AnonymDiskusjon Skrevet 16. januar 2016 Del Skrevet 16. januar 2016 Hei folkens. Jeg er en mann på 18 som for noen mnd siden ble slått opp med. Jeg var så lur at jeg dedikerte all tiden min til henne og alt annet var litt uviktig, så nå står man her ganske tomhendt. Jeg er egentlig sinnsykt sjalu av meg, men har klart å endre tankegangen min på en måte som gjør at jeg takler det mye bedre at eksen er videre "allerede", vet altså at hun holder på med en. for å ikke tenke så mye på det så må jeg jo holde meg opptatt. Jeg har tatt opp noen nye hobbyer, men kontakt med folk er jeg dårlig på. Jeg er ganske så utadvendt og på skolen snakker jeg og blir kontaktet av alt som går på to ben. Problemet nå er at det er liksom ingen jeg vil være med. Og ja, det høres ut som den dusten som ser ned på alle og har ett luksusproblem, men det er ikke tilfellet. Det er liksom ingen av vennene mine som er..... "venner". De jeg anser som venner kan helt fint blåse av alt av avtaler fordi de heller vil sitte inne og se på serier osv. Jeg har flere venner jeg snakker med om hvordan jeg har det og dype ting osv, men jeg har liksom ingen jeg kan være med. Kjæresten min var bestevennen min og nå er jeg litt fu*ked. Og bare for å poengtere det så er jeg ikke upopulær på noen måte og er ikke det at folk ikke liker meg, er abre at jeg er i en håpløs sosial krets og vet ikke hvor jeg skal finne andre. Snakket med utallige folk på skolen, men er liksom ingen jeg føler jeg "klikker" med. Noen tips til evt. løsninger? For jeg er blank -_- Anonymous poster hash: 71c3f...7ec Lenke til kommentar
Heradon Skrevet 17. januar 2016 Del Skrevet 17. januar 2016 Finne folk med samme interesser da vel? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå