrofon så har nå innsett jeg må gå til innkjøp av en ny telefon, hehe Det jeg bruker telefonen mest til er vel bare småsurfing og ta bilder så trenger og finne en telefon i prisklassen maks 2500 (Gjerne brukt telefon via finn) så lurte på om dere her inne har noen tips til hvilken telefon jeg bør gå for ? vil gjerne ha en som har ett godt kamera og som gjerne ikke knuser bare jeg fiser på den. Har sett litt på sony xperia z2/3 på bruktmarkedet og samsung s5 er det noen andre telefoner dere anbefaler eller som jeg bør være på utkikk etter? Lenke til kommentar
Dhc Skrevet 16. januar 2016 Del Skrevet 16. januar 2016 Heisann, Har en gammel sliten samsung s3 med knust skjerm og ødelagt mikrofon så har nå innsett jeg må gå til innkjøp av en ny telefon, hehe Det jeg bruker telefonen mest til er vel bare småsurfing og ta bilder så trenger og finne en telefon i prisklassen maks 2500 (Gjerne brukt telefon via finn) så lurte på om dere her inne har noen tips til hvilken telefon jeg bør gå for ? vil gjerne ha en som har ett godt kamera og som gjerne ikke knuser bare jeg fiser på den. Har sett litt på sony xperia z2/3 på bruktmarkedet og samsung s5 er det noen andre telefoner dere anbefaler eller som jeg bør være på utkikk etter? Hei! Jeg har akkurat byttet ut min nexus 5, det er en veldig god telefon i sin prisklasse. Kameraet på nexusen er litt så som så... Jeg kjøpte meg nettopp Huawei Honor 6. Dette er modellen fra året før ettersom Honor 7 er den nyeste nå. Prisen på denne er rett under 3000kr. Telefonen har veldig godt kamera som tar klare og fine bilder. Den har også ekstremt god batteritid, holder i 2 dager uten problem! Lenke til kommentar
MobilNerd Skrevet 16. januar 2016 Del Skrevet 16. januar 2016 Hva med https://www.proshop.no/Mobiltelefon/Moto-G-3rd-Gen-16GB-Black/2512661?utm_source=prisjakt&utm_medium=cpc&utm_campaign=pricesite Lenke til kommentar
Gjest medlem-169651 Skrevet 18. januar 2016 Del Skrevet 18. januar 2016 Prøv en LG G3. Du får ikke mer for pengene enn det. Den er veldig billig nå fortiden. Sonys modeller går dessverre i stykker helt av seg selv. Du trenger ikke fise på den engang. Skal du ha et bra kamera, skal du ikke kjøpe Huawei i alle fall. Lenke til kommentar
Brattus Skrevet 18. januar 2016 Del Skrevet 18. januar 2016 Hva med honor 7? Ikke det beste kameraet som finnes, men er godt nok til det meste Brukt:http://m.finn.no/bap/forsale/ad.html?finnkode=69089427&q=Honor+7&ref=fasNy koster den rundt 3,5k http://www.prisjakt.no/product.php?p=3265796 Skal du ha et bra kamera, skal du ikke kjøpe Huawei i alle fall. Min Mate S har mye bedre kamera enn mange andre mobiler jeg har testet. Spesielt frontkamera Ellers er LG G3 mye mobil for pengene som freddjoh nevner, og denne kan du få veldig billig på bruktmarkedet. Solgte akkurat min G3 for 1700 inkl trådløs lader, ekstra batteri og flere deksler Lenke til kommentar
Gjest medlem-169651 Skrevet 18. januar 2016 Del Skrevet 18. januar 2016 Huawei telefonene har ofte ganske brukbart kamera når det gjelder å ta bilder. Men videoopptak pleier å få strykkarakter så det holder. For noen, men ikke alle, er det også en faktor som bør være med i beregningen. Lenke til kommentar
Axefjord Skrevet 18. januar 2016 Del Skrevet 18. januar 2016 Jeg kjøpte min LG G4 i skinn for 3000kr brukt. Denne har et mye bedre kamera enn G3, og hadde på mange områder det beste kameraet på markedet inntil V10 ble sluppet nå nettopp. Uten skinn, så kommer du kanskje ned i 2700-2800kr, hvis du er tålmodig. Hvis du vil ha nyeste og beste til en fornuftig pris, kan du ikke gjøre en bedre handel. På andre siden, en LG g3 for 1700kr er jo mer for pengene. Men ikke prøv en nyere mobil etterpå, for da kan du komme til å angre Lenke til kommentar
Caddy Skrevet 19. januar 2016 Del Skrevet 19. januar 2016 LG G4s ligger på elkjøp til 2100.. Om G4 og G4s er samme telefon, vet jeg ikke... Lenke til kommentar
Pey'J Skrevet 19. januar 2016 Del Skrevet 19. januar 2016 LG G4s ligger på elkjøp til 2100.. Om G4 og G4s er samme telefon, vet jeg ikke... Nei, de er ikke samme telefon. Se sammenligning. G4s er en såkalt "mini", dvs. dårligere spesifikasjoner. Samme med G4c, som er enda "dårligere". Irriterende når produsentene bruker modellnavnet til toppmodellen, så er det egentlig bare utseendet som er likt. Samme gjør Samsung. Lenke til kommentar
Rampagee Skrevet 19. januar 2016 Del Skrevet 19. januar 2016 Jeg har en Z5 jeg kan selge deg for hakket over prisklassen du skriver her. Sendte deg hvertfall en pm med litt info. Lenke til kommentar
sliz3r Skrevet 20. januar 2016 Forfatter Del Skrevet 20. januar 2016 Har svart deg ser ut til det havnet på z5 gitt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå