Kaffiflekken Skrevet 16. januar 2016 Del Skrevet 16. januar 2016 Heisann!Eg skal flytta inn i ein kjellarleilighet i dag, der internett er inkludert i leiga. "Problemet" mitt er at internettet er ifra routeren til huseigar som bur øve meg. Og mtp. at det er i kjellaren er signalet noko dårlig. Eg har enda ikkje sett at det er tatt ned noko nettverkskabel og lurar derfor på om eg kan kobla min Linksys router trådlaust inn på huseigar sitt internett, og skapa eit nytt internett til leiligheten min. Noko som dette her: y(huseigar sin router) -> x(huseigar sitt nettverk) -> y(min router) -> x(leilighet sitt nye nettverk) Tips ønskes, på forhånd, takk! Lenke til kommentar
nomore Skrevet 16. januar 2016 Del Skrevet 16. januar 2016 Den kan du bruke til å ta i mot ett trådløst signal ja http://www.dd-wrt.com/wiki/index.php/Client_Bridge Lenke til kommentar
Kaffiflekken Skrevet 16. januar 2016 Forfatter Del Skrevet 16. januar 2016 Heisann! Eg skal flytta inn i ein kjellarleilighet i dag, der internett er inkludert i leiga. "Problemet" mitt er at internettet er ifra routeren til huseigar som bur øve meg. Og mtp. at det er i kjellaren er signalet noko dårlig. Eg har enda ikkje sett at det er tatt ned noko nettverkskabel og lurar derfor på om eg kan kobla min Linksys router trådlaust inn på huseigar sitt internett, og skapa eit nytt internett til leiligheten min. Noko som dette her: y(huseigar sin router) -> x(huseigar sitt nettverk) -> y(min router) -> x(leilighet sitt nye nettverk) Tips ønskes, på forhånd, takk! Var ikkje verre nei. Sweet. Takk Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå