cemik Skrevet 16. januar 2016 Del Skrevet 16. januar 2016 Hei, Har en Note4 som bare av og til kobler seg på mitt trådløse nettverk hjemme? Alt annet kobler seg på og av som ønsket, men denne mobilen gjør det ikke. "Finner ikke ip adresse kommer av og til opp som beskjed" Noen som har noe tips? Den er oppdatert, skrudd av og på etc.. Lenke til kommentar
Mr Pepe Skrevet 16. januar 2016 Del Skrevet 16. januar 2016 Ruteren din er sikkert fucked. Har du oppdatert til nyeste firmware osv ? Har du googlet ruteren din om den har problemer på det? Har du skrudd av "Smart nettverksbytte" når du er inne på Wifi ? Lenke til kommentar
cemik Skrevet 16. januar 2016 Forfatter Del Skrevet 16. januar 2016 Alt er oppdatert, ikke googlet om problemer, men alt annet kobler seg på og av uten noe problemer. Og da mener jeg alt annet! Virker som problemet kan være med telefonen. Lenke til kommentar
Gjest medlem-169651 Skrevet 16. januar 2016 Del Skrevet 16. januar 2016 Hva slags router har du? Jeg har hatt samme problemet med stort sett alle Samsungtelefoner og nettbrett jeg har hatt. Men ikke med andre merker. Lenke til kommentar
cemik Skrevet 18. januar 2016 Forfatter Del Skrevet 18. januar 2016 Hva slags router har du? Jeg har hatt samme problemet med stort sett alle Samsungtelefoner og nettbrett jeg har hatt. Men ikke med andre merker. Det er gjennom Canal Digital/ Telenor, er vel Zyxel multicommodem sak, er dette det du tenker på. Jeg er på tynn is her. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå